time machine123
אני מחכה לתגובות.

ימים כחולים עמוקים פרק 4]]

time machine123 01/02/2016 747 צפיות אין תגובות
אני מחכה לתגובות.

פרק 4
ממתק לא ידעה מה לעשות עם עצמה מרוב התרגשות. היא לא ידעה להתמודד במצבי לחץ, כל פעם מחדש ליבה פועם כמו רעם ביום בהיר. איך היא תוכל לצלוח את המפגש הראשוני שלה עם מלכת הפופ התימנייה , אני , מפל עדני שהצליחה להיכנס לתעשיית האומנים שבישראל.
" איך אני מצליחה להסתדר עם מישהי שהיא לא כמוני? אני לא מסוגלת לחשוב בכלל. היא בטח בן אדם אחר מאשר אני. מה אני שווה לידה? אני ארגיש כל כך קטנה וחסרת ביטחון לידה. " קראה ממתק בחוסר ביטחון מוחלט.
" ממתק. אני מציע לך לקבל את ההצעה בשקט ולא להתווכח. כי אם לא תסכימי לתוכנית שהצעתי לך אז איך אני אוכל לדעת מי היא אותה מפל עדני? אולי בסוף תהיו חברות." התרגז עליה רעם.
" זה גם מה שדקל אמר לי. הוא אמר לי ששווה לי לנסות. רעם , אני יודעת שאני לא אסתדר איתה וזהו." לחצה עליו ממתק.
" חמודה שלי, תראי אני יודע שיש לך חששות ושאת לא כבר מתחת לחממה המוגנת של ' אקס פקטור' . את מוכרחה להבין שעבודה זאת עבודה. אל תדאגי יותר מדי , זה לא טוב בשבילך." עמד רעם על דעתו.
" אני מבינה , אבל אין לי ברירה. אם אני חייבת לעשות את המופע הזה- אני אעשה את זה בכל מחיר! אתה יודע שאני לא אוהבת להופיע עם איך שקוראים לה. כבר מהשם שלה , נראה לי שהיא עפה על עצמה. כאילו הדרך שאתה מתאר אותה. העיניים בצבע טורקיז, שיער חום שוקולד. אתה יודע, כבר מתחיל להוות עליי איום. אם היא יותר טובה ממני בהרבה. אני אקבל מזה חום." הוסיפה ממתק בדעתנות.
הם כבר הגיעו לאצטדיון טדי. ממתק סקרה את המקום בעיניים פקוחות לרווחה.
כשהיא ראתה אותי, ראיתי מהעיניים שלה שהיא מפחדת ממני. וכבר קיבלתי את הרושם הלא נכון עליה , שאולי אין לה אומץ. ניגשתי לעברה וניסיתי לשוחח איתה. היא התרחקה ממני כאילו היא נכוותה מאש.
" למה את מפחדת?" העזתי לפתוח בשיחה איתה. ממתק ענתה שמבחינתה היחסים בין שתינו הם רק מקצועיים בלבד. כשהתאמנו בשירה על השיר החדש שכתבתי "ממתק ממכר" היא התבלבלה בסולמות וקולה רעד במקצת. נראה לי שהיא קצת התביישה ממני.
" את לא בסולם הנכון. את צריכה להיכנס לקצב. נתחיל שוב ." העיר לה רעם בחריפות.
" אתה ממתק ממכר, כל יום איתך מגלה עולם אחר. אתה ממתק ממכר, כל הזמן רוצה להיזכר, לא להתרחק ממך. האהבה איתך משנה לי את הצבעים ועושה את עולמי ליותר צבעוני. כבר לא רואה את האפור הדיכאוני." שרה ממתק בקולה המלאכי והמתנגן.
" יפה. מעולה. עכשיו את שרה בסולם הנכון. את מצוינת. המשיכי כך. עכשיו תורך , מפל את שרה את הבית השני. בבקשה, נגנים." הריע רעם בשמחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך