puma161
זו הייתה סתם פריקה של שיעמום ועצבים על היום הזה. מי שמסכים איתי בקשר לזה שיגיד. מי שלא, אני לא אתווכח איתו, כל אחד והדעה שלו.

יום הורים

puma161 20/11/2014 641 צפיות 5 תגובות
זו הייתה סתם פריקה של שיעמום ועצבים על היום הזה. מי שמסכים איתי בקשר לזה שיגיד. מי שלא, אני לא אתווכח איתו, כל אחד והדעה שלו.

מי כמוני יודע, ימי הורים זה אחד הדברים המשעממים בעולם, בעיקר להורים שלי. כל שנה אותו הדבר, 'הילדה שלכם היא ילדה מצטיינת,' 'מקשיבה ומשתתפת בשיעורים,' 'שקטה ומאוד חבל לי שבגלל הרעש בכיתה היא לא מצליחה ללמוד.' היה לי היום אחד כזה ואחרי כל הדיבורים על הציונים ועל ההתנהגות ה'נפלאה' שלי, שאלו אותי אם יש לי משהו להגיד. אז אמרתי, "תודה?" ואז כולם התחילו לצחוק, למה? כי הם אומרים שזה מאוד מנומס, התחילה שיחה שלמה על זה, אני לא אפרט… כבר רצינו לצאת ואז אמא שלי שאלה את המחנכת, 'מה עם הוועד הורים? אנחנו לא אמורים להיפגש מתישהו, לתכנן דברים לכיתה?' המורה שלי, שהיא גם הרכזת, אמרה לה שהיא מעדיפה שהתלמידים יתכננו תכניות בעצמם, 'זה עוזר לגיבוש,' ככה היא אמרה. הן התחילו לדבר ובמקום שכבר נהיה בדרך החוצה, אני ואבא שלי נאלצנו להישאר שם ולחכות שהן יגמרו לדבר, עד שכבר יצאנו, היינו צריכים גם ללכת למזכירות לשלם תשלומי הורים, היה תור אז חיכינו, חיכינו וחיכינו… בסוף ההורים שלי החליטו להפיל את זה עלי, 'טוב, נשלח אותך עם צ'ק ביום ראשון ואת תבדקי אם צריך או לא,' אמרה אמא שלי, עשיתי פרצוף, למה אני היא זאת שצריכה לעשות את זה? אלה התשלומים שלהם, לא? כמובן שאחרי ויכוח קצר בינינו נכנעתי, זה לא היה נגמר אם לא. אז איזה כיף, ביום ראשון אני צריכה לעלות לקומה השנייה של הבניין רק כדי להביא למזכירה צ'ק שאפילו לא בטוח שצריך.
טוב, כבר לגמרי סטיתי מהנושא. אני רק מקווה שהבנתם, יום הורים זה דבר מעצבן ומשעמם!


תגובות (5)

מסכימה איתך לגמרי! יום הורים זה דבר טיפשי ומיותרר
אגב אני אשמח שתבדקי את הסיפורים שלי מדי פעם, בינתיים יש לי שם רק קטע קצר אבל אני מתכננת עוד (:

20/11/2014 21:42

צודקת לחלוטין!!!
אני מצביע בעד להסרת היום הזה!!!
מדרג: 4+
אשמח אם תקראי את הסיפורים שלי :)

20/11/2014 21:44

נקים עצומה לתיקון העוול שנגרם לנו שנה אחרי שנה.
אבל לי באמת אין מה להתלונן…. אה רגע, יש לי. כי עכשיו הסתיימה תקופת המבחנים שנועדה ליום ההורים, ועוד שבועיים מתחילים מבחני המחצית, ומבחנים לתיכונים (כי אני עובדת בית ספר, חטיבת הביניים שאני בא היא חרא מהלך).
ולסיכום: ארגגגג

20/11/2014 21:57

משהו ביום הורים עוזר להורים להרגיש מעורבים וטוב יותר. זה יום למענם לא למענך. אל תבואי אם זה מבזבז את הזמן שלך. המורה שלי היה ממש מעצבן ולא מתקשר. פעם נהניתי לדבר בפרטיות עם המורים שלי כי אהבתי אותם או שזו הייתה הזדמנות להתחנף ולבקש דברים כשההורים בסביבה והמורים צריכים להתנחמד נורא.

20/11/2014 22:09

שמחה שאתם מסכימים איתי.
אוליב, הייתי שמחה לא להגיע אבל די מכריחים אותנו לבוא ולשמוע מחמאות מהמורה. בקיצור, שיעמום נוראי…

20/11/2014 22:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך