להעריץ מישהו יותר מידי זה מוגזם.

מטורפת על הראש 11/11/2013 816 צפיות 12 תגובות

להעריץ מישהו יותר מידי זה מוגזם. להעריץ מישהו יותר מידי זה לאבד את האישיות שלך ואת האמת שלך. אתם צריכים להיות אתם ולא לחקות אנשים אחרים. תהיו אתם ואל תגררו לעולם אחרת אתם תהפכו להיות עבדים ותסבלו כל חייכם.


תגובות (12)

חחח מאז שקראת את הכותרת הבנתי את הסיפור.
תקצרי קצת את הסיפור (:

11/11/2013 10:35

את יודעת, את לא צריכה לכתוב את כל הסיפור בכותרת….
וזה תלוי באיזו דרך אתה מעריץ מישהו, יש הערצות שהם בסדר גמור. (נגיד אני מעריצה את ריק ריירדן, אני חושבתשיש לו כתיבה מעולה וכן הייתי רוצה להיות כמוהו, טוב, לפחות לנסות ..(כמובן שבדרך כתיבה משלי) )

11/11/2013 10:37

אבל למה עם כותרות כאלה ארוכותתתתתתתתתתתתתתתת

11/11/2013 10:37

נכון

11/11/2013 10:37

"תהיה עצמך, כל שאר האנשים כבר תפוסים"

11/11/2013 10:39

ספיאנו צודקת אחמאחמ אני מסכימה איתה, אבל בקטע של הגזמה את צודקת. שמעת פעם על הילדה שניסתה להתאבד כשאמרו לה שלארי (הארי ולואי או ליאם לא יודעת) לא אמיתי ונשלחה לבית החולים ואז ירתה בעצמה, וכל זה רק בגלל שמישהו אמר שהזוג הזה לא קיים באמת? זה פשוט לא נורמלי. הסיפור שלך מתאים למצבים כאלו, נכון.

11/11/2013 10:39

תיקנתי.
את הקודם אני לא מצליחה.

11/11/2013 10:40

וגביייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
את צודקת את צודקת את צודקת ):

11/11/2013 10:40

יש כמה סוגים.
אני מעריצה את מייקל ג'קסון עוד מהיותי ילדה קטנה. אני אהבתי את הבן אדם, ועדיין ממשיכה לאהוב. כששמעתי שהוא מת לא רציתי להרוג את עצמי, כי הייתי בסך הכל בכיתה ה'-ו'.
אבל עכשיו אני רק בוכה בגללו. הוא הפך אותי לאדם אופטימי, ואני מרגישה שאני דומה לו, הייתי מפרטת, אבל, זה יותר מידיי אישי.
בקיצור יש הערצה ויש אובססיה.

11/11/2013 11:08

תראי אני מסכימה עם כל מי שכתבה לפני.
גם אני מעריצה להקה אחת (לא לא וואן די -,-) שאף אחד לא מכיר, כי אני אוהבת להעריץ אנשים שלא מכירים זה יותר כיף ^^ לא יודעת אני מוזרה עזבו.
קיצר, מה שאני אומרת זה שאני אוהבת אותם הם עוזרים לי ומשפיעים עליי (לטובה).
את באמת צודקת שלפעמים להעריץ יותר מדי זה מוגזם כמו שאמרת אבל זה בעיקר כשהאנשים האלה ממש משוגעים.
ורובם לא ככה, עובדה שרובינו חושבים אותו הדבר ולא עושים דברים משוגעים כאלה.
אני רק רוצה לומר לך עוד משהו אחד, אומנם קיבל הרבה תגובות שלא מסכימות איתך, אל תוותרי אל להביע את עצמך, אולי עכשיו את חושבת שזה סתם להמשיך לקרוא את התגובה שלי כי את לא מרגישה ככה ואת תמשיכי לא משנה מה יאמרו לך.
אז אם כן אז כל הכבוד (אני לא מתכוונת לכל המקרים אבל לרובם כן). בקיצור את תמיד תקבלי תגובות שלא יסכימו איתך אבל את גם תקבלי שכן. אל תוותרי!

11/11/2013 11:30

תודה

15/11/2013 03:56

תקשיבי לסיפור עם נושא כזה הייתי עושה עמוד שלם , זה נושא חשוב אבל 2 שורות וחצי …
שאת רוצה לכתוב סיפור כזה את צריכה לעשות אותו עם הרבה דוגמאות ופירוטים….. אולי אני יותר מידי ביכורתית… גם אני לא משהו בכתיבה אבל אני לומדת מטעיות שכותבים לי…
(רק עצה)
וגם אם עושים את זה 2 שורות וחצי צריך שזה יהיה … איך לומר בשפה עשירה כתבת משפט אחד וחזרת עליו כמה פעמים בצורות שונות אולי אני ישמע טיפה חצופה אבל לדעתי זה לא סיפור
(סורי שאני רעה!!!!!!)

21/11/2013 09:43
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך