לין :)
רולייבלטס:http://static.il.groupon-content.net/86/29/1338283722986.jpgסיפור אמיתי!חג שמח ושנה טובה לכולם!

לא תשברו אותי…חלק 2

לין :) 04/09/2013 1156 צפיות 2 תגובות
רולייבלטס:http://static.il.groupon-content.net/86/29/1338283722986.jpgסיפור אמיתי!חג שמח ושנה טובה לכולם!

הייתה ילדה בשכבה שלי,בכיתה שלי שעברה ביריונות.
זה לא כמה ילדים שמציקים לה, זה כמעט כול השכבה.
צוחקים עליה,מרביצים לה,לא מדברים איתה,מקללים אותה בצורה ממש מגעילה,מה לא עושים לה?ממש כחרם.
הכול התחיל משנה שעברה אני לא יודעת למה החליטו להציק דווקא לה,באמת שאין לי מושג היא הייתה ילדה כזאת שקטה לא מתלוננת על כלום.
אני זוכרת שפעם אחת היא לא רצתה לאחר לבית ספר אז היא באה אם רולרים(למי שלא יודעת מה זה יש תמונה ברציתי להוסיף)בקיצור היא באה אם רולרים וכולם התחילו להצביע עליה לצלם אותה ולצחוק עליה.
תחשבו איזה מעליב זה ואיזה ילדים מגעילים.
פעם אחת בהפסקה מצאתי דף מגולגל ככדור הרמתי אותו והתחלתי לקרוא זה היה מכתב התאבדות
של אותה ילדה.היה כתוב שמה כמה היא אוהבת את המשפחה שלה ושהיא מצטערת שהיא הולכת לעשול את מה שהיא הולכת לעשות.להתאבד. לא ידעתי מה לעשות ופניתי לילדה אחת לא הייתי בקשר איתה אפילו לא אמרנו שלום אחת לשנייה.הלכתי לאותה ילדה כי היא הייתה אחת מכמה בנות בודדות שלא משתתפות בחרם (גם אני לא השתתפתי בחרם הזה)הלכתי לאותה ילדה וסיפרתי לה הכול היא קראה את המכתב והחלטנו ללכת ליועצת שכבה.הסברנו לה הכול. היא לא ידעה כלום על זה לפני שאני ואותה ילדה סיפרנו לה.
המורים וכולם טיפלו במקרה הזה.ואז החרם הזה נפסק .
המורים אמרו שכול מי שיעשה לה משהו(לילדה שעברה חרם) יעוף מבית הספר.
כולם שמעו את זה והתחילו להתחנף לילדה הזאת על כמה שהם מבקשים סליחה וכ'ו
הם התחנפו ברמות שפשוט בא להקיא מרוב איך שרואים את זה.
אותה ילדה עכשיו בסדר ויש לה חברים המכתב שייך לנחלת עבר אבל בישבילה זה לכול החיים 'החרם הלא נשכח'.

זה סיפור אמיתי וכיום אני ואותה ילדה שהלכנו ליועצת חברות ממש טובות.
ואותה ילדה עברה בית ספר.אי אפשר להאשים אותה.
אבל בבית הספר החדש שלה יש לה חברים והיא אפילו דיי סבבה מבחינה חברתית.


תגובות (2)

אני אתמול הלכתי ליועצת עם הBFF שלי וסיפרתי לה על זה שאני מנסה להתאבד ועכשיו אני הולכת אליה שעה בכל יום שאני לומדת

04/09/2013 07:00

באמת?
אני מקווה שהיועצת עוזרת לך להתגבר על הכול.
אל תישברי תשארי חזקה אל תראי לילדים האלה את מה שהם רוצים לראות!
אם כמה שזה קשה תשארי חזקה!
החיים יפים חבל לגמור אותם בשנייה!אל תתאבדי!
תחשבי על כול האנשים שתהיה חסרה להם!

04/09/2013 07:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך