כולם ואני

14/06/2012 846 צפיות 17 תגובות

כל הילדים הכי מגעילים בשכבה אצלנו, הם אוהדי ספרד שרופים. בתור אוהד גרמניה, זאת עילה למכות בשבילי.
העובדה שאני מעז לאהוד את הקבוצה שמתחרה בקבוצה שלהם, היא עילה מצויינת למכות נגדי.
היום, אחרי הניצחון של גרמניה אתמול על הולנד, כל הזמן ילדים הציקו לי על כך שהנבחרת שאני אוהד.
לרוב, הייתי משנה את הדעה שלי, אבל אני דבוק לגרמניה הפעם, ולכן, בגלל שהחלטתי להיות שונה, אני חוטף מכות.
העצה של המורות היא להתעלם, אבל האם אפשר להתעלם ממכות? כאילו שאכפת להן.
ועכשיו, רק בגלל הדעה שלי, אני חוטף מכות…


תגובות (17)

אני ירביץ להם מה הם מרביצים לך חוצפנים :)

14/06/2012 07:38

הי לוקאס…. אני מאיה , אני שמחה שהצטרפת לאתר ! קראתי כמה קטעים שכתבת ואני מבינה שזה קשה לעמוד על דעתך , לחשוב קצת שונה ממה שאחרים חושבים….
אני לא כך כך יכולה יכולה להגיד שהתמודדתי עם בעיות מסוג כזה , אבל דווקא בגלל שיש לי הררבה חברות חברים ואני מקובלת בבית הספר יש לי בעיה הפוכה . לפעמים כדי להיות מקובל , תיצטרך לתת מעצמך לחברה ולוותר קצת על עצמך … דוגמה מהחיים שלי היא שבזמן האחרון יש את כל תקופת הבת מצוות ומסיבות סוף שנה , שתבין שאני מוותרת על כל מיני דברים אחררים כדי להגיע לימי הולדת של כל חברות .כדי שיהיו לך הרבה חברים תיצטרך להשקיע בהם . להיפגש , ללכת לסרט לים או לבריכה . אני באופן אישי מנסה לאזן בין שתי הדברים:: אני מאד פעילה בחברה אבל מקדישה לעצמי שעה ביום שבה אני קוראת ספר , כותבת או נחה ….
אני לא יודעת אם הדוגמאות והטיפים שלי עזרו לך , ואני מקווה שכן . רק רציתי שתבין שלכל מטבע יש שני צדדים . לך יש בעיות אני לא צריכה לדאוג להם ולי יש בעיות שאתה לא צריך לדאוג להם …
ששבוע טוב ;) -מאיה-

14/06/2012 07:54

מי החראות שמרביצים לך?
תרביץ חזרה!
מאיפה להם הזכות להרביץ לך רק כי את אוהד קבוצה אחרת משהם אוהדים?!
איזה בני *******
מה הם חושבים את עצמם להרביץ לך??
תדפוק לאחד מהם בוקס באף תראה מה יש להם להגיד לסתומים האלה.
אתה לא בובה שלהם ויש לך זכות שיפסיקו!
ואם המורה המטומטמת הזאת לא עושה כלום תפנה למנהל.
אל תשב בשקט בצד ותיתן להם לעשות מה שהם רוצים. הם צריכים איזו מכה הגונה בראש כדי לרענן את המוח הריק שלהם.

14/06/2012 09:04

תודה כולם.
מאיה – אני כל הזמן מנסה לתת מעצמי, אבל אחרים פשוט דורכים עלי.
story – ואני פוחד מידי בשביל לתת להם בוקס. אם אני אתן להם מכה, הם יחזירו לי אחת כואבת פי כמה וכמה, ואם אני אלך למנהל אני מלשן, ואז אני אחטוף יותר מכות.

14/06/2012 09:22

תן להם כפכף בראש תמיד עובד :)
אבל אם הם ימשיכו אני ירביץ להם (כמו שאמרתי)

14/06/2012 09:31

אני רוצה לומר לך דבר אחד: שיקפצו כולם!!!
ואתה לא מלשן!!!
לעזאזל, אתה מגן על עצמך! אתה נפגע מאנשים מפגרים ויש לך זכות מלאה לפנות למנהל!!!
אתה לא מלשן !!!
זאת זכותך ואפילו חובתך לפנות אליו !!!!
צריך להשעות אותם ולרשום להם תיק פלילי (אין לי שמץ בן כמה אתה אז תקן אותי אם אני טועה)

אתה – לא – מלשן
אתה תפנה למנהל, והוא ידאג שלא יחטיפו לך אפילו מכה קטנה בצחוק בכתף!
ואם הוא לא עושה כלום, תפנה להורים שלך!
וזה לא נקרא להיות תינוק, אם זה מה שאתה חושב.
ההורים שלך יכולים לתבוע את ההורים של הילדים האלה, כי הילדים ה- (כל כך באלי לקלל אותם) מרביצים לך על שטויות!
תגיד לי, אתה נורמאלי??
סליחה שאני מתפרצת עליך. אבל לי יש ניסיון בזה.
כיתה א' עד ג' גם הרביצו לי. ועוד אני בת.
אצלנו בבית ספר לא היה נהוג להרביץ לבנות. אבל עדיין הבנים הרביצו לי.
וזה שאני הלכתי למורות זה לא נקרא שהייתי מלשנית.
ואני אומר לך משהו?
בכיתה ב', איזה ילד שהיה איתי בהסעה, התחיל לקלל אותי ולהרים עליי יד.
נתתי לו בוקס בין האף לשפה העליונה,
ונשברה לו השן. מזלו שזו הייתה שן חלב.
אז אם אני יכולתי (ועדיין יכולה. תאמין לי!) לשבור לבן את השן,
גם אתה יכול. ואני יצאתי מזה בשלום כשדיווחתי.
ולא עשו לי כלום למרות שההורים של אותו ילד צעקו על ההורים שלי שישלמו על הטיפול בשן. ההורים שלי לא שילמו, ולא עשו לי כלום בבית ספר. כי זאת הייתה הגנה עצמית לחלוטין.
אז תקשיב לי מיד — יש לך שתי אפשרויות:
1. תרביץ לאחד מהם בין הגבות שיאבד את ההכרה, ונראה אם הם עוד יעזו להתקרב אלייך.
2. תדווח עליהם למנהל ולמורים ואם הם לא מתייחסים לזה ברצינות תפנה להורים שלך.

כל כך באלי ללכת לשם לטפל בילדים המפגרים האלה. ואני נשמעת אולי פתטית או משהו, אבל למי זה אכפת?
למדתי שצריך לשים פס ואת הדבר שאין לי על כ-ו-ל-ם ולא אכפת לי בקמצוץ מה הם חושבים עליי. אני אעשה מה שאני רוצה ואני אלך וארביץ להם ואני אלך ואדווח אם אני רוצה.

אותו דבר גם אתה צריך לעשות!

14/06/2012 11:04

לוקאס … תן להם מכות בחזרה !!! מנראלהם שהם ירביצו לך ?! ><
אני אביא חברות ונרביץ למי שמרביץ לך ! XD
או שתגיד להם :״זדיינו..״ ותלך משם !
תשמע מה שאני אומרת –
Don't cry ! Say ' fuck you' and smile :)

14/06/2012 11:07

חחחחח איזה חרוז קורן והם צודקות

14/06/2012 11:11

אתה חייב להגן על עצמך, אתה חייב פשוט חייב ,

אז למה אתה מפחד ? תוכיח לכולם שאתה לא פחות מהם, וגם לך יש את הכח והאפשרות להחזיר להם מנה אחת אפיים .

אל תתן להם לרסק את אישיותך תשמור עליה ותראה להם מי אתה – בבקשה אל תפחד ויש לי עוד משהו לשאול אותך ::

באם אין לך איזה חבר קרוב שאוהב אותך ושיכול לבוא לעזרתך נגד כל הרעים האלה

אם יש לך אז תתאמו עמדות ותראו שאתם חזקים מקווה שתפעל לפי כל התגובות הנ"ל

מאחלת לך המון בהצלחה ותדע לך הפחד זה מהשטן הפחד מקפיא את הגוף ולא ניתן לעשות ולו צעד קטן – לכן אנא אל תפחד ממני בקי ♥♥3

14/06/2012 11:19

אל תקשיב לתגובות האחרות; אתה אחד והם כמה.
אבל המלצה שלי: תדביק להם דבק 3 שניות על הכיסאות בבית ספר, וכשהם יתישבו הבגדים שלהם ידבקו לכיסאות.
הדרך היחידה שלהם להשתחר תיהיה לגזור לעצמם את הבגדים, וכשזה יקרה תצלם תמונות שלהם רק בתחתונים ותעלה לפייסבוק. וזה בסדר גמור, אל תידאג, כי זה רק הגנה עצמית. אתה לא יכול לשבת בשקט כשהם מרביצים לך. וכשהם מרביצים לך זה בסדר? לא!

ואני מתנצל עם העלבתי מישהי מהתגובות האחרות, באמת, אני מקווה שאף אחת לא נעלבה. סליחה עם כן.

15/06/2012 03:11

חח "לא יודע" הפתרון של גם מועיל אבל להדביק להם את הבגדים לכיסא ואז להעלות תמונות לפייסבוק?! זה לא כזה יעזור. למעשה, לפי החברה היום, אני חושבת שדווקא ירביצו לו יותר. ובכלל, זה לא כמו בסרטים שדבק 3 שניות באמת יכול להדביק אותך חזק לכיסא. יש מעט מאוד דבק בארץ הזאת.

בכל מקרה, לוקאס תקשיב לכולם פה!
אתה צריך ללכת ולדווח. זה פשוט מעצבן אותי לראות שאתה לא עושה כלום! אתה לא חפץ שלהם. אתה בן אדם בפני עצמו! מה זה הדבר הזה שירביצו לך?!
טוב, אני די אדם של כבוד. אני פשוט דורשת כבוד. לכן אני עושה מה שאני רוצה על פי הבחירות שלי ולא בהשפעה מהסביבה.
ואני חושבת שזה אופי טוב! כי לאן תגיע אם לא יהיה לך כבוד עצמי?
אתה צריך להבין שאתה בן אדם! וזה לא מקובל שמרביצים לך! מי הם שיחליטו להרים עלייך יד?! זה הגוף שלך, זה אתה, ואם מישהו רוצה לפגוע בך, זה יהיה רק אתה! לא מישהו אחר!
אז לך ביום ראשון וזרוק להם קללה רצינית אם הם מעזים להרים עלייך יד.
ואל תפחד להחזיר להם. אתה בן! תן להם אגרוף! אני נשבעת לך שזה קצת מבהיל בהתחלה, אבל אתה מרגיש טוב עם עצמך שהצלחת להגן על עצמך. שמנעת מעצמך פגיעות.
ואין דבר כזה שהם יתחילו להחטיף לך מכות אם נתת לאחד מהם מכה.
אם זאת מכה ממש טובה, כמו שאמרתי – בין הגבות,
ואותו ילד מאבד את ההכרה, הם יברחו כמו טילים! כי הבנים האלה לא באמת חברים הכי טובים. יש את האחד שהם נגררים אחריו ועושים מה שהוא אומר.
אז ברגע שאחד מהם ייפגע הם ילכו.
ואם לא – תרביץ גם להם XD אתה לא עבריין או משהו, אתה מגן על עצמך. וזה לא תירוץ, זאת סיבה הגיונית ומוצדקת.
סליחה על החפירות שאני עושה פה אבל אני מספיק חוויתי דברים כאלה אני לא מוכנה לשמוע שעוד מישהו חווה את זה ועוד הוא לא עושה עם זה כלום XD
אז תפוס את עצמך בידיים ותכסח למישהו את הצורה XD

15/06/2012 03:24

הסר דאגה מלבךלא יודע חביב אותי לא העלבת כלל וכלל מאחר והבעת את דעתך כיצד לפי דעתך הוא צריך להתנהל הלוא בסופו של יום כולנו מעוניינים ומייחלים שיהיה לו טוב בלא חשש ובלוא פחד שבת שלום לוקאס ויהיה טוב תאמין לי יהיה מושלם קצת סבלנות ♥♥♥

15/06/2012 03:25

צודקת. כי אם תעלה תמונות כאלה לפייסבוק, רוב הסיכויים שהם יתנו לך מכות עוד יותר חזק. אבל נראה לי שגם עם תחזיר להם הם יתעצבנו. אבל כך או כך אין לך מה להפסיד, ועדיף שתעשה משהו עם זה.

ובקי, אני שמח שלא נעלבת. (:

15/06/2012 04:06

בואנה..גברים הם עם מטומטם..מאד! בגלל אהבתך לקבוצה אחרת הם מרביצים לך? אתה מבין את האבסורד בדבר??
יש לך ילדים נראה לי עם פיגור שכלי אם הם מרביצים לך בגלל הסיבה הדבילית הזו..
תתעלם..תחשוב על זה שבעוד מספר שנים לא תראה אותם וכל אחד יפנה למשום עבודתו אוניברסיטהואתה תשכח מכולם…
למרות שזה קשה אתה חיב להיות חזק ולא להישבר..והמשפט הזה מזה פטטי! ;-)
אולי תלמד הגנה עצמית וכל פעם שאחד הילדים ירצה להרביץ לך תגן..אני חושבת קזה יקל מהכאב..
אתה נודע זה פלא שאין אף אחד שעושה משו בנידון..

15/06/2012 04:25

תקשיב.אני במקומך הייתי גומר אותם על המכה הראשונה שלהם.מה הם חושבים לעצמם?
שילכו לאזאזל!זו לא העצה הכי טובה שיש,אבל תראה להם מה זה!
הם צריכים לקבל את העובדה שאתה אוהד נבחרת גרמניה.אז מה????????????
יש לי אחד בכיתה שהוא אוהד את קבוצת ערב הסעודית (תאמין או לא,יש כזאת)
ואף אחד לא מרביץ לא יותר ולמה?כי הוא גמר אותם במכות ועכשיו כולם יודעים שהוא יכול לגמור אותם בשנייה!
אין להם שום זכות לפגוע בך ככה!

15/06/2012 08:21

יואווו איזה מפגרים, בנים הם פשוט עם מטומטם,
תקשיב אני חושבת שכדאי
לך ללכת למשטרה, על מכות אפשר להתלונן,
שנה שעברה באו אלינו כמה אנשים מהמשטרה והרצו לנו על זה,
ואמרו לנו שמכות הן עניין פלילי, ואפשר להתלונן ולפתוח תיק פלילי, כבר בגיל הזה,
בהצלחה במה שתחליט לעשות.

15/06/2012 08:38

לסיכום התגובות (לדעתי הן כבר בסופן) מה שלא תעשה מה שלא תחליט תהיה שלם עם עצמך ואל תתן לאיש לעצבן אותך ולעשות ממך 0 זה אתה לא יכול בשום אופן לעבור על סדר היום נקודה!!!!!! שבת שלום ואל דאגה בסופו של יום הכל מסתדר בתקווה שיהיה על הצד הטוב ביותר. ממני בקי ♥

15/06/2012 08:44
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך