sapir13
אני מתה על האתר הזה ועל הסיפורים שבו ^-^

יחסי אנוש

sapir13 18/02/2013 912 צפיות 5 תגובות
אני מתה על האתר הזה ועל הסיפורים שבו ^-^

שאלו אותי פעם: "חשבת להשיג לעצמך קצת יחסי אנוש?"
מזה יחסי אנוש?
ממה שאני הבנתי, רצו שאני ידבר עם אנשים אחרים שהם לא חברות שלי או משפחה.
ניסיתי, באמת שניסיתי, אבל אני לא מצליחה להתחבר לאנשים, וגם אם אני מתחברת, אני לא מסתכלת להם בעיניים כשאני מדברת או שאני כמעט ולא מדברת.
מצחיק, אבל אני יותר מתחברת לדברים דוממים. אני מתחברת לדמויות מהסיפור שלי או מספרים שאני קוראת.
אחותי אמרה לי שאם כבר אני כותבת באתר, אז לפחות שהקוראים שלי יתחברו אליי ול"רוח הספרותית שלי".
אמרתי לה שהם אוהבים את הסיפורים שלי, (אני חושבת? *~*)
אני לא דיברתי הרבה עם תלמידים מהכיתה שלי ביסודי (לא שהיינו הרבה..). אני פשוט לא מתחברת לאנשים.
אז הינה לכם מסקנה: אני כן מדברת! אולי לא עם אנשים שאני ממש רואה, אבל גם האתר הזה נחשב למוצא שיחה :)


תגובות (5)

ובכן,אני לא יודע מה עם אחרים אבל אני מאד אוהב את הסיפורים שלך :)ויחסי אנוש הם בהחלט נחשבים גם פה.לא חייבים ללכת להמבורגריה (למרות שלא אישית אין כל התנגדות לזה)בשביל לדבר עם אנשים (תכל'ס,בהמבורגריה אוכלים.לא מדברים)

18/02/2013 06:56

חחחחח
כן זה מה שגם אני אמרתי. אני לא חייבת לדבר עם אנשים אמיתיים תמיד כדי שיהייו לי יחסי אנוש. מספיק שאני מדברת עם אנשים~גם וירטואלית נחשב~

18/02/2013 07:00

חחחח גם אני חושבת כמוך, אני יכלה להזדהות כי גם אני כזאת!
אמא שלי תמיד צוחקת שבחוץ אני לא מדברת הרבה או 'מתחברת לאנשים' אבל באינטרנט אני כן יכולה XD
אז כן, יחסי אינוש נחשבים גם וירטואלית! חוץ מזה, יש כאן באתר אנשים מדהימים שכיף לדבר איתם, זה באמת אתר שאני מאוד אוהבת :)

18/02/2013 09:35

מסכים!
אבל אנחנו לא אנשים ווירטואלים, אנחנו אנשים בדיוק כמוך (רק שאני כנראה נמוך יותר) וזה שאנחנו לא יכולים לראות אחד את השני מחוץ לאתר לא אומר שאי אפשר להיות ידידים וזה לא אומר שאנחנו שונים מהילדים שלך בכיתה (אני מקווה)

19/02/2013 09:14

חחח, למען האמת גם אני ככה…(ואני חשבתי שאני היחידה…)
ולא תאמיני כמה אנשים אמרו לי את זה…
בזמן האחרון התחברתי ליותר אנשים אבל אני עדיין שונאת לדבר עם אנשים שאני לא מחבבת או לא מכירה..

22/02/2013 15:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך