לגבי מה שהעלתי מקודם למי שהגיבה

אוקיי כל מי שהגיב לי זאת תשובה שלי למה שהיא כתבה זה נשמע לא טוב אבל בבקשה תקראו.

זה ל- eva12200
אוקיי התגובה לפני כרגע אני לא מיליון שנה באתר זה מה שבראש שלי לכתוב תנו לי תזמן שלי להחליט על מה לכתוב מי שיקרא את כל הסיפור ידע שלא הכל שם על אהבה אין הרבה מעל אהבה הרבה חלקים מלווים במתח ובפעולה זה דברים שאני אוהבת לי אישית קשה להשתחרר ולכתוב דברים שעוברים לי בראש.

ל-מעודדת אני מבינה שאולי הקטע עם הסימני קריאה או ה- אעאעאעאעאעאעא לא עושים לך כזה חשק אבל זה לא באמת מסמל מה שיש בסיפור האעאעאעאע זה לא דוגמא שאני מתרגשת שיש עונה חדשה או לדוגמא שזה מספר עגול של סיפורים שכתבתי אז כן מודה זה מרגש אותי כי לפני שהכרתי תאתר הזה לא חשבתי על בכלל לכתוב סיפורים אני אוהבת בכלל לכתוב שירים שירים שאם לומר את האמת לדעתי יפה ולא בקטע של שחצנות עובדה יש הרבה דברים בי שאני שונא כן שונאת וזה לא בקטע של צומי אז שלא תחשבי שאני בנאדם שחצן או משהו

ל-ilana2 תקשיבי אני לא שולטת בעובדה שיש לי שגיאות כתיב אני לא כזאת גדולה שלא אמורות להיות לי בכלל שגיאות כתיב ומין הסתם שלא תמיד אני מודעת עליהן אבל אם כמו שליפעמים שאני רואה בסיפורים שגיאות כתיב בתגובות אני כותבת לכותב\ת איך לכתוב נכון כדי שבדברים הבאים שאני אכתוב אני ידע לתקן ואני מאוד אעריך עם תעשו אותו הדבר.

she wolf אני באמת שלא מכריחה אף אחד לקרוא את הסיפורים שלי את לא אוהבת את הסגנון שלהם על תיקראי זה סיפורים שאני אוהבת לכתוב זאת השפת דיבור שלי גם עם היא בוטה ככה אני מדברת. לגבי זה שהם שוכבים אני באמת משתדלת לעשות את זה ממש קצת אבל אם זה לא נעים לך לקרוא את זה אני חוזרת על זה על תיקראי זה היה מיועד לקוראות שלי לא לאלה שמה שיש להן להגיד הוא רק רע. אני לא באה בכוונה לתקוף אבל כמו שכבר כתבתי אני לא מלא זמן באתר אז אין לי עוד הרבה רעיונות פשוט יש סוגים של דברים שאם אני אקרא עליהם זה לא יענין אותי אני מנסה ליפעמים גם לדוגמא אני חולה על מדע בידיוני על ערפדים אנשי זאב וכל זה הספרים היחידים שאני קוראת הם על מדע בידיוני אבל אני מאוד אוהבת סיפורי אהבה וזה משהו שחשוב לי בכתיבה שלי.


תגובות (20)

תקשיבי לדעתי אם את אוהבת לכתוב אל תפרשי
רק בגלל תגובות
או צפיות
לדעתי יכולים לשנוא את הסיפורים שלי זה מה שאני אוהבת והם יכולים לקפוץ לי (סורי על הביטוי)

30/11/2013 08:40

אבל אני אוהבת את הכתיבה שלך

30/11/2013 08:44

מסכימה עם דידי שניצל. אגב, שם אדיר!

30/11/2013 08:46

הן כתבו לך ביקורות בונות.. אני בעצמי בת 11 ואחגוג 12 רק ב-13 למרץ, אבל אני תמיד לקחתי ביקורות לתשומת לבי ותראי איפה אני עכשיו..

30/11/2013 08:47

את עדיין פורשת? אני רוצה רק להגיד, שאם יש לך אפס תגובות או צפיות זה לא אומר כלום פרט לכך שהסיפורים שלך כבר נדושים או שהרמה שלהם לא גבוהה כלל.
(כן אני כותבת בשפה גבוהה מתוך סוג של ציניות)
אני לא אומרת שאת כותבת גרוע, אני אומרת שאת לא כותבת ברמה גבוהה, וכבר מהכותרות שלך רואים את זה, את לא מפרטת מספיק בסיפורים, הם נדושים ומטופשים, הרעיונות שלך כל כך ישנים, כשאני קוראת את הסיפורים שלך אני לא נמשכת ונהנת מהקריאה, אני מרגישה שעמום רב, רק בקושי הכרחתי את עצמי לקרוא חמישה פרקים כדי להגיב לך על בסיס ידע ולא סתם על סמך פרק אחד.
אני ממש לא אוהבת אישית סיפורים טיפשיים וקיטשיים כאלו על ערסים, עם קללות כאלו והכל, אני אפילו ממש שונאת את הז'אנר הזה, ובכתיבה כל כך רדודה ומגעילה ולא נעימה לקריאה אני ממש לא נהנת מהסיפורים האלה, תעשי מה שתרצי אבל את הסיפורים שלך יותר אני לא אקרא, לעולם.

30/11/2013 08:52

אני לא קוראת את הסיפורים שלך, עצם זה שאת כותבת על ערסים מוריד לי את החשק.
וכמובן, זו רק אני.
הפעם אכתוב בנימה טיפה יותר רגועה.יש מיליון ואחת נושאים.
לכתוב סיפור שהנושא לא כל כך מוכר לך, בעיניי הדבר הכי מדהים שיש.
אני מבטיחה לך שאם הסיפורים שלך לא יהיו על ערסים, יהיו לך צפיות ותגובות.
תמשיכי לכתוב באותו ז'אנר-אהבה, רק תשני את העלילה, דמויות, וכו'.
המון בנות כותבות סיפורי אהבה, מה שמדהים הוא שרובן מנסות לפרוץ את המחסומים המונעים מהן להיפתח לסוגים חדשים.
ממליצה לך בחום להמשיך לכתוב, ומתנצלת על התגובה התוקפנית שלי קודם.

30/11/2013 08:52

זו לא רק את, גם אני סולדת מערסים.

30/11/2013 08:56

סיפורים מעניינים מאוד 123 תקשיבי אני רק כתבתי תשובה ומה שכתבת עכשיו מאוד פוגע עם אין לך דה בונה ולא פוגעת שאומרת שהכתיבה שלי רדודה ושאת קוראת את הסיפורים שלי את משתעממת על תגיבי זה ממש פוגע אני ו-she wolf אני באמת מעריכה את מה שכתבת והחלטתי לכתוב סיפור חדש וקצת לשנות את הסיפורים שלי אני כותבת על מדע בידיוני ואני אשמח אם תקראי :)

30/11/2013 08:56

כשתעלי את הסיפור של המדע הבדיוני אשמח אם תשלחי לי הודעה בצורה כלשהי (אולי תגיבי לי או תכתבי לי במייל, איך שאת רוצה) ואני אקרא.

30/11/2013 09:00

את צריכה לקרוא יותר ספרים וסיפורים ברמה גבוהה כדי לשפר את השגיאות כתיב הללו, כי צר לי להגיד לך אבל כשהשגיאות כל כך רבות או מופיעות מספר פעמים בפרק זה מוריד מהאיכות, מהחשק לקרוא ומהתגובות. זה פשוט לא נוח, לא נעים לעין ומעצבן. תעבדי על זה.
תנסי להיפתח לז'אנרים אחרים, כי את מקובעת וזה לא טוב. אני כותבת גם שירים, גם סיפורי אהבה, גם קטעים קצרים, גם פנטזיה, ועוד מלא דברים אחרים.
יש טיפים לכתיבה אז תחפשי, הם יעזרו לך..

30/11/2013 09:06

תקשיבי, לי אין הרבה תגובות, אך אני מוצאת את הכיף שבכתיבה .
אל תשימי על מספר הקוראים, שימי על מה שאת חושבת על הכתיבה שלך ואם נהנית מלכתוב.

30/11/2013 10:34

לכל מי שכתבה תגובות פוגעות אני חייבת לומר שאתם לא צודקים הכתיבה שלה מדהימה ועם הכותרת לא מתאימה לכם אל תקראו! התוכן זה מה שחשוב, וגם אם יש קצת שגיאות כתיבה זה לא חשוב היא כותבת מדהימה ומי שלא מסכים עם זה שלא יקרא את הסיפורים!!! זה לא חובה.
לסוואגית סלינטור הערה היחידה שיש לי אלייך (ואני מתה על סיפורים שלך) היא שאת מתחילה מלא סיפורים ולפעמים את טיפה שוכחת אותם נגיד ניורקית וערס, אנחנו מאוהבים לא צריך יותר, חיים חדשים ואמיתיים, בתוך תוכך את עוד אוהבת, הערס שהתאהבתי בו וזהו ניראלי אבל אל תקשיבי לכל מי שרשם דברים מגעילים כי עוד מלא בנות שקוראות את הסיפורים שלך מאוהבות בהם!!!!!!
תמשיכי בסיפורי האהבה ואל תקשיבי לשום תגובה רעה!!!
ו"סיפורים מעניינים מאוד 123" זה היה ממש מגעיל !

01/12/2013 22:57

רוני אל תתערבי בבקשה תודה ^^

02/12/2013 01:33

כל אחת כותבת איך שהיא אוהבת היא לא מכריחה אף אחד לקרוא את הסיפור שלה וזה טיפה פוגע שאתה משקיע ומזלזלים תחשבו על זה לפני…

02/12/2013 08:49

זה ל א זלזול, אתם לא מבינים מה זו ביקורת? תקראו תגובות אחרות ותראו מה זה זלזול!

02/12/2013 09:34

אני לא מדברת ספציפית אלייך אני מדברת על אחרים, שאני יודעת שלא היו רוצים שיכתבו להם כזה דבר

02/12/2013 13:57

מה את כבר יודעת עליהם?

03/12/2013 05:19

פשוט אל תתערבי Shadowhunter
ורומי אני מסכימה איתך

03/12/2013 06:32

את כותבת מדהים

08/12/2013 07:24

רוני.. אל תתערבי בעצמך ♥

10/12/2013 07:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך