חשבתי וטעיתי…(על האתר)

Franz Vanilla 29/05/2014 638 צפיות 6 תגובות

אני בסך הכל נערה שאוהבת לכתוב ורוצה להיות סופרת בשלב מסויים בחייה, אני בסך הכל נערה שצריכה ביקורת אבל אף אחד בבית לא נותן לה אותה, לא כי הם לא רוצים פשוט אין להם זמן, אני רוצה ביקורת בונה וחשבתי שכן, באתר שמוקדש לסיפורים ולכתיבה אני אקבל אותה, אבל טעיתי אף אחד לא מסתכל בכלל על הסיפורים שלי, וכן אני כותבת תמיד לעצמי אבל אני מעלה לאתה הזה בשביל שיגיבו לי ולא בשביל לראות אפס צפיות ואפס תגובות.
מרוב מאמץ כבר יוצאות לי שטויות. אני רק חושבת איך לרצות את הקוראים בהרשמות שהדמויות בכלל לא מתאימות לי או שאני לא יודעת איך להמשיך תסיפור עצמו….
בקיצור זו פריקה וכנראה שאחרי תגיע פרישה.
בבקשה אל תגידו לי שאני אמורה לכתוב קודם כל לעצמי כי אני עושה את זה אני פשוט מעלה לאתר בשביל ביקורת אז… זהו.


תגובות (6)

אני באמת מבינה אותך לפעמים… כשאין תגובות או צפיות, כשאנשים לא מתייחסים, כפשוט מרגישים שאת לא שווה שום דבר.
בנתיים יש 17 צפיות – 17 אנשים שראו ולא התייחסו. ומאוד חבל לי.
לא יצא לי לקרוא את אחד מהסיפורים שלך, אבל אין לי בעיה בכלל להתחיל (;
בהצלחה לך! ואני מקווה שתקבלי את מה שרצית.

29/05/2014 14:46

אני מכירה את זה.
אם תרצי שאני אבקר סיפור שלך, אני יכולה :)

29/05/2014 14:51

מכירה את ההרגשה. אני רואה צפיות ושום תגובות
אני לא אגיד לך תכתבי לעצמך כי את זה באמת שאשפר לא לפרסם אבל תאמיני לי שגם אם אין תגובות אנשים עדיין נהנים :)

29/05/2014 15:02

אולי בקרוב אני אתחיל סיפור חדש(עם אני לא אפרוש) ואני אשחם עם תבקרו אותו ^^

29/05/2014 15:02

    בכיף ^-^
    ואל תפרשי אני רק התחלתי לעקוב אחרי הסיפורים שלך :)

    29/05/2014 15:13

    אם את מתחילה אני המגיבה הראשונה ! חחח
    ואל תפרשייי, באמת שחבל :(

    29/05/2014 15:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך