בקי
כב' הרב פירר איש צדיק תודה רבה אדוני !!!!!!

כב' הרב אלימלך פירר האיש והאגדה ♥♥♥

בקי 04/03/2012 1590 צפיות אין תגובות
כב' הרב פירר איש צדיק תודה רבה אדוני !!!!!!

כב' הרב פירר האיש והאגדה

בשנת 1979 יסד הרב פירר את האגודה "יד למרפא" ומאז ועד עצם היום הזה ומאחלת לו עד 120 שנה שימשיך להגיש את העזרה לזולת כפי שטרם פגשתי אחר זולתו.

הרב פירר בנוי כולו ככולו להגיש עזרה בכל צורה שהיא.

צניעותו של הרב וענוותו הם סמל ההיכר שלו. אם נכנה אותו ד"ר פירר הוא יכעס מאד מאחר והוא איננו רופא הוא איש מצוות ומעשים טובים.

האגודה "יד למרפא" מסייעת להמוני אנשים בזמן חוליים בזמן הקשיים בחייהם עקב מחלתו של איש מהמשפחה, כאשר זקוקים אמבולנס וידם אינה משגת לשלם גב' הרב פירר עומד כחומה בצורה והמילה "ל א" אינה מופיעה בלכסיקון שלו.

האגודה י"ד למרפא" מספקת מיכשור רפואי אשר מסייע בידי האיש החולה, הנכה זה שעבר תאונת דרכים, זה שעבר ניתוח וזקוק לעזרים רפואיים שונים "יד למרפא" היא הכתובת זה בדוק.

כב' הרב פירר עוזר לאותם חולים הזקוקים לניתוחים דחופים הן בארץ והן בחו"ל וידם אינה משגת לשלם לא את עלות מחיר הניתוח ואם מדובר לחו"ל את הוצאות הטיסה וכל מה שכרוך בזה, הרב פירר עוזר מכל הלב והנשמה ♥♥♥

מנסיון אישי שלי עם כב' הרב פינה חמה בלבי תישאר תמיד לזכותו ,לצניעותו וענוותו והכל בסודי סודות להגיש עזרה ומזור לכל נזקק.

אדוני כב' הרב פירר תהיה לי בריא ותמשיך במעשיך ההומניים עד 120 שנה אמן ואמן!!!!!

רציתי להוסיף כי קצרה היריעה מלספר ולו רובד אחד ממעשיו ועצם צניעותו הרבה אני מסתפקת בכתבה קצרצרה זו לאיש המקסים ביותר עלי אדמות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך