LIAN67
רציתי להגיד לכם שהקטע הזה הוא משהו מהחיי האישיים שלי וכן זה טיפה מדובר עליי ורציתי לכתוב את זה כי זה ממש ישב לי על הלב . כל דעה תתקבל בברכה :) מקווה שאהבתם את הקטע :)

להרגיש בנוח עם עצמך – קטע קצר

LIAN67 24/05/2014 1034 צפיות 2 תגובות
רציתי להגיד לכם שהקטע הזה הוא משהו מהחיי האישיים שלי וכן זה טיפה מדובר עליי ורציתי לכתוב את זה כי זה ממש ישב לי על הלב . כל דעה תתקבל בברכה :) מקווה שאהבתם את הקטע :)

והנה שוב פעם אני מתבוננת על עצמי במראה שיש לי בחדר , מסתכלת על גופי העגול והמלא מעבירה את ידי על הבטן ומנסה להכניס את הבטן לראות איך זה להיות עם בטן שטוחה , תוהה עד מתי אני ימשיך להיות כזאת .
תמיד חלמתי להיות רזה , הבת שכול הבנים נועצים בה מבטים ולא את הבת המנודה , השמנה המגעילה.
תמיד חלמתי להיכנס לשמלות ולחצאיות ולהתלבש בגדים מהממים ולהיכנס לחנויות ופשוט לקחת ולקנות .
כולם אומרים לי שאני ילדה טיפשה ומדברת שטויות אבל זה באמת נכון , אני טוענת שבנים נמשכים רק לרזות כלומר כוסיות , פעם אחת חברה שלי אמרה לי לבוא איתה לפגוש את ידיד שלה ושני חברים שלו , לא רציתי התביישתי כלכך אמרתי לה מה הם צריכים אותי אני שמנה בטח הם רוצים שתביאי חברה כוסית ולא שמנה . וזה הכי נכון בארץ נדיר לראות מישהו שיוצא עם שמנה הכל סובב דרך היופי ולא האופי .
נכון אומרים היופי זה לא הכל בחיים אבל אני גם לא אומרת רק כי באלי להיות רזה אני מתכוונת שבאלי להיות עם הכי ביטחון ולהרגיש בנוח ליד בנים או בכללי .
קשה לי כלכך לפתוח שיחה אני מאוד ביישנית , אני חושבת שרק אחרי שאני ירזה אני יצליח לשנות את הפינימיות שלי .
כמה דיאטות ניסיתי ולא הצלחתי , אפילו חשבתי להכניס אצבע לפה ולהקיא אבל הגזמתי אמרתי לעצמי \" בר תפסיקי !! \" .
איך שאני כלכך מקנאה בבנות שאוכלות אוכלות אבל לא משמינות !! ויש לי כמה חברות שטוחנות לידיי ג\'אנק פוד ואני כמו מסכנה אוכלת פירכית עם קוטג . אבל הכי מעצבן אותי זה הבנות אלו שהן רזות אך הן אומרות שהן שמנות אני יכולה להרוג אותן !! זה מעלה לי את כל הסעיף .
מרוב שאני חסרת ביטחון לא רציתי לצאת לשום מקום , עם זה מועדון או יציאה של ידידים של חברות , הרגשתי מגוחכחת שאני יוצאת איתן .
תמיד החמיאו לי שיש לי פנים יפות , אני צריכה רק להרזות , אין דבר יותר מעציב שאת יושבת עם חברות על הבר ובנים מתחילים עם חברות שלך ואת יושבת מנודה מהחברה מתחרטת שיצאת איתן . אין דבר יותר כואב ושובר לך את הלב .או שאת הולכת לים וכל הבנות רזות עם ביקני אין דבר שלא מוריד לך את החשק להיות שם ופשוט לחזור הבייתה ולבכות במיטה.
כמה השפלות ועלבונות הייתי סופגת עם זה ביסודי ובחטיבת ביניים והעליונה , הייתי חושזרת הבייתה בוכה ולפעמים רציתי למות אך הבנתי שאני צריכה להיות חזקה ופשוט להחזיר להם לענות להם כי מי הם ביכלל .
אני חושבת על זה בחיים אני לא יצליח לעלות את הביטחון שלי כל עוד שאני שמנה . אני חושבת שאף אחד לא מזדהה איתי במיוחד חברות שלי שהן באמת מנסות לעלות את הביטחון אך הן לא מצליחות אבל הן בחיים לא יבינו אותי מה זה להרגיש להיות שמנה .
אני ממשיכה להסתכל במראה עם דמעות בעיניים ואומרת לעצמי \" שאני יעשה את זה בכל הכוח כי בסופו של דבר אני ירזה ויוכיח לכולם שבסוף כן הצלחתי ! \"


תגובות (2)

אהבתי ♥

24/05/2014 14:33

אני שמחה שאהבת :)

24/05/2014 17:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך