במבוק סגול
הייתי צריכה לשתף את זה עם מישהו ויש חשבתי שזה המקום הכי טוב ונכון שקיים כדי לשתף את זה :)

כעסת וכל מה שקרה זה רק בגללך

במבוק סגול 22/04/2017 701 צפיות 2 תגובות
הייתי צריכה לשתף את זה עם מישהו ויש חשבתי שזה המקום הכי טוב ונכון שקיים כדי לשתף את זה :)

נמאס לי! נשבר לי מהכל! אין לי כבר כוח אליך, גרמת לי לא להאמין לך יותר בחיים, גרמתי לי לשנוא אותך, אין לי מילים להסביר לך כמה פעלת בחוסר מחשבה, מכל בכינה שיכולה להיות, לא חשבת צעד קדימה, לא חשבת על זה שיהיה לך קשה בלעדיי ולא רק להפך. גרמת לי להבין כמה אני טיפשה ותמימה, כמה אני שמחה מכל אהבה הכי קטנה שמגיעה לידיים שלי. אתה שמת לב לזה, באת, אמרת צעקת עלי שהייתי כל כך טיפשה שנתתי לאנשים לעשות בי כרצונם אפילו בלי לחשוב על הדברעם שאני עושה. צדקת, פעחתי לא נכון, הייתי מטומטמת שלא שמתי לב לזה, אבל אתה הבן אדם האחרון יכול לשפוט אותי על זה. ואם לא הבנת למה אני הסביר לך, כל מה שעשיתי וכל ההנאה שלי מכל ניצוץ של אהבת הייתה רק בגללך, בגלל כל הפעמיים שאמרת לי: "אני הבוא היום מוקדם והקח אותך להנות, אבל אז אמרת לי שאתה לא יכול כי אתה הולך עם חברים" אז אמרתי בסדר לא נורא יהיה עוד יומיים, וחיכיתי ליום שישי הבא רק כדי ללכת איתך, אבל גם אז אמרת לי: "אני לא יכול היום אין לי זמן" אבל הגבתי כמו פעם, ואז חיכיתי עוד שבוע קמתי בבוקר בידיעה שהולך להיות לי היום את היום הכי טוב בעולם, אבל אז קמתי לכיוון המטבח וראיתי על הדלת את המכתב שלך: "אני מצטער יש לי טיול ואני לא אוכל להיות איתך היום, אבל היי לא נורא יהיה לנו את יום שישי הבא, ושוב פיתחתי צפיות והיום הייתי בטוחה במאה אחוז כי היום לא היה לך משהו לעשות ואז אמרת לי: "טוהר עזבי אין לי מצב רוח, אבל יהיה את פעם הבאה" ואז כאן כבר התפרקתי, וצעקתי עליך את כל מה שאני חושבת ומרגישה, סוף סוף היה לי את האומץ להגיד לך כל מה שאני חושבת: "כני לא מבינה אותך, אני פשוט לא מבינה איך אתה יכולה להיות כל כך חסר רגישות, איך אתה הולך ומסתובב עם אנשים שפוגעים בך ובכלל לא רוצים, כשיש מישהי שרק מחכה חודש וחצי כדי להיות איתך רק שעה וחצי. איך אתה פטגע במי שאוהב אותך ואתה אפילו לא שם לב לזה, ולמה? כי אתה לא שם עליה, כי היא אחותך והיא תמיד תהיה פה נכון, אני כל יום בשבוע קמה מוקדם כדי לראות שאתה מתעורר ולשמוע את הבוקר טוב הזה ממך הייתי הולכת לישון בחמש כדי לראות שחזרת ואתה בסדר, אבל אתה לא התייכסת לזה בכלל, לא היה לך אכפת.
הייתי מפתחת צפיות לשווא. למדתי שאכזבה היא כבר חלק מחיי.
כשהיה קורה לך משהו אני לא יכולתי לישון, לא יכולתי עשות כלום, למרות כל הפעמיים שנפגעתי ממך אני עדיין הייתי אוהבת אותך,אתה היית מקור הכוח שלי וגם עד היום, עדיין לא ויתרתי על הסיכוי הזה שתגיד לי שהיום את רק איתי, בלי אף אחד אחר. למדת לאט לאט לעריך אותי והבנת שאני לא סתם מישהי שבמקרה אחותך, אני מי שתמיד תהיה כאן בשבילך, מי שתתמוך באש ובמים, מי שתוכל לבכות לה ולא משנה על מה.


תגובות (2)

ממש מרגש!

23/04/2017 13:21

תודה

25/04/2017 13:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך