לא לבד!!!

מילנה פינחסוב 28/02/2013 744 צפיות 3 תגובות

יש אנשים שהם בודדים וכשהם לבד הם חושבים על התאבדות או גרוע יותר אז לא זה לא הפיתרון זה נקרא לברוח!
אם אתה לבד תבוא תבקש עזרה כולם תמיד מוכנים לעזור אבל תבקשו!
אי אפשר לקרוא מחשבות אני לדוגמא לא יודעת אפילו מזה זה שנאה אני מכבדת את כולם גם מי שלא מכבד אותי.
לפני יומיים חברה רצתה להתאבד כי התעללו בה ואני הגעתי בזמן! זה היה יכול לקרות אם הייתי מאחרת אפילו בשתי דקות.
ולמה זה קורה?! כי אף אחד לא אומר שלי יש בעיה ואני צריך עזרה.
אז לא מי שחושב ככה הוא פחדן שרק בורח מהצרות שלא זה לא בושה לבקש עזרה או לדבר על הרגשות זה בושה לברוח ולהראות לכולם כמה אתה חלש….
אני ידעתי שמשהו לא טוב עם חברה שלי וכששאלתי אותה איך היא והאם קורה משהו?היא ענתה שלא!
אתם לא לבד בעולם תבינו תמיד יהיה מישהו שאוהב אתכם אפילו אם הוא רחוק ממך,תמיד יהיה משהו שיעודד אותכם בימים קשים שיזרוק מילה טובה שתעלה חיוך רק תדברו….
לא צריך להגיד שחייך לא שווים כי אין לכם מושג כמה הם שווים..
כשאתם ניגשים למראה אתם צריכים להפוך את הקולות בראש שלכם לטובה שיואהבו אתכם…
אל תחשבו על מוות יש לכם הרבה זמן אתם צעירים תחיו את החיים כי הם באמת מתנה ומי שלא מעריך אותם מפסיד….
מי שצריך שיחה או משהו אני תמיד זמינה לא משנה מתי אפילו בלילה דרך האימייל שלי…
רק תדברו….♥♥♥
מקווה שהבנתם כמה חייכם חשובים
אוהבת את כולכם….


תגובות (3)

..דירוג 5.

28/02/2013 07:53

אני מעריכה את הדעה שלך..
אבל אני חושבת שאינך צודקת..!!
כמובן שלא צריך להיתאבד.. אבל ..
אשמח אם תדברי איתי דרך האיימיל..

28/02/2013 11:06

אני מעריכה את הדעה שלך..
אבל אני חושבת שאינך צודקת..!!
כמובן שלא צריך להיתאבד.. אבל ..
אשמח אם תדברי איתי דרך האיימיל..

28/02/2013 11:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך