אל תדאגו, זה לא אמיתי. סתם הייתה לי השראה לקחת את כל מה שאני מרגישה ולנסות להוסיף משהו למציאות. ונדמה לי שהצלחתי.

חתכים.

05/04/2015 655 צפיות 5 תגובות
אל תדאגו, זה לא אמיתי. סתם הייתה לי השראה לקחת את כל מה שאני מרגישה ולנסות להוסיף משהו למציאות. ונדמה לי שהצלחתי.

הפעם האחרונה שציירתי, הייתה ב2.3.15.
הפעם האחרונה שכמעט ציירתי, הייתה אתמול, 4.4.15.
הציורים האלו, הם לא ציורים אמיתיים.
אבל אני קוראת להם ככה כי המילה האמיתית שלהם מכניסה אותי למקומות שאני לא רוצה לבקר בהם, לא שוב. למרות שזה אותו הדבר כמו פעם.
הציורים האלו, הם בצבע אחד, אבל בקווים שונים.
הצבע הוא אדום, והקווים נהפכים ללבנים עם הזמן.
לצייר זה עוזר לי. אז למה הם אומרים לי להפסיק?
למה הם מראים שאכפת להם, אבל כשאני הכי צריכה עזרה נעלמים?
משאירים אותי עם הטוש, לבדי.
יותר גרוע, מטיחים בפני עד כמה שאני לא טובה, עד כמה שכל מי שמדבר עליי רעות, בכלל צודק. אחרת איזו סיבה מוצדקת יש לו להגיד את זה?
אני מנסה להאמין שאכפת להם, כי הם כאן. אבל הם כל כך רחוקים.
וזה מרגיש כל כך לא מציאותי.
ובאותו זמן כל כך כמו חלום בלהות שאי אפשר להתעורר ממנו.
התחלתי לצייר לפני יותר משלוש שנים. בהתחלה זה היה לפוזות כאלו.
ואז זה קרה. התמכרתי. וזה עזר. ואני מודה לזה. אבל זה פוגע בי. ואני מנסה להאמין שכשאני מציירת, אני פוגעת באחרים. אני עוד אאמין בזה, מתישהו.
אנשים מבחוץ חושבים שאני מסוממת, צוחקת, נהנית מהחיים, תמיד שמחה. וכשאני נשברת מולם, זה מפתיע את כולם. אבל לאף אחד לא באמת אכפת.
טוב הגיע הזמן לספר לכם משהו על הציורים.
הטוש, הוא בכלל סכין, הצבע האדום, הוא בכלל דם, והקווים הלבנים הם צלקות.
וכרגע, נפתרתי מהטוש, אין סימנים של צבע אדום, נשארו לי קווים לבנים.
ואני מקווה מאוד להשאיר את זה ככה. למרות הכל. ההטחות של כמה שאני חרא, הכאב, המראה שלי, הכל.
ועכשיו, אחרי שגיליתי לכם, אלו שטרחו להקשיב לי, אני אחזור להעמיד פנים שהכל בסדר.
וסוף סוף אפשר לפרוק ולהסביר מה אלו הציורים.
שכל כך קשה לי לצייר.


תגובות (5)

זה אולי לא נכון לגביך…. אבל הקטע הזה פירק אותי.

05/04/2015 09:42

דבר ראשון, ממש הרגיע אותי לשמוע שזה לא עליך!
דבר שני, הכתיבה ממש יפה, אני במקומך הייתי משנה את השם ל"ציורים" כדיי שהקוראים לא ידעו במה מדובר על הסוף.
דבר שלישי, כתבת שיש משהו מזה שכן אמיתי, אז אם את צריכה עזרה אני אשמח לעזור. לתת את המייל שלי?

05/04/2015 09:57

תודה על התגובות)
לדעתי, זה פשוט מושך את העין הכותרת על ה'חתכים'
כיאלו, באיזה שהוא מקום לקחתי את הכאב שלי והעצמתי אותו, רציתי לחשוב מנקודת מבט אחרת, אני דיי אופטימית. זה סתם כמה ימים קשים.
אני אשמח לדבר אתך, אבל אני לא חושבת שזה יעזור, משום שאני בןא דם דיי סגור: <

05/04/2015 10:06

וואו זה היה עוצמתי! לפעמים גם אני מרגישה כמוך

08/04/2015 21:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך