sapir13
חלק ב'
החלק הכי מצחיק בטיול היה המקלחות באותו יום (אחת הבנות מכיתה ט' פתחה בטעות לילדה מהכיתה שלה את הדלת במקלחת....התפוצצנו מצחוק XD)

יומן מסע- טיול שנתי 2013 היום הראשון חלק ב'

sapir13 08/03/2013 668 צפיות 2 תגובות
חלק ב'
החלק הכי מצחיק בטיול היה המקלחות באותו יום (אחת הבנות מכיתה ט' פתחה בטעות לילדה מהכיתה שלה את הדלת במקלחת....התפוצצנו מצחוק XD)

חלק ב'

משהו בערב (לא ידועה השעה עקב…)-
זה היה פשוט נורא! הכענו למקום והאוהל היה זוועה. זה היה פשוט בלתי אפשרי לתנאי שינה.
בדיוק ברגע שכבר כמעט וכל הכיתות התפשרו איתם על משהו, תפס אותנו הגשם בחוץ.
זה היה פשוט……קפוא!!
בדקה האחרונה העבירו אותנו למין איגלו כזה שלא היינו בטוחות שכל הבנות יכנסו בו.
כולי הייתי רטובה וכך גם התיק והשק"ש שלי. השיער שלי היה זוועה (ואני לא אחת שבאמת אפכת לה איך הוא נראה…) וכל האיגלו התלכלך בדקה.
-היה לי כאב ראשו נורא. זה היום הראשון של הטיול, והוא כבר הצליח לבאס אותי !!
הדבר הגרוע (מבחינת רוב הבנות) היה שכמות השקעים להטענה היתה מועטה.
אה, שכחתי להזכיר: כמה בנות קודם לכן (לפני שהתחיל הגשם) נכנסו לברוכות ועכשו הן רטובות וקפואות מקור.
עשינו כל מה שיכולנו כדי לחמם אותן.
אני מודה שקודם חשבתי שזה הולך להיות הטיול הכי כיף, אבל עכשו, אני כבר לא בטוחה….
~כרגע אנחנו מחכים לארוחת הערב~…

ארוחת ערב (השעה לא יודעה)-
המורות והמדריכים הכינו לנו עלאש. נקניקיות, חזה עוף, קבב, וכנפיים, אך כמובן שהאולפנית השמנה שלנו גמרה הכל על ההתחלה.
הלכתי לחמם לי מנה חמה. התקשרתי לאמא שלי ודיברתי איתה קצת. חלק מהשיחה התנהלה כך:
"הלו? מי זה? "
"אמא, את שומעת אותי? "
"ספיר?" מה קורה?"
"אמא לא שומעים אותך"
"אני לא שומעת אותך? איפו את?"
"אמא הטלפון דפוק. תחליפי אותו."
"ספיר אני לא שומעת אותך"
בקיצור, לכו תבינו (אני בעצמי עד עכשו לא יודעת מה היא אמרה אחר כך)
כשגמרתי לאכול הלכתי אני וחברה שלי לחכות במקלחות. (יש דלת לכל מקלחת כע (!)שלא….)
המים במקלחת לא היו חמים אבל לפחות לא היו קרים כמו שנה שעברה.
אחרתי המקלחת היה לנו מעגל מתופפים אבל לא הרגשתי טוב, אז המורה שלי נתנה לי אישור לחזור לאיגלו שלנו (החדר שעברנו עליו)
לאף אחת מהבנות לא היה נורופן נוזלי ואני לא יודעת לבלוע כדורים, אז הלכתי לישון עם כאב ראש.


תגובות (2)

חחחחחXD
לא הפסקתי לצחוק.

08/03/2013 02:25

חח החלק הזה באמת היה מצחיק…

08/03/2013 02:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך