time machine123
להמשיך??

ימים כחולים עמוקים פרק 2}

time machine123 01/02/2016 879 צפיות אין תגובות
להמשיך??

פרק 2
ממתק הסתכלה על עצמה בראי שבחדר השירותים. רעם , המנהל האישי שלה הודיע לה שיש לשתינו מופע משותף בניסיון שנהיה חברות ושאולי נמצא מכנה המשותף לשתינו.
האמת , שאני לא מבינה אותו. אני וממתק מאוד רחוקות מלהיות חברות טובות. אולי לו זה חשוב בגלל שרענן , המנהל האישי שלי הוא חברו הטוב ביותר.
כמה שאני יפה , חשבה לעצמה ממתק בעונג והוסיפה להתגאות על כך שיש לה עיניים כחולות. שיער בלונדיני ואופי שונה משלי. ממתק היא שופעת ביטחון עצמי.
" דקל , בוא רגע בבקשה. נכון שיש לי את העיניים המושלמות ביותר בעולם?" קראה ממתק בגאווה, דקל כיבה את הטלוויזיה והלך לעבר החדר שלה . הוא הביט בה בפליאה.
"בוודאי. את כבר יודעת שאת מושלמת בשבילי. אני לא צריך להגיד לך את זה, נכון?" אישר דקל. ממתק חייכה אליו במתיקות.
" כן , בטח. תודה , תגיד עכשיו, איך השמלה בעינייך?" קראה ממתק ברשמיות. הוא בחן אותה מכף רגל ועד ראש.
" השמלה נראית פצצה עלייך , כל דבר שתלבשי יהיה מהמם עלייך , עוד לא הבנת? את מושלמת בשבילי. " ניסה דקל לחזק אותה.
ממתק הסתכלה עליו וספק רב מילא את ליבה. איך היא תצליח במופע המשותף איתי והאם היא תוכל למצוא שפה משותפת לשתינו. היא ישבה על המיטה ושתקה.
דקל ניגש אליה וכרע ברך בפניה. מן עיניה הכחולות נצצו דמעות , אומנם לא היה לו ברור למה היא הייתה עצובה כל כך .
פחד מילא את ליבה , הרי זאת הפעם הראשונה שלה שהיא תשיר איתי ביחד. והיא אינה בטוחה שהיא תוכל לשיר איתי על אותה במה.
זה לא יקרה , ממתק סיאני , את כבר הפכת למותג וכולם מכירים את השירים שלך ויודעים את המילים של השירים היטב.
אבל האלבום הבכורה שלך נכשל ורק שיר אחד הצליח להתברג בתחנות הרדיו האזוריות. את השיר הזה כולם מכירים ומורידים אותו כקובץ MP3 באינטרנט.
" תן לי סוכריה / אני רוצה להתרגש מחדש / אז תן לי סוכריה / אני רוצה בך / לאט לאט מתאהבת בך ממבט ראשון \ אז תן לי סוכריה \ שלא תדעך האהבה שלנו."
שיר שהצליח מאוד כסינגל הראשון שלה. היא כבר לא תחת החממה המוגנת של " אקס פקטור".
היא צריכה כבר לעמוד בכוחות עצמה.
דקל חיבק אותה מאחור ונתן לה נשיקה בלחי. " למה את בוכה? בשבילי תמיד תהיי מספר אחת. גם אם ניצחת , נשארת אותה נערה שאהבתי." אמר דקל בחיבה.
" לא, דקל. אני לא יודעת אם אני אוכל לשיר עם מפל על אותה במה. אני והיא כמעט ולא מדברות. אם אין בינינו חיבור. וזהו." קראה שוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך