♥ לאלי ♥
אני מצטערת עם אני לא כותבת משהו,אני רק עכשיו התחלתי לכתוב אני לא מקצועית או משהו,הרבה אמרו לי שהסיפור גרוע,זה די מוריד את הביטחון אבל אני מנסה.. :)
פרק 5 יגיע עוד מעט,מי שאהב שיגיב שאני ידע למי אני כותבת.

היומן של לאלי – פרק 4 ♥

♥ לאלי ♥ 06/12/2013 673 צפיות 2 תגובות
אני מצטערת עם אני לא כותבת משהו,אני רק עכשיו התחלתי לכתוב אני לא מקצועית או משהו,הרבה אמרו לי שהסיפור גרוע,זה די מוריד את הביטחון אבל אני מנסה.. :)
פרק 5 יגיע עוד מעט,מי שאהב שיגיב שאני ידע למי אני כותבת.

הצלצול של ההפסקה העיר אותי , ילדה בשם לירון הציעה לי לבוא להיות איתה בגלל שראתה שאני לבד.
הסכמתי , מה יכולתי לעשות ? את החברות שלי כבר איבדתי .
אספר לכם בקצרה שמאז שלירון הציעה לי להיות איתה , הפכנו לחברות הכי טובות ! עד עכשיו ..
כל מה שהיה לי עם רון ,אלייה והחברות שהיו לי , אי אפשר להשוות בן הדברים שעברתי עד עכשיו עם לירון! ואוו! פשוט ואו .
זה התחיל בבית ספר , שאני ולירון התחלנו להסתובב הרבה ביחד..
אחרי כשבועיים שהכרתי טיפה תילדה, החלטתי שאני משתפת אותה בכל מה שעברתי עם הבנות ועם רון כמובן. אחר כך חשבתי על זה, שהבטחתי לעצמי שאני חייבת לעשות משהו כדי לגרום לי להרגיש הרבה יותר טוב , ולרון ואלייה הרבה פחות , הגלגל מסתובב כמו שאומרים .
לירון כמובן ישר התלהבה מהעניין ואמרה ושאין מצב שאנחנו לא מסדרות אותו .
תכננו שהיא תוסיף אותו לפייסבוק ותתחיל לדבר איתו ( כמובן אליה ורון עדיין היו יחד )
כך היא עשתה .הוסיפה את רון לפייסבוק . השיחה בניהם :
רון – מכירים ?
לירון – עם היינו מכירים אני בטוחה שהיית יודע :)
רון – אוקי .

הם לא דיברו כל כך הרבה. אבל אז אני ולירון דיברנו..ואמרנו שזה לא יפה להפריד בניהם ..זה יכאב להם בדיוק כמו שכאב לי אז.
בדיוק באותו ערב אני ולירון יצאנו למסעדה . בשביל האוירה של יום חמישי..
עשינו קיצור דרך וניכנסו מאיזה סימטה, פתאום .. מה ראינו ?
את רון !! עם בחורה !! ולא זו לא אלייה !!
היא החזיק לה את ביד.. והיא התקרבה אליו בעדינות , לירון ניסתה להרגיע ולהגיד שאולי זה דודה שלו או משהו.
אבל פתאום זה הגיע..הנשיקה שלהם .
לירון הוציאה תפלאפון שלה צילמה וברחנו משם , כל הערב דיברנו על זה. ועל מה אנחנו מתכוונים לעשות.
תכלס ?אני קצת שמחתי בתוך תוכי .. כי הבנתי שבאמת הגלגל מסתובב ! סיכמנו שבנתיים לא נעשה עם זה כלום , נשמור את זה לעצמו כי מי יודע אולי אליה ורון נפרדו באותו ערב ואז אני יצא סתומה ?
יום למחרת בבית ספר ראיתי את רון ואת אליה מחזירים ידיים ,אז ידעתי !
רון בוגד באליה.. והיא ? כמובן לא יודעת מכלום.
מה לעשות מה לעשות מה לעשות ??


תגובות (2)

ואוו ואווו ואוו! במילה אחת – וואו! כל כך מרגש וסוחף! את חייבת אבל חייבת להמשיך אין לי כוח לחכות להמשך זה מהמם!!!!!! חייבת להמשיך!!!!!

06/12/2013 10:24

נכנסתי לסיפור בגלל שפירסמת את הקישור באתר אחד של שאלות , קראתי מההתחלה ובאמת שאהבתי , תמשיכי (:

06/12/2013 11:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך