time machine123
יש לכם חוות דעת/ או הערה כלשהי? אשמח מאוד.

ימים כחולים עמוקים פרק 5}]]]

time machine123 01/02/2016 614 צפיות אין תגובות
יש לכם חוות דעת/ או הערה כלשהי? אשמח מאוד.

פרק 5
התחלתי לשיר את הבית השני ולא זכרתי אותו בעל פה. ממתק הסתכלה בי בחוסר עניין. היא תהתה על מה חשבתי באותו הרגע.
" אני מתבוננת בקסם האישי שיוצא ממך, ואני מהופנטת. אני רוצה בך, כולי מאוהבת בעולמך. אתה ממתק ממכר. כולי רוצה לגלות איתך את כל עולמך." שרתי בקול רך וניסיתי לשמור על קצב גם בזמן ששרתי.
ממתק הסתכלה בי ועשתה לי פרצוף חמוץ , היא רמזה לרעם , המהל האישי שלה. שאין לה כבר סבלנות אליי.
הממתי דבר מה לרענן , שישב והביט בי בעונג. הייתי בטוחה שהוא גאה בי על כך שאני שרה. תמיד כשאני שרה , אני עושה כמה תרגילים לפני השירה . אני קופצת , מניחה למתח לצאת ממני קצת כי אחרת איך אוכל להופיע.
החלקתי את שערי קלות לפני שיצאתי לחזרות לקראת המופע המשותף עם ממתק סיאני , זמרת פופ מוכרת כמוני. כשסיימנו את החזרות , השעה הייתה שתיים בלילה. הייתי עייפה ומותשת. עוד שבוע -שבועיים המופע שלי ושל ממתק באצטדיון טדי.
*
ממתק נשכה את שפתה התחתונה ואמרה לרעם שהיא לא מוכנה להופיע איתי , ראיתי שהיא הסתכלה עליי במבט מוזר בזמן החזרות על המופע שהולך ומתקרב.
" אמרתי לך שאני לא אסתדר איתה, היא בחורה שאפתנית , שרואה רק את עצמה. תאמין לי אם הייתי פוגשת אותה ברחוב. לא הייתי מפחדת לסטור לה , רק שתלמד איך מתנהגים. אני גם יודעת להתנהג בחוצפה. לא רק היא." אמרה ממתק בכעס.
" את לא יכולה לסטור לה ובטח שלא בנוכחות המנהל האישי שלה. מה את חושבת , הוא יכול לתבוע אותי וגם אותך על שאנחנו נוהגים באלימות. זה לא הדרך שבה אני מאמין. אנחנו בני אדם תרבותיים. ואני מזכיר לך , שאסור לעשות זאת. את גם זמרת פופ מוכרת." ניסה רעם להעיר לה בעדינות.
" אתה ראית איך היא הסתכלה עליי , ולא חשבת לרגע לבוא ולהעיר לה על איך שהיא מתנהגת. פשוט עמדת שם וצפית בזה. היא מאוד שחצנית , ושאני לא אופיע אותה על אותה במה." התעצבנה ממתק.
" אז מה אם היא שחצנית , את לא צריכה לנהוג באלימות. את לא הולכת להתחתן איתה. זכותך, לא לאהוב אותה. בזה אני מסכים איתך. לגביי , מה שאני לא מסכים זה כי גם היא בן אדם כמוך." אמר רעם.
" רעם, אני לא יכולה לסבול אנשים כמוה. אני לא מבינה איך אדם מפורסם יכול להיות כזה שחצן ומגעיל. ראית אותה? היא מתנהגת כאילו היא מלכת אנגליה. תביא לי , תקנה לי . די! מספיק! אני לא רוצה להתעסק איתה. כבר הגיעו מיים עד נפש. משהו צריך להעמיד אותה במקום וזאת תהיה אני." רגזה ממתק. היא לא יכלה להבין איך הראש שלי פועל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך