♥ לאלי ♥
תגובות ואני ממשיכה..

היומן של לאלי – פרק 3 ♥

♥ לאלי ♥ 06/12/2013 616 צפיות 3 תגובות
תגובות ואני ממשיכה..


אז אחרי שנודע לי שרון ואליה חברים .. קנאתי . כן .. קנאתי . רון היה האהבה הראשונה שלי . הנשיקה הראשונה שלי הכל ! הרגשתי אליו רגשות שבחיים לא חשבתי שאני ירגיש, ממש כאב לי .
אבל ככה זה בחיים . הכל טובה ..אני מאמינה :)

כמה ימים אחרי זה –
הלכתי לבת דודה שלי שגרה מחוץ לעיר. עשיתי אצלה חג ( פסח שהיה לפני שנתיים )
ההורים שלה יצאו ורק אני ובת דודה שלי נשארנו ( בת דודה שלי – יובל . קטנה ממני בשנתיים )
היא הייתה על המחשב בחדר,הייתי בסלון . פתאום קיבלתי שיחה .
שיחה די מפתיעה , אליה מתקשרת אלי ! חשבתי שהיא מתקשרת אלי להגיד שהיא מצטערת , שחברות זה מעל הכל ובנים לא יכולים לפגוע בחברות.. אבל כנראה טעיתי .
השיחה :
אני : "הלו?"
אליה : " היי לאלי , מה איתך ?"
אני : " בסדר.. קרה משהו ? " ( הייתי די מופתעת שהיא התקשרה אחרי כמה חודשים שניתקתי קשר כלעם כל החבורה )
אליה : " תקשיבי אני צריכה לדבר איתך יש מצב להיפגש ? "
אני : " אני לא בעיר.. דברי.."
אליה : " אני לא יודעת למה התקשרתי ממש ,רק כדי להגיד לך שאל תיפגעי אל תקחי את זה ללב , אנחנו פשוט התאהבנו "
אני : " זה מה שיש לך להגיד לי ? אחרי כל מה שעברנו ביחד,אחרי כל מה שסיפרתי לך עלי ועל רון , שמעי אליה אני בחיים שלי לא הייתי עושה לך דבר כזה. מה עשיתי לה רע ?
שאהבתי את אביאל את ידעת את זה ואת נדלקת עליו גם , פתאום גם רון ?
מלא הוא.. הוא גבר הוא לא מבין מה הוא רוצה מהחיים שלו , אבל את ? את חברה שלי..או לפחות היית . "
אליה : " טוב "
אני : " תכלס התקשרת כדי לגרום לי לקנא עוד יותר נכון ? אני מכירה אותך . תעשי מה שאת רוצה,בכל מקרה אני עברתי הלאה. "
ניתקנו ..
אין לי מושג למה אמרתי שעברתי הלאה..כי אני לא עברתי הלאה.
אחרי פסח , חזרתי לבית ספר.. חזרתי לכיתה שלי ..
שם אין לי חברות אין חברים אין כלום,לא מכירה אותם .
ישבתי בצד , במחשבות על רון… ועל מה שאני הולכת לעשות !


תגובות (3)

תגובותתתת , :/(

06/12/2013 09:31

היוש אני חושבת שאת כותבת מדהים!!! כאילו אני ממש מתחברת לז'אנר והכול את חייבבבתתת להמשיך את הסיפור שלך :) כל הכבוד על הכתיבה והכול אני אהבתי מאוד לא יודעת מה איתכם אנשים :) את חייבת להמשיך אני מחכה :)

06/12/2013 10:06

סיגנון הכתיבה שלך מהמם תמשיכי אותו

06/12/2013 10:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך