lilo12141
רק היום גיליתי ולמדתי עוד ועוד על החרדה, אני מזדהה עם כל האנשים הסובלים ממנה. ומאמינה שאפשר להתמודד איתה בדרכים טבעיות.

חרדה

lilo12141 19/09/2015 1004 צפיות 8 תגובות
רק היום גיליתי ולמדתי עוד ועוד על החרדה, אני מזדהה עם כל האנשים הסובלים ממנה. ומאמינה שאפשר להתמודד איתה בדרכים טבעיות.

כל הבוקר אני עסוקה בחרדה, גיליתי עד כמה סבלתי ממנה ועד כמה אני ממשיכה.
המון זיכרונות ילדות שלי היו מלווים בחרדה, בכי, בתי חולים, חוסר שינה הקאות ומחשבות רעות.
כרגע אני נמצאת בעוד אחד כזה, אני אתמודד איתו גם בעוד כמה ימים.
לפני אירועים מרגשים אני הופכת לבן אדם שאני לא אוהבת.
אני לא אוהבת את עצמי מפוחדת, חלשה, דיכאונית.
אני לא רוצה את הכדורים נגד ההתקפים האלה, אני רוצה להיות בסדר, כמו הסביבה שלי.
זה מרגיש נורא, הנשימה הכבדה והמהירה, העלוקות בראש שמוצצות את הדם.
זה רק חלק מהתסמינים.
אז אני עושה דברים בשביל לא להרגיש את זה, בורחת לשירים שמחים משהו שאני לא רגילה, כי אני תמיד שומעת שירים שקטים ועצובים.
מנסה לנשום כמו שצריך, ולחשוב מחשביות חיוביות, משהו שקשה לי.
לא הורגלתי להיות רגילה או נורמלית, זה מהילדות תוקף.
תמיד חשבתי שזה רע, אני לא אשקר שאני שונאת את עצמי בהתקפי חרדה, אבל זה מה שיש, זאת אני ואני חייבת לקבל את זה.
הלחץ הזה הורס, אני לא נהנת ביחד איתו.
אני מקווה שבעוד כמה ימים כשהוא יחזור הוא ירחם עליי, על כל מה שאני עוברת בגללו.


תגובות (8)

היי. אני מזה מיזדהה איתך. גם אני ילדה חרדתית וזה נורא קשה להילחם בזה. אשמח אם תשתפי אותי במה שאת עוברת. זה כיף לדעת שיש עוד אחד כמוך.
איזה חרדה יש לך?

19/09/2015 10:35

    היי, אני אשמח עם נדבר בפרטיות, זה באמת כיף לדעת שאת לא היחידה.
    אני חדשה פה באתר אז אפשר לדבר על זה במייל או משהו.

    19/09/2015 17:45

אני אשמח. יש לאתר הזה צ'אט נוכל לדבר שמה בפרטיות

19/09/2015 20:27

מאיפה את מיתחברת מהמחשב או מהנייד? אם זה מהנייד אנחנו יכולות להוריד kik ונדבר משם רוצה?

19/09/2015 21:46

    אני מתחברת מהמחשב, אין לי את האפליקציה. תשלחי לי את המייל שלך :)

    20/09/2015 07:52

תיראי אם את יכולה להוריד במחשב ICQ ניראה לי יש גם כזה למחשב. זה ניראה פרח ירוק על עלה אחד אדום

20/09/2015 14:49

מה את רוצה וואלה או ג'מייל

20/09/2015 19:47

    עדיף מייל של וואלה

    21/09/2015 17:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך