שחרונה10000
כדאי לכם לקרוא קודם את הפרקים הקודמים...!XD

להתחיל מחדש-פרק 4

שחרונה10000 18/07/2012 658 צפיות 4 תגובות
כדאי לכם לקרוא קודם את הפרקים הקודמים...!XD

היא הושיבה אותי על ספסל יפה כזה מעץ והתחילה לספר: "הקטע הזה של דנה ושבוע שעבר-" "נו?"קטעתי אותה, "אני ודניאל,זה שיושב לידי תכננו את הכול מראש.כולם יודעים שהחולשה שלה זה בגדים." "נו?"שוב עצרתי אותה, "כמה ימים לפני זה היא השפילה אותי,בגלל זה שעזרתי להורים שלי לנקות את הבית…ועל זה שההורים שלי בעצמם עושים את זה…היא עוקבת אחרי כולם,היא מצלמת ומקליטה,היא עושה הכול כדי שההשפלה הזאת תהיה סבל ענקי בשבילי…" "בגלל זה עשיתם לה את כול הבלגאן הזה? ומה דניאל קשור??"חקרתי אותה, "לא ממש…אחרי שהיא הקליטה את הכול,היא ערכה את הסרטון,ועשתה שגם דניאל ישתתף,בעצם-שהוא יהיה זה שמנקה,ועם מה את חושבת שהוא ניקה?" "עם מה?" "איתי!!!היא ערכה את זה שאני יהיה המטאטא…!!היא העלתה את זה ליוטיוב וכבר יש לזה 250 צפיות!!!בשבוע וחצי!!! בקיצור—תכננו את הכול,החתולה שלי קייטי נכנסה בשקט לחדר ארונות של דנה,ואנחנו הכנסנו לה פתק אהבה מתומר(הילד שהיא מאוהבת בו)לתוך התיק שלה,ובפתק היה רשום:'היי <3 ,דנה,אני רוצה להיפגש איתך בקניון בקומה השנייה,היום בשעה 6…אני רוצה להציע לך משהו…את בטח הבנת את הרמז…' ישיר נכון?? עקבנו אחריה מהרגע הראשון שהיא קראה את הפתק,ואת הכול—צילמנו במצלמה וכמובן שהתכוונו להעלות את זה ליוטיוב." "ו—?"הייתי ממש סקרנית, "ובשש על השעון,ראינו את דנה במושב האחורי של הרכב הפרטי שלה" "רכב פרטי?????יש לה רכב משלה??יש לה נהג פרטי שמסיע אותה??"כמעט לא האמנתי "כן…כמעט לכולם יש….לאבא שלה יש חבר שהוא סגן מנכ"ל 'מרצדס' בישראל."

"וואו!" ממש קינאתי בה עכשיו… "כמובן שתומר לא חיכה לה…אבל אנחנו כן.שלחנו אס.אם.אס לדנה(כמובן שממספר חסויי) והיה רשום בו:'אני מחכה לך בקולנוע,אני כבר ממש חייב לומר לך את זה…'זה ממש הכניס אותה להיסטריה! היא כמעט הקיאה מרוב התרגשות…!" "זה בטח היה מה-זה מצחיק…"ניחשתי, "נכון…את יכולה לראות את זה ביוטיוב" "אני ישמח לראות את זה…;)" "בכל מקרה-היא חיכתה שם כמה דקות ואחר-כך התחילה לחפש…זה היה קורע,היא נכנסה לכול חור אפשרי…אפילו לשירותי הבנות ופתחה את כול התאים!" "חחחח" שמחתי לשמוע שזה מה שקרה לה… "היא חיכתה חצי שעה ואחר-כך התקשרה לתומר,היא ממש רתחה כשהיא גילתה את האמת…איך שהיא גילתה את זה ישר התחלנו לזרוק על החולצה שלה ביצים.היא התקשרה לעורך הדין שלה והוא הגיע אחרי עשר דקות,אבל רצנו מהר ויצאנו ישר מהקניון.ואז—זה קרה………..!" "מה קרה??"לא ממש הבנתי…אבל ישר היה צלצול והיא אמרה שזה לא ממש חשוב כרגע…אבל היא הבטיחה לספר לי מתי שהוא…


תגובות (4)

סיפור יפה, תמשיכי!

19/07/2012 04:32

טוב

24/07/2012 03:45

ברוכה המצטרפת לאתר ויש לך כבר "ח מ ס ה" סיפורים מעניינים מאד מאד אהבתי את הסיפור שלך ומבקשת כי תמשיכי בהצלחה ממני בקי ♥♥

24/07/2012 03:53

וואי תודה רבה(:
אני ימשיך…כבר התחלתי לכתוב את פרק 5…מקווה שגם הוא יעניין אותכם…(:
♥♥♥♥

26/07/2012 03:02
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך