Geek girl
אוקיי זה הסיפור הראשון שלי וממש כתבתי אותו מהלב אשמח מאוד עם תבקרו אותו ותעזרו לי להשתפר בכתיבה וממש כתבתי אותו מהלב ואפילו בכיתי כשכתבתי אותו אז אני ממש ממש אשמח עם תגיבו ותבקרו ❤️❤️❤️

יש מקום קטן בליבי – הסיפור הראשון שלי בבקשה תגיבו ❤️

Geek girl 03/07/2014 915 צפיות 18 תגובות
אוקיי זה הסיפור הראשון שלי וממש כתבתי אותו מהלב אשמח מאוד עם תבקרו אותו ותעזרו לי להשתפר בכתיבה וממש כתבתי אותו מהלב ואפילו בכיתי כשכתבתי אותו אז אני ממש ממש אשמח עם תגיבו ותבקרו ❤️❤️❤️

-יש מקום קטון בליבי-

יש מקום קטן בליבי, שאליו אני הולכת, שאני מרגישה את ההרגשה הזו, הרגשה של סבל וכאב, המקום הזה יותר כואב מחתכים, ומהכל.
המקום הזה הוא בליבי, הוא יותר כואב מפגיעות, אני יצרתי את המקום הזה.
בו אני יכולה להישבר בשקט, והוא איתי בכל מקום, המקום הקטן הזה.
בכיתה, בבית, בחדר, המקום הזה הוא המקום היחידי, שאני יכולה לסמוך עליו.
זה מקום שבו אני יכולה להתנתק מהעולם, ולשקוע עמוק בדיכאון של עצמי, רק אני והפחדים שלי, רק אני והסבל שלי.
אני פשוט סוגרת את דלת חדרי, ופורצת בבכי מר בשקט, בלי אף אחד שישפוט אותי, בלי אף אחד שירחם עלי.
המקום הזה גורם לי לשקוע בזכרונות הכי נוראיים שלי, בריונות, העלבות, הצקות, רחמים, זה מקום מגעיל ומרושע, אבל אני אוהבת אותו.
כל הרגשות באים אלי ביחד ומכים אותי, זה כואב זה פוגע וזה גורם לי לסבול, אבל זה המקום שבאמת שובר אותי.
אפילו לחתוך כבר לא כואב לי, המקום הזה איתי מאז שאני קטנה, הוא גורם לי להיזכר בכל הזיכרונות האלה, הוא גורם לי להאשים עצמי בהכל, ומשכנע את עצמי לשנוא את עצמי.
הכי כואב במקום הזה שאני לא שולטת בו, להפך הוא שולט בי, הוא יכול להתפרץ בכל רגע, לא משנה באיזה מקום וכמה אנשים יש בו.
כשאני רבה עם ילדה בכיתה, והיא משפילה אותי מול כולם ומספרת סודות שלי לכולם, אני נשאבת למקום הזה בלי לשים לב.
כל המסקרה נמרחת, ואני פורצת בבכי בלי לשים לב בכלל, ואז אני מנסה להסתיר את זה שבכיתי, אבל כולם כבר יודעים שבכיתי.
כשהייתי קטנה, לפעמים הייתי נשאבת לתוך המקום הזה באמצע שיעור, מתחילה לפרוץ בבכי, ואז לומר למורה שכואב לי הראש או הבטן.
עכשיו אני כבר בכיתה ח ולמדתי לשלוט במקום הזה, הוא כבר לא מתפרץ לי ככה בלי סיבה.
הוא מתפרץ לי שבנות מתנהגות אלי לא יפה ואפילו לא שמות לב, שמישהי צורחת עלי סתם כי היא עצבנית, או שאני עוצרת את הדמעות חזק חזק, או שאני הולכת לשירותים ופורצת בבכי.
אז זה המקום, המקום הזה ששוכן בלב של כולנו וגורם לנו לסבול, המקום הזה לא רק אצלי.
המקום הזה אצל כל אחד מכם, אתם רק צריכים למצוא אותו ולהתחבר אליו, הוא יעזור לכם להירגע, אך יגרום לכם לסבול הרבה.
הבחירה אצלכם עם לפתוח את המקום הזה או לא…


תגובות (18)

ואו. ואו. ואו.
ממש יפה. רואים שכתבת את זה מהלב. באמת ריגשת.
הסיפור נשמע מקסים ומאוד יפה.
אשמח שתמשיכי:)

03/07/2014 14:11

ריגשת אותי מאד

03/07/2014 14:19

וואו תודה אני לא מאמינה הסיפור הראשון שלי (:
ואני אשמח עם תבקרו את הסיפורים הבאים שלי <3

03/07/2014 14:34

וואווו ריגשת !
אשמ אם תקראי את הסיפור שלי (:

03/07/2014 15:07

את רצינית שביקשת ממני לבקר את הסיפור שלך?
הוא מושלם.
התחברתי אליו ברמות!!
זה הסיפור הראשון שאת כותבת? את ממש מוכשרת!!
אם כבר אני אשמח אם תבקרי את הסיפור שלי!
ברוכה הבאה לאתר, האתר זכה במחברת ממש מוכשרת כמוך.
אוהבת המון והמון בהצלחה, פירפיר

03/07/2014 15:09

תודה רבה לכם אני לא מאמינה שיש לי כלכך הרבה תגובות בפרק ואשמח לבקר את הסיפורים שלכם למרות שאני מאמינה שאתם כותבות מדהים וגם בעצמכם מדהימות <3

03/07/2014 15:11

את ממש מוכשרת!!
וכמו שפירפיר אמרה האתר זכה לכותבת כמוך !!!

03/07/2014 15:12

זה ממש יפה,ראיתי כמה טועיות קטנות. כתבת באחד מין המשפטים ו.. ואז פסיק. לדוגמה-ולפיל השמן,והוא נהנהנהנ בננה, ואז.. וכו'. כמובן שהרמת כתיבה מאוד יפה תבדקי את הביפור ותורידי את הו'. הסיפור עצמו נשמע ממש מדהים ואני אנסה לעקוב אחריו.
מקווה שלא נפגעת או משהו מדוגמה ,כי לא היה לי שום דבר אחר בראש.

03/07/2014 15:14

אהבתי מאוד את הסיפור שלך, ואני קצת כן מבינה את המקום הזה…

03/07/2014 15:19

ממש שלא נפגעתי זה ביקורות ותודה וזה לא סיפור שאני ממשיכה זה סיפור רק של פרק אחד ואני לא יודעת עם אני יעשה סיפורים בהמשכים כי אף פעם לא מגיבים לי אבלל תודההה וLove לא נעלבתי חח <3

03/07/2014 15:25

כתיבה טובה מאוד, היו כמה טעויות אבל ראיתי שכבר העירו לך עליהם בתגובות למעלה אז אין טעם להעיר שוב, בסך הכל הכתיבה שלך מעולה אז כל הכבוד :)

03/07/2014 15:42

מה שעוד רציתי להגיד שאני מאוהבת בתמונה שלך חחחחח חיים שלי אריאנה (ככה כותבים?)

03/07/2014 15:56

כןןן ככה כותבים מאוהבת באריאנה הזאתייי אני אריאנטורס בלב ובדם ❤️

03/07/2014 16:33

וואו! ממש אהבתי את הסיפור, אני מאוד מתחברת אליו. את כותבת נורא מוכשרת! אהבתי :)

03/07/2014 18:14

קודם כל, ברוכה הבאה.
מקווה שתראי בי חברה תומכת מעבר לקראת סיפורים תגובות.
אני כאן לכל מי שרוצה בי.
קראתי שעברת בריונות… במצבים כאלה אני מפנה את הכותבים לקטע שכתבתי בניסיון לעודד כך שאת מוזמנת לקרוא:"יוקי-מוקדש לכל כותבי האתר)
בקשת הערות… אז העיר באופן לא ממוקד.
היו לך הרבה שימושים חוזרים בביטויים או במילות חיבור שהורידו את רמת הטקסט. אני מאמינה שבקטע כזה זה לא ממש חשוב משום שזה קטע רגשי ועל האומץ לכתוב אות מגיע לך כול הכבוד.
גרמת לי להזדהות עם המקום הזה ולפרשו כאילו היה זה הדמיון ,אליו את בורחת(אני).זה דבר מאוד מיוחד לגרום לאנשים להזדהות עם היצירה ולהשליך אותה על חייהם, משמע את כותבת טוב
ו…
סיימתי לחפור לך
אוהבת יוקי

04/07/2014 12:27

ברוכה הבאה!!
אוקיי…
אני לי כל כך מה לומר חוץ ממדהים!
הצלחת לרגש אותי..קטע עוצמתי ומרגש…
דירגתי חמש..
אגב-אם תרצי לשאול, להתעניין, לבקש, וכו' אני פה 24/7 ( תכנסי לפרופיל שלי תקראי "על עצמי" וכבר תראי איך ליצור איתי קשר :)

04/07/2014 12:32

תודה יוקי ותולעת ספרים אשמח עם תבקרו אותי גם בסיפורים הבאים שלי ❤️

04/07/2014 12:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך