לא מגיע לי להיות יפה?

A DREAM ADI 30/11/2013 915 צפיות 6 תגובות

אני רואה אותך,
ומקנאה בך,
בעיניים הכחולות,
בפנים החלקות…

למה לך יש הרבה בגדים?
ולמה אני צריכה ללבוש את אותו הג׳ינס פעמיים בשבוע?
למה אין לך חצ׳קונים ופנייך חלקות?
ולמה לי יש ? ואני בוכה בגלל זה בלילות…
למה העיניים שלך כל כך יפות?
כחולות, רגועות, מושלמות..
למה יש לך ביטחון עצמי?

אלה שאלות שאני לא יכולה לענות וגם את לא..
מישהו יכול להגיד לי..
למה אני כזאת?
למה הכיעור?
למה אין לי חבר?
למה בנים אפילו לא מסתכלים לעברי?
למה לא אוהבים אותי?
למה ההורים שלי רבים כל הזמן?

למה אני לא יכולה למות?


תגובות (6)

וואו, הזדהות חלקית.
בחירת העורכים, ועכשיו.

30/11/2013 05:45

את כותבת ממש יפה כיאילו זה בה מימך !
אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך !

30/11/2013 05:46

לדעתי אין דבר כזה מישהו יפה, פשוט הרוב מסביר מה הכי יפה בעיניו, וגם מה מכוער בעיניו, ואז אנו הולכים עם הרוב, ומרגישים מכוערים.
תתארי לך עולם, שבו כולם חושבים ששיער בלונדיני ועיניים כחולות זה מכוער, ושחצ׳קונים זה יפה וכ׳ו…
אנו פשוט מסתכלים על עצמינו כמו שהחבר׳ה מסתכלת, וזה גורם לנו להרגיש מכוערים, כי החבר׳ה אומרת שזה מכוער להיות ככה…
אז אל תהיי בדיכאון, הכי חשוב זה הבפנים, לא היופי שבחוץ.

30/11/2013 05:53

אני מבינה אותך לגמרי –
במקרה שלי: החברה הכי טובה שלי היא בלונדינית רזה עם עיניים כחולות (ואם זה לא מספיק היא גם נורא חכמה). כל פעם שאני הולכת איתה, לא משנה איפה, מישהו מגיעה ואומר לה (ואני מצטטת): "את מאוד יפה, את יודעת?" וממני מתעלמים…
אני לא רוצה לצאת כמו מישהי שצריכה שיגידו לה שהיא יפה (בטח לא כשאני אנונימית ואתם לא יכולים לראות אותי) אבל לא הייתה לי דרך אחרת לנסח את מה שרציתי להגיד לך.
ועוד משהו – אין צורך לרצות למות רק בגלל המראה החיצוני שלך(אל תשכחי שחצ'קונים זה דבר שעובר עם הזמן).
נ.ב יופי של כתיבה, תיארת את הילדה בצורה כל כך ברורה שהיה לי קל מאוד לדמיין אותה.

30/11/2013 05:56

תודה לכן…
אני רוצה לתאר לכם משהו..
אני מטר שבעים ואחת, רזה, שיער שטני , עיניים חומות כהות עם הרבה חצ׳קונים.. וכלום לא עוזר לזה.. כלוםםםם!! אני שוקלת לקחת ראקוטן לחצ׳קונים אבל המצב הבריאותי שלי לא מאפשר בגלל התופעות לוואי..
יש לי שנאה עצמית מאוד גבוהה.. כבר כמעט שלוש שנים לא אמרו לי את המילה ״את יפה״ .. אולי בין לבין, בחגים לפעמים וזה רק מהדודים! כל יום כל החברות מחמיאות אחת לשנייה.. למה לי לא? ויש לי הרבה חברות..
שלשום הלכתי עם אחותי לקניון .. כולם החמיאו לה.. ״מאיפה קנית?״ ״איזה יפה את״ פשוט כל שנייה..זה היה רגעים מביכים בשבילי.. הלוווו! אני פה! תסתכלו עליי! מה איתייי?!

30/11/2013 06:07

את יודעת אני מבינה אותך, גם לי יש פצעונים, הרבה צחקו עליי והבנתי שכשלי זה יגמר, להם זה רק יתחיל וזה יעבור באיזשהו שלב, חוץ מזה שאין לי גם עיניים כחולות
אבל בספר מחזור של השכבה כל אחד היה צריך לכתוב משפט מהחיים ואני כתבתי:
"היופי פותח לך הרבה דלתות בחיים אבל רק האופי יכניס אותך לשם" וזה נכון!

30/11/2013 06:10
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך