לא בא לי. שינויים זה חרא.

סיפורי האנגרית 04/03/2013 894 צפיות 8 תגובות

היום הלכתי לשיעור ניסיון בג׳אז וכשסיימתי את השיעור אבא שלי בא לאסוף אותי. נסענו בדרך הארוכה כי בדיוק היה שיר ברדיו שהוא רצה להשמיע לי. עברנו ליד השדה. ״תראה!״ אמרתי. ״שמו פה מוטות, וגדרות..״
הוא עצר מול השדה. ״אז זה אומר ש..״
״כן,״ אמרתי בעגמומיות. ״הולכים לבנות פה בית ספר.״
הוא נאנח ואמר, ״זו דווקא אחת התוכניות שקיוויתי שלא יוציאו לפועל.. המקום הזה נהפך להיות ממש כמו עיר. וזו הסיבה שעברנו לגור פה, בגלל כל השדות הירוקים, והשקט.״

זה לא מתאים לי. ממש לא. במקום הזה ביליתי מאז שעברתי לגור במושב שאני נמצאת בו עכשיו. זה שדה ממש נחמד, עם המון פרחים וחובזות וחמצוצים. אני חוששת שבגלל שהמקום הזה ״משתקם״ ובונים בו המון יחידות דיור ושכונות ובתי ספר וקניונים (כן, קניונים. במושב הקטן שלי) אז ההורים שלי יחליטו לעבור לגור במקום אחר, ואז אני אפסיד את כל החברות שלי. אני אוהבת את הבית שלי. קנינו אותו וסבא שלי, שהוא אדריכל, שיפץ לנו את הגינה ואת המקלחת בחינם.
ויותר מכל.. כשמתו לי התוכים, קברתי אותם שם. והקבר שלהם עוד חי וקיים..
אני ממש חוששת שאיזה אלפני״ק אחד יחליט לחפור בור בדיוק בנקודה הזו בשביל לקבור אלוהים-יודע-מה, ואז הוא יראה את הגופות של התוכים המסכנים שלי.. יקרא לחברים שלו והם יתעללו בהם ובביצה שהם הטילו, שעוד לא הספיקה אפילו לבקוע. אני זוכרת שכשגרתי עוד בעיר הגדולה, בכיתה א׳ מצאנו חתול מת ליד הפחים. הילדים מהכיתה שלי ממש הציקו לו.. זה היה נוראי.
בא לי לבכות.


תגובות (8)

תתעודדי! יש דברים שאת יכולה לנסות לעשות בכדי שלא יבנו-
את יכולה לנסות להפעיל התנגדות. למרות זאת צעירה את יכולה לארגן אפגנות עם חברים שלך שם נגד, את יכולה להעביר עצומה בכל בית הספר שלך ולבסוף למסור אותה למישהו בעל כוח רב יותר; כמו ראש העיר שלכם או משהו, את יכולה להפעיל את כל בית הספר שלך נגד הבנייה ולבקש מהמורות אישור לקחת מתלמידים מכתבים נגד הבנייה ולהפעיל פרויקט שבסופו יהיו לך אלפי מכתבים ונימוקים למה -לא- לבנות; ואני די בטוחה שראש העיר שלכם לא יתעלם מבית ספר שלם, ודברים כאלה בסגנון..
מקווה שעזרתי!

04/03/2013 12:35

אני דיי מבינה את זה..
כי בקרוב גם אני צריכה לעבור …

04/03/2013 12:45

תודה יול ❤ וסופי? אבא שלי אמר ״נראה לך שאנחנו עוברים?!״ אבל זה בכל זאת מעציב אותי בגלל הקבר של התוכים..

04/03/2013 12:50

הכוונה זה …
ההרגשה שאת יודעת שיכול להיות שתעברי ..
חייתי בכפר סבא 8 שנים ונראלך אני רוצה לעזוב ?!
פשוט תחושת הביאוס והעצב ..

04/03/2013 12:52

צודקת.. גם אני, כשעברתי בכיתה ב׳ מהעיר למושב, הייתי ממש עצובה..
ודרך אגב, לא אמרת לי איך קוראים לך באינסטגרם!! (חוחו.. לא קשורה שכמותי ^^)

04/03/2013 12:56

חחחחחח XDD
קוראים לי:
Mapang1
ואת ?

04/03/2013 13:00

Orit1413 .. אני אעקוב אחרייך, אם זה בסדר מצדך ><

04/03/2013 13:01

טוב אני אעקוב חזרה D:

04/03/2013 13:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך