לא קשור לסיפור ..סתם פריקה ..

13/08/2013 745 צפיות 9 תגובות

אני קוראת מלא סיפורים על ילדים שחותכים כי מעליבים אותם ו'מיתבריינים" בהם..וחלכם מתאבדים ..וכאילו הם רק בני 12 ומעלה…וכל סיפור שאני אני פשוט פוחדצ יוצר ..שנה הבאה אני יהיה בכיתה ט'..בתיכון..ועד עכשיו הייתי בבתי ספר דתיים והייתי רק עם בנות בכיתה ..ואני כל כך מפחדת משנה הבאה בגלל כל כך הרבה סיבות ! אני ביישנית..ומופנמת ויש כל כך הרבה דברים שיכולים לפגוע בי ..למשל ..הדבר הכי פוגע זה שקואים לי 'מכוערת' ו-'שמנה'.. (אני לא שמנה ..אבל אפילו אם אומרים לי את זה בצחוק אני יכולה להיעלב) עוד משהו שאין לי ביטחון ליד בנים ..או פרחות..ועוד מעט מתחיל שנה ואני פשוט לחוצה יותר מיום ליום.
אני לא רוצה שייצא מצב שאני יחזור לבית כל יום בוכה ויחתוך ..עד שהחתכים יהיו עמוקים מדי ..ואני הכי מקווה שאני יסתדר שם.
חברות שלי תמיד אומרות לי 'תהיי את'.. כאילו עם אני יהיה אני אפבאמת שאני יצליח מבחינה חברתית כי אני חברותית ותמיד צוחקת..אבל לפאני יילך לבית ספר הזה לבד ..אני לא יכיר שם אף אחד ..ואז אני יתבייש ..אני לא יימצא את עצמי בהתחלה ..ואני פשוט לא יידע איך להתנהג..ואני ממש אשמח עם תתנו לי עצות ..למשל ..עצה לאיך לא להיות חסרת ביטחון וכל מיני ..


תגובות (9)

בדיוק לפני יומיים העליתי משהו על בנות שמכונות 'שמנות' וכ'ו, אני אנסה להכניס את זה בקצרה בתגובה:
קודם כל, אם את יודעת שאת לא שמנה, שימי פס על מי שאומר לך! אם את לא תתנגדי את בעצם תהפכי להיות מישהי כזו בעיני אחרים גם אם את לא כזו, פשוט תתעלמי או תאמרי מה שאת חושבת על הגוף שלך.
ולגבי ההסתגלות לבית ספר החדש, לדעתי חברות שלך צודקות, אם תתנהגי בטבעיות ותהיי את יוכלו להיות לך הרבה חברות :)
מקווה שעזרתי :)

13/08/2013 15:52

גם אנחנו שנה הבאה עולות לתיכון (:
במקום לפחד תהני מהשבועיים האלה, ותאמיני שהטוב ביותר בשבילך יקרה.
פעם גם לי לא היה ביטחון, אבל את פשוט צריכה כל פעם לעשות עוד צעד, ותראי שהכל יהיה הרבה יותר פשוט. נגיד אם לא היית רגילה להצביע בשיעור קחי אומץ ותצביעי פעם אחת, ולאט לאט את תתרגלי וזה יראה לך הדבר הכי פשוט בעולם.
וגם ככה עם בנים. את לא חייבת להיות מושלמת בקשר איתם, כולם עושים טעויות ואומרים כל מיני שטויות, אבל לאט לאט ככל שתמשיכי להיות איתם בקשר זה יראה לך פשוט ותיראי שאת לא חייבת להיות מושלמת או משהו אלא פשוט להיות את. הכל עניין של זמן.

13/08/2013 15:59

אני ממש כמוך!!
רק שאני ממשיכה בדתי.. חחח
תמיד אומרים לי לשים פס אבל אני נעלבת תוך שניות אבל לא מהבנות הממש ממש מעצבנות שבוכות שהם קיבלו 99 במבחן…
אבל אני החלטתי שבחטיבה (סיימתי השנה יסודי ^-^)
אני שמה פס על כולם ופס גדול ושמן ועכשיו מצידי להיות מגיעלה למרות שאני הילדה החמודה
ואל תתקרבי לבנים הייתי היום עם כמה בחתונ והם ממש ממש נמושות וילדים סוטים *-*
אני ובת דודה שלי רדפנו אחריהם והם גדולים מאיתנו ב1 וגם ב2 חחח נכנסנו גם לשירותים של הבנים *-* לא היינו צריכות כמעט התעוורתי ואז המנקה העיפה אותנו חחח
וגם המאבטחים באולם צעקו עלינו כן אנחנו משפחה של משוגעים…

13/08/2013 16:00

כן אני חצי עראקית וחצי תמניה.. שילוב של שיגעון
חחח בכל חתונה של הצד של אימא שלי (הצד הארקי) אנחנו ממציאים שיר לחתן ולכלה חחח כשאני אמצא את הסירטון אני אפרסם אותו באתר….
חחח משפחה של משוגעים ואם תכנסו לקבוצה שלהם בווצאפ אתם תתחרפנו
הם קראו לעצמם אין שכל אין דאגות חחחח מפגרים והדודים שלי שם עוד בני 40 – 50 !!!

13/08/2013 16:04

מזדהה במובנים מסוימים.. רק שאף פעם לא כוניתי שמנה..
גם אני מופנמת, ביישנית, ומובכת. ליד כל סוג של אדם חדש. (דבר אשר מביך עצם הסומק שמציף לי את הלחיים חח)
זה מבעית, ומפחיד בטירוף.
אף פעם לא הגעתי למצב של חתיכת וורידים, אני גם פחדנית בנוסף.. וחסרת ביטחון עצמי מובהק.
אני לא חושבת כי תגיעי למצב של חתיכת וורידים, אני אומרת לך מניסיון מסוים, כי לא חברה אחת חתכה.. אין לדעת. זה איננו דבר אשר יש לחשוש ממנו.
אם את אכן חוששת – אל תחששי. אל תדאגי או תתעסקי בזה כך או כך, ואני מניחה כי דבר זה לא יקרה..
מקווה כי עזרתי בכמה מובנים, אני מאמינה כי בין אם חותכת ובין אם לא, כל אחת מדהימה בפניי עצמה, ובריונות ושפיטה זה שיט אחד חסר כל היגיון.
בכל אופן, מקווה כי ילך לך שנה הבאה באופן מוצלח למדיי, כי תתחברי לקבוצה שמתאימה לך, בלי קשר לאנשים סביבך.
את לא שמנה, ולא מכוערת. אם זה בא בצחוק- תעירי כי זה לא לעניין, והעניין יופסק.
מקווה כי הנאום המיוחד שלי לא הרתיח כמה אנשים, אף על פי כי אינני רואה מדוע, ובקיצור- מקווה כי עזרתי להפיג את החשש^^

13/08/2013 19:31

או מכוערת? אם כבר מטומטמת, אבל הפסקתי את זה על ידי הערה חח

13/08/2013 19:32

אוי ווי אני כזו לא מובנת וסתם הצפתי לך תגובות-.- לא כינו אותי מכוערת, או שמנה, אך.. הייתי במצב ההוא.. ועדיף כי לא אחפור עוד.

13/08/2013 19:35

אל תדאגי אני הגיד לך משהו זה שיש לך אולי חוסר ביטחון זה מה שאת חושבת ליעד בנים זה ממש לא ככה אני חושבת שאת תביני את זה ותתרגלי עם הזמן , את אולי מתביישת זה גם יכול להיות לא נורא עם הזמן את תפחדי פיות ואני מאחלת לך הכי הרבה בהצלחה ^_^ אוהבת שרית

13/08/2013 22:04

אל תתייחסי לכל מי שאומר לך שמנה
״ אל תחשבי מה שאחרים חושבים עלייך , כי הם באמצע לחשוב מה את חושבת עליהם״
(משפט יפה-חע)
גם לי אין כל כך ביטחון… אני תימנייה שלמה (גאה) אבל לפעמיים מכנים אותי שמנה וקמצנית.. אני לא אשקר אבל לפעמים זה מעליב , אבל שמים פס .  

14/08/2013 09:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך