ישלי בעיה :(

הBFF שלי ואני אוהבות מאוד לשיר ושתינו תמיד מנסות לעשות כל מיני דברים כי
היא ואני כישרוניות, אני מבינה יותר בעריכת קליפים, בעיצוב ובמחשב והיא טובה במחשב ובכל הדברים בעולם, היא מדהימה !
אני מתה עליה!
ותמיד היא אהבה לשמוע אותי שרה ולהפך, ואני מנגנת בפסנתר והיא נגנית מדהימה בגיטרה!
היא שנתיים ואני 6.. כן, אני מכתה א'..
ודווקא עכשיו, למדתי לנגן את עוף גוזל ורק בשביל להראות לה אני מתאמנת יום ולילה
רק כדי להרשים אותה ולהראות לה שהעתיד שלנו חשוב לי והיא רק כל הזמן מזלזלת ואומרת איזה חופרת ומנסה להתחמק מלשמוע..
ובאתר היא כתבה לשתי בנות שהיו איתה בתקופה שאני והיא רבנו (לא ביג דיל) "… אתן החברות הכי טובות שלי" וזה הרג אותי! אולי היא מנסה להחזיר לי על התקופה שרבנו..
לפעמים אני רק מייחלת שזה יהיה סיוט, אבל לצערי, זה לא..
אני ממש רוצה להיות איתה אבל היא רק שותקת כשאני מדברת איתה וכשאני שואלת אותה אם קרה משהו היא אומרת שלא קרה כלום והולכת אל שתי הבנות האלה …
אני כבר לא יודעת מה לחשוב..


תגובות (6)

היווש .. אני ממליצה לך כמישהי שחוותה את זה בעבר פשוט להתעלם . זאת חברה ? חברה זאת מי שמקשיבה , מעריכה אותך . אם היא לא רוצה להאזין לך – הפסד שלה . פעם הבאה שהיא תספר לך משהו פשוט תגידי לה שתפנה לשתי הבנות האלה . אם את לא מהטיפוסים האלה , אז תאמרי לה בעדינות שהתאמנת המון זמן , ושבתור חברה שלה את רוצה שתקשיב לך . אני בטוחה שתבין . מלבד כך , הצעד הכי קריטי הוא לשבור חברות . אני בטוחה שתמצאי דרך בשבילך . בהצלחה !(: מקווה שעזרתיי.

11/02/2014 06:15

לדעתי כשהיא תהיה מוכנה היא תבוא אלייך לכי בינתיים לבנות אחרות אל תנסי לנקום ככה היא תעריך אותך יותר ותקשיבי לזאת שמעליי

11/02/2014 06:27

מבינה ויודעת מי

11/02/2014 06:42

בת שנתיים ובת שש?!?

11/02/2014 07:22

היא מנגנת שנתיים והיא מנגנת שש שנים אני חושבת תראי לך שלא אכפת לך תלכי לחברות אחרות שהיא תראה כשהיא תצטער אותך היא תבוא ותבין שהיא טעתה אל תקחי את זה אישית זאת כנראה חברה לא אמתית ! בסופו של דבר זה יפגע בה !!!
מקווה שעזרתי ❤️

11/02/2014 08:01

תגידי לה שפשוט זה לא נעים לך ושתפסיק. אם היא לא תפסיק, אז תנתקי איתה קשר ותגידי לה שלא נעים לך להיות חברה שלה. אל תתנקמי ואל תתעלמי עד שהיא תבין, פשוט תגידי את האמת, הכי קל והכי נכון :)

11/02/2014 08:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך