תודה לכל המגיבים

להיות או לא להיות פרק 2

09/08/2015 705 צפיות 2 תגובות
תודה לכל המגיבים

לפני הכל אני רוצה לומר שאת הסיפור הזה מאוד קשה לי לכתוב אז יקח לי זמן להעלות כל פרק.
מתנצלת.

כל השבוע ניסיתי להתחמק מאבא, מה הוא חושב לעצמו לפגוע ואז להתנהג כאילו כלום לא קרה?? אז לא אבוש לא במשמרת שלי, תתנהג איך שבא לך אבל תזכור אתה תפגע בי, לא בטוח שאסלח לך אי פעם אז תעשה מה שאתה רוצה. זאת אולי הפעם היחידה שזה קרה ויש עוד אנשים בעולם יותר מסכנים ממני אבל זה כל כך כואב לי ומה שעוד יותר כואב לי זה שאף אחד לא תומך בי, רגע, אחים שלי ראו את זה בכלל?? למה אני לא זוכרת כלום?? לעזאזל עם זה.
אני כל השבוע מנסה לבלות אצל חברות, כמה שפחות להיות בבית, להיות איתו בבית אבל אני לא אוכל לברוח ממנו לנצח כי הוא גר בבית הזה בידיוק כמוני.אוף.
יש אצלנו בבית ספר מין דבר כזה שנקרא סיירת זה כזה מין כיתה כזאת שלומדים מין שעת אפס מרבע לשמונה עד שמונה וחצי. בתכלס חצי מהבנות באות לשם כדי לא להתפלל כמוני.
היום היה שיעור מרתק בסיירת על הורים, כמה שהם עושים הכל למעננו, בלה בלה בלה, לא הקשבתי, אבל הציק לי שהרב אומר שהורים עושים הכל למעננו. גם כשהם פוגעים בנו?? כל כך התעצבנתי שלא שמתי לב לפס המלוח שחוצה את הלחי שלי. בתוך שניה כולם הסתכלו עליי, שיט! מה נסגר איתי הרגשות שכל כך הרבה זמן ניסיתי לשמור ברגע אחד נשפכים ממני בכיתה מלאה בתלמידות חטטניות ורב מעצבן.
"מעיין, הכל בסדר?"
"מעיינוש, יפה שלי אל תיבכי"
"אני בסדר, זה פשוט… לא יודעת… נכנס לי משהו לעין… נראלי…" למה אני כל כך גרועה בלהמציא תירוצים??
"מעיין, תוכלי להשאר אחרי שהסיירת תגמר? אני רוצה לדבר איתך. אל תדאגי אני אדבר עם המורה שלך" הרב אמר לי.
"בסדר" זה לא שיש לי ברירה אחרת.
השיעור נגמר. אוף. מה אומרים לרב?
"מעיין, בואי, שבי, ספרי לי מה קרה"
"אממ… אממ…"
"זה קשור לנושא השיעור" הקול שלו כאילו אומר לי, ספרי לי! הכל יהיה בסדר!
"כן" הדמעות שוב מתחדשות הפעם במהירות
"מה קרה? מעיין, ספרי לי"
זה בקשר לאבא שלי"


תגובות (2)

אוקיי זה ממש יפה ,אבל חבל שהפרקים ממש ממש קצרים.
תקשיבי גם לי סיירת לא הייתי פעם אחת ,אבל בדרך כלל זה נגמר ברבע לשמונה ומתחיל ב7 וחצי אבל כל בית ספר זה משהו אחר יכול להיות?!
חבל שאין לך יותר צפיות כאילו אנשים הפסיקו לקרוא באתר ובאמת כבר נדיר למצוא סיפור עם 1000 ומשהו צפיות חבל!
אבל ממש יפה וסליחה על החפירה :)

10/08/2015 13:00

את כותבת יפה , רק באחת מהפסקאות שהסברת כל הכיתה רשמת כמה פעמים את אותה המילה , וזה קצת נשמע מוזר .
אבל זה באמת שטות , תמשיכי כי זה יפה :))

10/08/2015 16:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך