טיול שנתי!

סיפורי האנגרית 17/01/2013 956 צפיות 2 תגובות

אוקיי, אז ככה. ביומיים האחרונים שלא הייתי פה הייתי ב.. טיול שנתי במדבר יהודה. זה לא סתם טיול, זה ״טיול לימודי״- ככה לפחות המורה שלי לגיאוגרפיה אמרה. אבל אני לא מקשיבה לאנשים שעצלנימל מדי בשביל לקום מהכיסא ולכתוב על הלוח ומכתיבים לך במקום ואז היד שלך מתה.
אני והכיתה המפגרת מאוד מאוד שלי התחלקנו לשתי קבוצות. קבוצה אחת הייתה עם ז4 וקבוצה אחת עם ז2. אני בז3.. כל הילדים רצו להיות בחצי של ז4, אז אני, שתי חברות שלי ועוד שלושה ילדים נשארנו באוטובוס עם ז2.
כל הדרך ה״שתייניקים״ (ז״א.. 2) שרו כל מיני שירים מוזרים כאלה. אתן דוגמה. ״ .. רואה אותך אוכלת פלאפל במנה, ורואה כרהרמהחרןרצהאי חביתה. את דבה, ואת שמנמנה. את דבה שמנמנה!׳ למרות שזה היה דבילי… היה לנו כיף להיות איתם באוטובוס.
הגענו למצדה ועלינו בשביל הסוללה, שהיה נראה ממש ממש ארוך! היה לנו איזה מדריך חופר שכל הזמן אמר ״אהה…״ (ספרתי פעם אחת והוא אמר 41 פעמים את המילה זו ב2 דקות) ואז.. סופסוף אחרי שהוא סיים לדבר ירדנו בשביל הנחש, שהוא הרבה יותר ארוך משביל הסוללה. והדבר הכי מבאס שהיה רכבל עשרה מטרים מעלינו והוא כל הזמן עלה וירד וקינאנו בתיירים הסיניים שהיו בתוכו!!!
כך או כך, הגענו למטה ועלינו לאוטובוס לנסיעה של שעתיים פלוס למאהל. ישנתי פעם במקום דומה. והסברתי לחברות שלי איך ומה עושים…. בערך. אחרי הארוחה (היבשה והמגעילה ובעיקר הבדואית) הלכנו להרצאה באוהל על מנהגיהם של הבדואים. מסתבר שכל אורח שמגיע לשבט שלהם, מכינים לו קפה חדש. ואם הוא שופך אותו מעיפים אותו מהשבט. אני גם ככה לא אוהבת קפה..
בבוקר קמנו ושוב אכלנו ושוב התלבשנו ושוב קפאנו מקור. ואז קרה דבר ממש ממש… עצוב.
היו לי שתי בנות בכיתה שקראו להן קורל ומיה (שמות בדויים) והן התנכלו אליי ואל חברה שלי מאז שהגעתי לעיר החדשה (כיתה ב׳). וזה לא הייתה חגיגה שהן ממשיכות איתי גם בחטיבה.
בקיצור, עמדנו ליד האוטובוס של הכיתה שלהן וחיכינו שהנהג המטומטם שלנו יפתח לנו את תא המטען. אז באה מיה וניהלה איתו שיחה של אנשים מתורבתים. זה הלך בערך ככה:
מיה: ״מה אתן עושות פה?״
אני: ״מחכות שיפתחו לנו.״
מיה: ״מה מאיפה תיכנסו מהדלת של הנהג?!״ ~טמטום מתפרץ~
אני: ״אנחנו רק מחכות.״
מיה: ״חמודה שלי תרגיעי את לא תצעקי עליי כן?! עופו מפה ומהר חמודות!!״
כמו שאמרתי, שיחה מאוד נעימה.
עלינו על איזה הר בעין גדי, ופשוט עלינו, הקשבנו להסברים המון זמן, פגשנו אמריקאיים, ירדנו שוב, ראינו שפני-ארנב (?) ושוב עלינו. מה הקטע..?
בנסיעה חזרה אני וחברה שלי המצאנו משחק כזה, שזה כמו ״קוראים לי באגס באני באגס באני איי לוב יו..״ רק ״קוראים לי הארי פוטר הארי פוטר, אני אוהב את ג׳יני.״ זה היה כל כך כיף.
תאמינו לי שהיו הרבה יותר דברים ואם אתם רוצים תשאלו ואני אכתוב ;)

טיול שנתי 2013 מחזור פ׳ והווווו!
ז3 תמיד בראש!


תגובות (2)

חחחחחחח וואי וואיי..
שבוע הבא טיול שנתי!!!
לשלוש ימים!!
בחוץ!
ישששששששששששששששששששש!!!
אני אוהבת מחנאות!! D:

17/01/2013 12:47

וואי איך בא לי גם טיול שנתי -,-

17/01/2013 12:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך