sapir13
אז זה היה הטיול השנתי שלי (שקצת תמצתתי) מקווה שלא השתעממתם (עם מישו קורא את זה)
ו...
תצאו לטיולים, זה כיף (=

יומן מסע- טיול שנתי 2013 היום השלישי

sapir13 10/03/2013 716 צפיות 2 תגובות
אז זה היה הטיול השנתי שלי (שקצת תמצתתי) מקווה שלא השתעממתם (עם מישו קורא את זה)
ו...
תצאו לטיולים, זה כיף (=

הבוקר שוב קמתי מקודם (4:33) השעה עכשו 8:15. השמש זורחת, הרוח נושבת, הציפורים החליטו להתישב עליי בזמן שאני מתפללת, יותנן מנגן על גיטרה, הכל טוב.
אכלתי עוגיות ושתיתי נס קפה. הבנות בנתיים התחילו להגיע מה"בקתה" (כך החלטנו לקרוא לזה)
חניו הלילה שלנו -גני חוגה- הוא מקום ממש נחמד (לא כשיורד גשם) וכדאי לבקר בו (פעם שנייה שלי)
אתמול בלילה הבנתי שעם כמה שאני קיטרתי על הטיול ושיש בו מלא בעיות, דווקא היה לי כיף.
המסלולים היו מאוד מאתגרים וכייפים, הבנות הספיקו לקחת לי את המחברת שלוש פעמים, לצחוק על החובש כי הוא הריח שומר (?!)
חחח, לא הפסקנו לצחוק על חברה שלי שעם היא תלך לצבא, יתנו לה גישה חינם לבית חולים הצבאי (היא כל הזמן נפצעת).
~טוב קוטעים אותנו~….

9:5-
עליתי בשעה הזאת לאוטובוס ועדיין לא זזנו אפילו. האולפנית שלנו כל כך ….'נחנחית' שזה מהדים! רק הם מסוגלים להעיר אותנו ברבע לשבע ועדיין לא להיות מוכנים (השעה עכשו 9:37) (יואו, כל בת שעוברת מנסה לראות מה אני כותבת..)
מתחילים לגמור פה הכנות אחרונות. הטיול עבר לי ממש מהר, חבל. זוורתי הרבה חוויות וזיכרונות. אני חושבת שממש חבל שיש בנות שלא יצאו, אבל מצד שני, יש גם בנות שמזל ולא יצאו..
חח, אני גאה בעצמי. הטיול הזה לא התייבשתי ולא נרדמתי. (כבוד )
אנחו מצמצמים מקומות באוטובוס כי המלווים והמשציות עולים איתנו.

9:51-
התחלנו לזוז. הטיול היום יהיה יותר… עירוני (כך הם קראו לזה.)
טוב, חברה שלי אמרה לי לכתוב שבלילה היה חם. כנראה אחת הבנות הדליקה את המזגן.(היה לי כל כך חם עד שאני ועוד כמה בנות ישנו עם גופייה) ועוד רבנו על זה בבוקר (על המזגן)
(איזה בית ספר מטומטם. עד שיצאנו הם עשו רוורס וחזרו חזרה לחניון. ) חחח, אנחנו שומעים סטנאדאפ של אורי חזקיה,..משהו על טיולים..
(מי שוכח בגדים במקלחת? יואו סתומות!)

10:18-
יואו, ללכת לטיולים עם מדריכים זה כמו ללכת לאגמון אחולה.
"משמאלכם, חמור. מימינכם, חרא של ציפורים.."
די כמה אפשר לדבר?? וזה לא נגמר…
"מימן, עצי בננות.." מה אתה אמיתי?! מה לי ולעצי בננות?!? יואו חופר!!!!!!

10:26-
אנחנו ליד הכינרת. איך אני אוהבת לראות את צבע המים הכחול, ואת הגלים של המים זזים כשיש רוח.
יש שרפה בהרים! אמא.. אנחנו נוסעים לכיוונה ~למה מכבי האש יורד?~

בסדר, אני רגועה.אמרו לי שזה שריפה של חומרים אסורים או משו כזה, הקיצר, חוקי.
הנוף המרהיב של הכינרת שוב מולי. (פחח, אני נשמעת חנונית..)
ממש קר לי- (יואו אין מעצבנות אותי שתי אלה! יאללה שיקלטו כבר שהם לא מעניינות אותי ושיסתמו!)- זה בטח בגלל שאנחנו במקום גבוה.

13:19-
איזה פדחניות הבנות האלה!
למדריכה שלנו קוראים ליבנת ולחובש קוראים יבנה, אז כאילו, יבנה, ליבנת- ממש דומה. הן לא הפסיקו להגיד להם "יבנה וליבנת לנצח" ו"יאללה תתחתנו" וכל מיני כאלה. הן פשוט סתומות. (לפחוט מזל שהם זורמים…)
~מהדריכה עושה לנו עכשו חידונים משעממים~ "ראיתי תכינרת זוהרת בטורכיז : תשלימו: וגל סגול הריע והתיז (?) ~
אנחנו בהפסקת צהריים משו כמו נצח!!!!!!!!!!!

17:14-
אז המסלול היה משעמם והייתי חייבת לשירותים (שהיו רחוקים ומפוצצים) לקחו אותנו למקום שאני לא יודעת את שמו, למרות שיצאתי ממנו לפני דקה, והיתה לנו שיחה על רחל המשוררת (?) ושירייה. (תשמעו, נירדמתי, לא השמתי…)

אני יקצר -למה אני מתה פה- אנחנו נמצאים עכשו בקבר של רבי מאיר בעל הנס. אין לי כוח לרדת, אז אני נשארת באוטובוס.
ילדת אסונות, אין יותר גרועה ממני. כאילו איך אפשר לאבד תליון כשהוא עוד על הצוואר שלך? וסוגר של עגיל כשהוא על האוזן שלך.?? לכו תדעו…

17:56-
החובש שלנו פשוט שמן! הוא גמר לי את כל הממתקים! עכשו כן, מה את מביאה ממתקים למישהו שאת לא מכירה? מה, הוא היה קצת חמוד…. וחוץ מזה, מאיפה אני אמורה לדעת שהוא יוכל כל כך הרבה?!?!?! זה המון סוכר, והוא עוד רוצה להיות רופא….
אז אנחנו עושים את דרכינו חזרה עכשו. זה היה טיול כיף ומהנה (וגם מתומצת) אבל עדיין… אני מחכה לשנה הבאה (=


תגובות (2)

אהבתי מדרג 5 ^^
נשמע מצחיק שהוא סיים את כל הממתקים שלך בלי לשים לב. ^=^

11/03/2013 14:32

אני באמת שלא שמתי לב לזה…
ות'אמת, זה היה הטיול הכי מצחיק שהיה לי (X

11/03/2013 23:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך