בקי
יום משפחה שמח לכולנו ♥

יום האם הפרטי שלי והיום זה נקרא יום המשפחה וטוב שכך ♥♥♥

בקי 02/02/2012 400 צפיות אין תגובות
יום משפחה שמח לכולנו ♥

צהרים טובים לכולכם חברי היקרים

כידוע לכולנו "יום המשפחה" בדרכו אלינו. בעבר נקרא יום זה "כיום האם" ואני מאד מאד שמחה כי הוחלט לשנות את שמו "ליום המשפחה". לא כל הנשים הן אמהות ולכן השכילו לשנות את השם ל"יום המשפחה".

יום זה מהווה חגיגה נפלאה לכל משפחה ומשפחה. ביום שכזה מתכנסת כל המשפחה פותחת שולחן וחוגגת.

כמובן שמזמינים גם חברים והשמחה גדולה.

אני רוצה לספר לכולכם על "יום האם" שעדין נקרא בשם זה כשאמי זיכרה לברכה הייתה בחיים. יום זה היה מיועד לאחותי לאמי ולי, היינו נפגשות מבוקרו של יום זה ומבלות בילוי אינטימי שלושתנו בלבד.

במקום עבודתי היו מכנסים את כל האימהות למופעים כאלה ואחרים אך אני תמיד ויתרתי כי רציתי לאחל לאמי שהייתה אהבת חיי ולהעניק לה מיליוני נשיקות.

כל שנה ביום זה הייתי קונה לאמי מתנות שאחת יפה יתר מקודמתה. כל מה שהיא אהבה וידעתי את טעמה לפני ולפנים כל זה הייתי מעניקה לה בתור שי ולאות תודה על האישיות המרשימה שהייתה טמונה בה.

לצערי הרב הלכה לעולמה אמי בדמי ימיה לאחר מחלות קשות. לא ויתרתי ולו יום אחד מלהגיע אליה לבית החולים, לעודד אותה לסייע בידה ולעשות את כל מה שרק ניתן כדי לסייע לה ולהיטיב עם מצב רוחה.

למרות היותי אם לילדים הביקור היומי אצלה היה מובן מאליו וכך התרגלו ילדי ובן זוגי המקסים, כול משפחתי כולה אהבה אותה אהבת נפש וכולם נרתמו לעזרתה ככל אשר ניתן.

כשהייתי נכנסת לחדרה בבית החולים היא מיד חייכה אלי ואמרה בקול רם "הנה השמש שלי מגיע"ה, כן היינו שמש אחת לשנייה עד פעימת לבה האחרונה.

לאחר מותה בהיותה ממש צעירה העצבות שלי הייתה גדולה אך הבנתי שעלי לשוב ולהיות חזקה בשביל משפחתי ואבי שהלך לעולמו שנים מספר אחריה.

חלק גדול מהמתנות היא שמרה בהיותן ארוזות וזאת כמובן לא ידעתי. לאחר פטירתו של אבי, הלכנו אחותי ואני לדירה של שניהם כדי לפנותה וכשראיתי את המתנות רק אז פרצתי בבכי קורע לב ושבתי לשנייה להתאבל עליה ועל אבי שהיה צפיחית בדבש כשהוא תמיד עוזר בכל אשר יכול היה ואז לקחתי את המתנות כשאני מצמידה אותן קרוב מאד ללבי.

בימי חג ומועד אני פורשת מפות שהענקתי לה והיא לא נהנתה מהן ועוד מתנות יפהפיות כשאני משתמשת בהן כאילו אמי היא זו שליד.

לסיום וסליחה אולי הארכתי בסיפור שלי אני מבקשת שכל אחת ואחד מכם "כבדו את ההורים, תיהנו בחברתם שוחחו עמם ועשו כל אשר לעיל ידכם להשרות ביניהם אווירה של ביחד של אהבה וזיכרו כי כשיש הורים יש עולם ומלואו שימרו על העולם המקסים הזה ♥♥♥♥♥♥ וכפי שאני תמיד אומרת , כך גם אסיים: "אהבה זה כל הסיפור כולו, אהבה היא סם החיים"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך