shanigott
אין לי הרבה מה להוסיף , כי מה שרשום מפרט לחלוטין שיש לי משבר בחיי אהבה שלי. בילבול רציני !!

כשאת רוצה והוא לא רוצה, כשהוא לא רוצה…את רוצה.

shanigott 20/02/2016 899 צפיות 6 תגובות
אין לי הרבה מה להוסיף , כי מה שרשום מפרט לחלוטין שיש לי משבר בחיי אהבה שלי. בילבול רציני !!

דבר אחד ששמתי לב על עצמי , זה שיש לי נטיה לאוהב את אנשים שלא אוהבים ולא רוצים אותי, או את הבנים שאין לי סיכוי את הבנים שאני מרגישה שאים להם שום רצון להיות איתי… אולי אני לוקחת על עצמי את זה כאתגר כדאי לגרום להם כן לאוהב אותי, אבל בסופו של דבר התוצאה היא …שהם לא מעוניינים ואני בכל זאת רודפת אחרי אהבה בלתי ניתנת להשגה.

וזה כל כך עצוב, כי הבנים שכן רוצים אותי, וכן מחבבים אותי.. אני לא מסוגלת לאוהב אותם..

ללמה זה קורה לי ? למה אני חייבת לבחור את הבנים הכי לא טובים בשבילי , או שונים כאלה שאין סיכוי ואני יודעת שאין סיכוי כי בסופו של דבר אני בוכה שעות על הכרית בלילות..

ממתי אהבה נהייתה כל כך מסובכת בעולם שלי, הייתי פעם נגעלת מכל זה, אומרת שאהבה זה לא בשבילי, שאני ילדה בשביל זה.. מתי הספקתי להכנס לזה .

כאב ראש אחד גדול העסק הזה, לאוהב חזק אותו אבל הוא לא אוהב אותי.. והבחור השני ? אוהב רוצה.. ואני ? לא רוצה.. מה קורה איתי !! מה.


תגובות (6)

גם אני בדיוק, את תיארת את מה שאני מרגישה בקטע אחד ואני מסכימה עם כל מילה שכתבת. זה קשה אבל מנסים להתגבר ולהבין באיזה דרך את אוהבת כל אחד, את רק רוצה להשיג אותו או שאת באמת רוצה שתהיו חברים

20/02/2016 11:46

    אני כרגע לא הכי בשלב של לאוהב מישהו ספציפי, אבל זה קרה לי לא מזמן … זה משהו ששמתי לב בעקבות מקרה שקרה לי פשוט…

    20/02/2016 23:13

מסכימה איתך זה באמת מעצבן אבל אין לך מה לדאוג בטוחה שבמוקדם או במאוחר תמצאי את האחד❤

20/02/2016 12:28

    אני ממש מקווה ,אבל תודה על העידוד מקווה שגם את תמצאי או שמצאת <3

    20/02/2016 23:14

אני מכירה את זה מכל כך קרוב… אני מסכימה איתך לחלוטין.
בכיתי ימים על גבי ימים על מישהו, זה הפך לחודשים.. ואני לא יודעת למה, אני לא מפסיקה לחשוב עליו, פשוט לא מפסיקה.
זה כאילו הוא נתקע לי בתוך הראש ולא יוצא. הוא כן מכיר אותי, אבל הוא שונא אותי.
גם אני שונאת אותו. לפעמים אוהבת, לפעמים שונאת, אני לא יודעת מה קורה איתי..
כל כך בעדך..
דירוג: 5

20/02/2016 15:46

    אומיגדד כל כך נחמד מצדך תודה רבה, ותקשיבי לי אני מציעה לך פשוט להתרחק מאותו אחד, ולהפסיק לחשוב על אותו אחד, תחשבי על דברים שגורמים לך לחייך, נגיד שאני מרגישה מממש רע אני חושבת על הכלבה שלי .. ולרוב אני לא איתה כי אני בצבא, וזה ממש עוזר , או בעבר שלי עם אהבות נכזבות הייתי עושה הליכות , שומעת מוזיקה או כותבת ביומן את מה שאני מרגישה. את חייבת למצוא דרך להתגבר כי אחרת לעולם זה לא יפסק לך . ותקשיבי למישהי שמזה מבינה אותך !!

    20/02/2016 23:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך