לא רוצה לרצות אותך

קאיוטה 10/08/2012 629 צפיות אין תגובות

הכל טוב ובטח שיפה, העולם מהמם את יכולה להגיד מה שאנשים חושבים או לחשוב מה שאומרים, אבל אותי זה לא ממש מעניין, בעצם זה בכלל לא.
אני לא רוצה לעבור גיהינום בגללך, אני לא רוצה לא להיות מסוגל להיות לבד אפילו לדקה.
זה כבר מעבר לעצוב ובטח שלא מצחיק.
ניצלת אותי, גרמת לי לחשוב שאני יכול לאהוב אותך, גרמת לי להרגיש מה שכבר מזמן לא הרגשתי, וזה לא פייר, כי זה לא הדדי, את לא יכולה לעשות כזה דבר, פשוט לא!
די נמאס לי לשבת בבית ולבכות, להיות ליד אנשים רק בגלל שלבד אני לא מסוגל והכל, הכל בגללך!
ואז תחזורי מחר עם החיוך הזה, ממש כמו של השטן ,עם העניים הירוקות האלה כיאלו שלא בשנייה אחת את יכולה לאבד אותם, אחח הלוואי שאני הייתי גורם לך לאבד אותם.
וזה שאת מעשנת יפה זה לא הופך אותך לאחת כזו ,זה לא מרשים, זה פתטי ,זה עלוב.
לא אני לא אוהב אותך ,אוקיי אולי מרגישה משהו.
וזה הכי מעצבן שלא הייתי אמור זה פקינג קיץ עכשיו אני לא אמור להתאהב לא!
ובטח שלא בך את יותר נמוכה ממני זה עלוב.
כולם אומרו לי לא ,כולם ידעו בדיוק מי את, אפילו המוח שלי נגעל ממך.
אבל למה המחשבות והלב שלי משתפים פעולה איתך.
זה לא שיר ,אז תקשיבי ,לא אני לא רוצה להיות איתך .
לא רוצה שתהיי הראשונה שלי ובטח שגם לא האחרונה.
כן, אני כן רוצה להרגיש את העור שלך על שלי את העצם שלי על שלך זה טבעי ,רוצה לשחות איתך.
אבל מעבר לזה, לא ניראה לי.
אני כן מקנא ,אני כן כועס ,אני כן לא מאמין לך כי את משקרת והרבה.
אבל בבקשה תעשי שזה יפסיק תיעלמי ממוח שלי ,מהראש שלי והכי חשוב מהלב שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך