אהבה זה חרא , אני לא מאמינה שאני משקיעה בה כל כך הרבה אנרגיות ובכי

כאילו שאין לי מספיק צרות בחיים

22/01/2013 588 צפיות 5 תגובות
אהבה זה חרא , אני לא מאמינה שאני משקיעה בה כל כך הרבה אנרגיות ובכי

זוכרים את שני הידידים שנדלקתי עליהם ? קיצר אז אחד התגלה כסתם קראש והבנתי שבשני אני פשוט מאוהבת בלי כל דרך חזרה או כפתור יציאה ..
היום בגלל החופש נסעתי לעיר של כמה וחברים והוא מביניהם וכל היום מהבוקר ישבנו וצחקנו והייתי כל כך מאושר ואז פתאום בערב חברה שלו הגיעה וזו הייתה הפעם הראשונה שראיתי אותה ומהרושם שיצא לי ממנה היא כל כך חמודה ומצחיקה וכזאת מגניבה , אפשר להבין מה הוא מוצא בה ..
ואי אפשר לצפות מילדה שמאוהבת במישהו שיש לו חברה שלא תקווה שהוא והחברה יפרדו .
ופשוט כל כך הרגשתי חרא עם זה וכעסתי על עצמי שבתוך תוכי אני רוצה שהם יפרדו כי הם כל כך יפים וחמודים ביחד אז פשוט ישבתי בצד בבאסה והוא ראה את זה אז הוא חצי שעה שאל אותי שוב ושוב מה קרה ולחץ עלי שאני אספר לו ולא סיפרתי כי לא יכולתי ועוד שניה התחלתי לבכות .. פשוט כל כך נשרף לי הלב מבפנים פשוט רציתי שיעזוב אותי כבר שילך לחברה שלו או משהו ואז הגיע האוטובוס שאמור לקחת אותי בחזרה לעיר שלי והוא אמר לי שהוא לא נותן לי לעלות לאוטובוס עד שאני לא אספר לו כי אני חשובה לו והוא לא יכול לראות אותי ככה אז פשוט אמרתי לו שזה קשור אליו ועליתי לאוטובוס ובכיתי כל הדרך (פעם ראשונה שזה קורה לי בגלל בן XD ) ואז הוא שלח לי הודעה "נראה לי שהבנתי אבל אני לא רוצה סתם להסיק מסקנות שגויות אז כתבתי לו "ומה אתה חושב על זה ?" אז הוא כתב "שאני מצטער אבל אני חייב לדבר איתך פנים אל פנים"
הלב שלי פה משתגע , אני לא יודעת איך מתמודדים עם אהבה , אני לא יודעת איך להפסיק להרגיש רע עם עצמי , אני לא יודעת מה לעשות יותר ..
אתם חושבים שכדאי לי לדבר איתו פנים אל פנים ולפתוח את כל הקלפים ?


תגובות (5)

לדעתי כן, את צריכה.
אבל אל תפתחי ציפיות כי בכל זאת , יש לו חברה … :/

22/01/2013 11:02

הממ.. וואי.. אני לא כל כך מזדהה איתך, כי.. אוקיי אני סוג של בררנית..
אז אני הכי מתרחקת בכול מה שקשור לאהבה, ומשתדלת כמה שפחות להתאהב, כי בסוף זה רק פוגע.
השאלה שלי היא: את רוצה לאהוב אותו?

22/01/2013 11:02

שאלה קשה.
תראי יש לו חברה והוא בטח מאושר איתה אז… נראלי שכדאי שתדברי איתו על זה, אבל על תצפי שהם יפרדו /:

22/01/2013 11:12

תקשיבו , אני לא מצפה לכלום , אני לא מתכוונת בחיים לנסות להפריד ביניהם חס וחלילה !
פשוט ….. כל פעם שאני רואה אותו יש לי רעידות כאלה בעל הגוף וחיוך מטומטם שאני לא מצליחה להסתיר והבדיחות שלו מצחיקות אותי והכל כ'כ מיוחד , רוב הזמן הוא סתם דביל כזה חח אבל יש לו את הרגעים שלו ואני לא נסתי להתאהב בו פשוט זה קרה :(
העלתי שיר באנגלית אתמול , תקראו אותו אולי זה יעזור לכם להבין קצת יותר על הסיטואציה ולמה אני מרגישה ככה

22/01/2013 11:22

אני מבינה אותך, באמת! גם אני הרגשתי ככה פעם…
אבל פשוט תנסי לדבר איתו על מה שאת מרגישה, אולי זה יעזור לך איכשהו..

22/01/2013 11:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך