Liattoty
מי שמתעקש לקרוא את המשך הסיפורים שלי, שייתן לי את המייל שלו בתגובות ואשלח לו את הפרקים.

פרישה.

Liattoty 29/07/2013 865 צפיות 29 תגובות
מי שמתעקש לקרוא את המשך הסיפורים שלי, שייתן לי את המייל שלו בתגובות ואשלח לו את הפרקים.

טוב, תקשיבו.
עכשיו אני רצינית לחלוטין.
אני מנסה להעלות לפה וקשה להעלות לפה, זה נתקע כל הזמן, בגלל זה אני כותבת בוורד ומעתיקה את זה לפה. וזה עדיין קשה. כל הזמן יש הודעות של: 'להטעין את הדף שוב,' ועוד דברים שאני לא זוכרת.
זה כבר מעצבן ומסתכל, וחוץ מזה, אני מצפה לתגובות.
אין תגובות.
עכשיו אל תעלבו כל הדיירקשניות, כי זה לא אישי. אני חושבת שלא מתאים שאתם מעלים כל כך הרבה סיפורי מפורסמים, הם תופסים את כול המקום ולא הופר. אתם לא נותנים לאחרים להיכנס, כבר לקחתם 20 קוראים בכל סיפור.
זה נקרא אתר סיפורים לדיירקשניות, לא להכול.
לא הייתי מתווכחת אם היה איזה 4 סיפורים או 7 סיפורים או לא יודעת משהו מתחת לעשר בכל יום. סיפורים של מפורסמים.
אבל כל הזמן בסיפורים האחרונים אתם לוקחים את כול המקום. אי אפשר ככה.
ואני מנסה לקרוא את הסיפורים שלכם, אבל זה כל הזמן אותו סיפור. שאתם פוגשים יום אחד כוכב של וואן דיירקשין ואתם מתאהבים. זה הכול.
קצת מקוריות.
והסלנג המעצבן הזה. 'פאקינג' 'חרא' ועוד המון סלנגים מעצבנים. ככה סופר כותב? ככה אתם מתכוונים בעתיד לכתוב? עם פאק או פאקינג? באמת קצת תרבות, נימוס. זה ממש מעצבן אותי שעושים את זה. אתם כותבים סיפור אז תכבדו אותו. זה רק מראה חוסר כבוד הסלנגים האלה.
ולא נמאס לכם לכתוב כל הזמן אותו דבר? על הלהקה הזאת?
יש פורומים ובלוגים שנועדו בשבילכם, לסיפורי מפורסמים. למה פתאום באתם עם יותר מ20 סיפורים ביום ולקחתם את כול הקוראים בבום?
זה לא הופר. האתר הזה נועד לכל הסיפורים וזה לא קורה. הסיפורים האלה רק של מפורסמים וזהו.
כבר נמאס לי לראות מקסימום של 4 תגובות בסיפור.
אל תחשבו שאני עומדת להפסיק את הכתיבה, אני ממשיכה בוורד.
אבל אין טעם שאשקיע להעתיק את זה לפה עם כל התקלות ולקבל בקושי תגובות.
מצטערת אבל זהו, שלום.


תגובות (29)

את לא יכולה לפרוש כי יש לך 4 תגובות. ואת לא יכולה לטעון שאנחנו 'לוקחות' את התגובות. אז האתר הזה הוא לא רק של סיפורי מפורסמים נכון? אבל יש את הז'אנר הזה, מה שאומר שזכותינו לכתוב כמה שאנחנו רוצות. איך זה מפריע? בסיפורים האחרונים? אז לא, את יכולה להיכנס לז'אנרים הספציפיים שבהם את רוצה לקרוא סיפורים. והקטע בסיפורים עליהם (לפחות מבחינתי), כל אחת לוקחת את זה לכיוון שלה!! לאיך שהיא רוצה שזה יהיה! אז כן- נפגשנו בטיסה,נפגשנו ברחוב, התאהבנו ישר. העניין הוא שאפילו שיש מלא סיפורים עם אותו רעיון הכותבות לוקחות את זה למקומות שונים לגמרי, כי לכל אחת יש סגנון כתיבה שונה! יכול להיות מצחיק, מרגש, עצוב הכל! ותתפלאי- אבל כל הזמן ישנם רעיונות חדשים :) את לא רוצה לקרוא סיפורים שלנו? זכותך המלאה! תיכנסי לז'אנרים של הסיפורים שאותם את אוהבת לקרוא. אנחנו לא באות להפריע לאף אחד- ממש לא.
אני פשוט ממש לא רוצה שתפרשי כי יש לך רק 4 תגובות. כי גם 4 תגובות זה משהו.

29/07/2013 07:16

חבל שאת פורשת… אני לא קראתי את הסיפורים שלך אבל אני אקרא בהזדמנות :)
תביני, יש סיפורים על וואנדי שהם יפים ויש פחות. בידיוק כמו סיפור רגיל… הסיפורים לא תמיד נגמרים בסוף טוב, תמיד יהיו את הסופים הרעים… ויש סיפורים שהם לא סיפורי מפורסמים והם הרבה יותר יפים ! כל אחד ומה שהוא אוהב…
אם יש לסיפור 20 תגובות, זה בגלל שבנות אוהבות את הסיפור והסיפור איכותי ומעניין, לא בגלל שהוא כתוב על איזו להקה…
אני אישית כותבת סיפור על וואנדי (עם חברה) ועוד סיפור רגיל (לא מפורסמים) ולפעמים ברגיל היה לי יותר תגובות כי הוא היה יותר מעניין… זה ממש לא קשור לזה שהסיפור הוא סיפורי מפורסמים…
אחרי החפירה הזאת O_O אני מקווה שלא תפרשי, תנסי לשפר את הכתיבה, תשקיעי יותר ואני בטוחה שעוד בנות ישמחו לקרוא את הסיפורים שלך D:

29/07/2013 07:17

:/ אני לא חושבת שזה נכון מה שאת אומרת …
אני רואה המון סיפורים שהם לא על וואן דיירקשן בדיוק היום קמתי בשבע וספרתי כמה סיפורים יש באחרונים וראיתי שהיה 8 שזה יחסית למה שהיה פעם ואני די וותיקה
אל תפרשי :( אני אישית לא קראתי את הסיפורים שלך אבל לא שווה לך לעזוב בגלל זה
מקווה שתשני את דעתך
וגם שתבינו שכל אחד מביע את כתיבתו שונה בין אם זה סיפורים בהמשכים , אהבה , מפורסמים וכדומה וזה לא דבר לשפוט עליו
אני לא קוראת סיפורים שהם לא של וואן דיירקשן .

וזה גם ממש עוזר לפרוק …
זה מרגיע …
גם הקטע הוא שזה משפר לנו את הכתיבה
חח טוב חפרתי לא משנה
חבל שתעזבי באמת חבל ♥ תחשבי על זה שוב !

29/07/2013 07:19

מצחיק שעד עכשיו רק דיירקשניות הגיבו LOL
מקווה שהצלחנו לשנות את דעתך :)

29/07/2013 07:20

לא קראתי את הסיפורים שלך באופן אישי,אבל חבל שתפרשי.
:(
מקווה שתשני את דעתך.

29/07/2013 07:22

חח כן דיירקשנית בדם את צודקת
:0 גמאני חשבתי על זההה

29/07/2013 07:22

חחח באמת מצחיק. אבל אני באמת קראתי. ואני רק מבקשת קצת להפסיק עם כל הסיפורים של וואן, כי הסיפורים האחרונים כולם ישר רואים את זה ובאים להגיב, ואתם תופסים את כל המקום. אני רק מבקשת להפחית, כי זה מתחיל להיות מוגזם כמות הסיפורים. אתן לא תמצאו סיפורים אחרים בכמות כזאת. זה מה שמפריע לי הכמות. ואני עדיין חושבת שהתגובות של וואן די זה בגלל הקטע המשותף, שכולם יודעים את המידע עליהם וזה יותר קל וגם יותר כיף לדבר על דברים משותפים.
אני עדיין מתלבטת, אבל רוב הסיכויים שאפרוש. תודה על התמיכה.

29/07/2013 07:25

נ.ב- עיינתי קצת בסיפורים שלך, וברובם יש בדרך כלל 5 קוראים. בדרך כלל. יש אנשים שמתעניינים בסיפורים- אני אומרת שחבל שתפסיקי ותפרשי. תמשיכי בשביל עצמך ובשביל אלו שמתעניינים. =)

29/07/2013 07:26

זה מחמיא לי, אבל יש 5 קוראים פעם ב….. אני אוהבת את האתר הזה וקשה לי להיפרד, כי נקשרתי. אבל זה מתסכל שאתה משקיע ואף אחד לא מגיב. והסיפור שלי מעניין, אם יש לי 4 סיפורים בבחירת העורכים, זה אומר שאני כותבת טוב.
אבל אני לא יכולה לבקש מכם להגיב, בגלל זה אני פורשת. יש כל כך הרבה תקלות ואני ממשיכה להעלות רק בגלל שאני מצפה שיגיבו לי. לרוב יש לי שלוש. או ארבע. או שתיים. לפעמיים אף אחד לא מגיב ולפעמיים אני מוחקת כי כבר יום שלם לא הגיבו.

29/07/2013 07:31

מה?

29/07/2013 07:38

אני כותבת רק סיפורי מפורסמים-בינתיים. וגם לי, אין הרבה תגובות. נראה לך שזה משנה לי? אני ממש מודה למי שאוהבת את הסיפורים שלי ומגיבה- אבל אני לא מכריחה שיגיבו. מי שרוצה- מגיבה. אני לא אוהבת להשתמש בטיעון הזה כי זה מרגש כאילו אני מבקשת תשומת לב- אני לא. אבל מבחינתי, גם קוראת אחת שאוהבת את הסיפור ומגיבה ואני ממשיכה. אני לא כותבת רק בשביל הקוראות אלא גם בשביל עצמי :)
בבקשה אל תפרשי.

29/07/2013 07:39

אילנה: ???? מה זה אמור להביע?
דיירקשנית, אני ממשיכה את הסיפור רק לא פה. אני ממשיכה בוורד. אתר לא יעצור אותי מלהמשיך לכתוב. אני באמת לא רוצה צומי וזה, אבל קשה לי להעלות, אז אני מצפה פרגון. אם לא היו תקלות לא הייתי פורשת ככה. אבל למה להעלות עם כל התקלות האלה?

29/07/2013 07:42

כשאני הגעתי לאתר … לפני שבוע , הוא כבר היה מפוצץ דירקשניות אז אין לי על מה להתלונן… זאת הבחירה שלהן, ואני מהומי גירל ( מעריצה של אוסטין ) אז למה שמו כאן את הז׳נאר ׳מפורסמים׳? כדי שנוכל לרשום עליהם…
ואני מסכימה איתך על הסלאנג ׳פאקינג פאק׳ זה ממש מפגר

29/07/2013 07:47

אני רק מבקשת שיפחיתו את הכמות, כי זה מתחיל להיות מוגזם. זה לא אישי, זה יותר מדי פשוט. אני רק מבקשת להפחית, כי זה תופס המון מקום בסיפורים אחרונים וככה יש פחות תגובות לסיפורים אחרים, כי לא רואים אותם. זה כל העניין.

29/07/2013 07:51

שמעי,אני מסכימה איתך זה מעצבן לראות את הסיפורים של וואן דירקשין,אבל אין מה לעשות שיכתבו מה שהן רוצות אי אפשר לשנות את זה,וגם לי אין תגובות ישלי 1-2 אבל אני רושמת בשביל עצמי,כן זה מבאס שלא מגיבים,אבל יש גם סיפורים שהם לא של וואן דירקשין שיש להם מלא תגובות. ויש גם כאלה שקוראים ולא מגיבים,לדוגמא אני יש סיפורים שאני קוראת פה ואני לא מגיבה.
בכל מקרה אני מקווה שלא תפרשי. (:

29/07/2013 08:02

גם לי אין הרבה תגובות , אבל אני מסתפקת בקוראות שלי :)
ואני לא מתנגדת לסיפורים על וואן דירקשן אין לי בעיה עם הדירקשניות , למעשה הן מעריצות וגם אני מעריצה ( את אוסטין מאהון ) אז…
אין לי בעיה עם סיפורי מפורסמים .

29/07/2013 08:31

יש לך הרבה תגובות, על כל מה שהעלית חוץ ממעטים. (שלא צריך יד שלמה כדי לספור אותם)
יש לך בעיה שאת מסתכלת על חצי הכוס הריקה ורואה בסיפורי וואן דיי כפגם רע. (כתבתי סיפור על זה שנקרא ״תקראו אם אתם רוצים…״, אני ממליצה לך לקרוא אותו)
יש לך תקלות באתר- פני להנהלה, הם יוכלו לעזור. (יכול להיות שהדפדפן לא תומך באתר או שיש לך בעיות באינטרנט או שהאינטרנט שלך איטי או כל מיני דברים)
אני קצרה בתגובות כי אני אוטוטו יוצאת, אז סליחה אם אני נשמעת תקיפה וזה.

29/07/2013 10:52

חחח זה היה מצחיק מאוד אבל על תעזבי אז מה אכפת לך מזה שהן דולקות על המכוערים חסרי המשמעות האלה (סורי אבל בעצם לא אני לא מצטערת על זה) תעלי לדוגמא בשעות מוקדמות או ממש מאוחרות בכאלה שעות שבהן אף אחד לא מעלה וחוץ מזה תראי אותי רק שני אנשים קוראים את הסיפורים שלי וכל עוד קוראים אני מעלה בשבילם לא אכפת לי מכל הסיפורים המזויפים המעצבנים והמגעילים שלהם. (פה אני מצטערת אבל לפי דעתי זה פשוט חסר משמעות ומגעיל כל הסיפורים על חבורת המכוערים האלו) וזה האימייל שלי [email protected]

29/07/2013 10:58

זה מגעיל מצידך לדבר ככה, ובכלל- אל תגידי שאת מצטערת כשאת לא מתכוונת לזה. ואל תגידי ״זו דעתי״ כי יש דרך להביע דעה ויש דעות שלא צריך להגיד.

ליאת- אני ארצח אותך אם תפרשי, באמת. בלילה אני אבוא ואכריח אותך לחזור. תראי, יש לך הרבה קוראים, ורק בשבילם תמשיכי להעלות לפה סיפורים, גם אם זה קצת בעייתי.

29/07/2013 11:38

חחח תודה רבה ו wolf moon זה באמת לא היה נחמד ואם תדברי ככה אל תתפלאי שתסחבי אחרייך ריבים…
אני לוקחת את המייל ואשלח לך.
מור, אני מצטערת, אבל……. אני חושבת על זה. אני עדיין ממש מתלבטת.
לאחרונה האמת אני לא רואה המון תגובות, המקסימום שלי זה 5. רק בבחירת עורכים זה משתנה.

29/07/2013 12:10

תישארי!! לא קראתי את הסיפורים שלך כי אני חדשה פה ולא יצא לי לקרוא כמעט כלום… למרות שאני שיא האוהבת לקרוא!!

29/07/2013 16:32

היי, הסיפורים שלך מקסימים ואני קוראת נלהבת שלך (גם אם אני לא מגיבה, אם את רוצה אני אלך להגיב עד אחרוני הסיפורים), גם לי נמאס מהוואן דירקשן, אם כל אחת מהן הייתה מצמצמת הכל לפרק אחד ולא כותבת פרק של שלוש שורות זה היה מקל מעט על העומס, אבל לצערי זו זכותן גם אם אנחנו לא אוהבים את זה. זה לא אומר שאת צריכה לפרוש, או אף אחד אחר, כי אם אנשים כמוך יפרשו (את אחת מהכותבות האהובות עלי פה), אז זה באמת יהפוך לאתר של וואן דירקשן.
3:

29/07/2013 23:55

וואוו תודה רבה, סוף סוף מישהי מכל התגובות האלה שבאמת קוראת את הסיפורים שלי! חח סתם אני גם מתייחסת לאלה שמבקשים שלא אפרוש והם לא קוראים את הסיפורים שלי. אני לא כועסת על אף אחד :)
אני רק מבקשת מהם לצמצמם את סיפורי ווואן דיירקשן, לא למחוק אותם. יש להם את כל הזכויות, אבל קצת לחשוב על אלה שלא אוהבים וואן דיירקשין. אולי במקום 50 פרקים עם שלוש שורות כל פרק, תעשו פרק עם 20 שורות? זה חוסך הרבה. אבל זה לא משהו אישי, אני לא מנסה לפגוע.
אני עדיין מתלבטת, אולי אעלה סיפורים פה ושם.

30/07/2013 00:52

ואת לא צריכה להגיב רק בגלל שאני מבקשת זה בסדר :)

30/07/2013 00:52

קודם כול..לדעתי יש לך כתיבה מיוחדת,ואני קראתי את מה שנבחר לבחירת העורכים פשוט מדהים!
ולסיפורים של וואן דיירקשן,צודקת זה באמת נמאס..אבל אם הן היו משקיעות יותר,גם במילים,עלילה נורמלית ולא חופרת..אני בטוחה שזה היה יוצא מדהים.
אבלל לצערי כמעט כולן,עם אותו עלילה..וזה חופר XD
ובקשר לתגובות,תתעלמי מזה,גם לי אין הרבה אבל מסתפקים במה שיש,לפחות יש מישהו שקורא את מה שאת כותבת…
ועכשיו אני מצטערת שלא קראתי את הסיפורים שלך (:
ואל תפרשי….אל תתני לזה להציק לך ^_____^

30/07/2013 01:02

תודה רבה, שמחה שיש עוד קוראת. אם קראת לפחות סיפור אחד, זה מספיק לי.
אני מתלבטת אם לפרוש או לא.. כי אני אוהבת לכתוב ואמשיך בוורד אם לא פה.
אני רוצה לראות את האתר של 'פעם' שכולם מדברים עליו… שהיו שלושה סיפורים של וואן דיירקשן, שהיו סיפורים הרבה יותר איכותיים וזה.. אני רוצה ללכת לשם.
אולי אני אפרוש בחצי. כלומר, אעלה ממש לפעמיים סיפור או פרק.
אבל תודה על המחמאות והתמיכה:)

30/07/2013 01:04

תראי, אני באתר כבר למעלה משנה.. ואני בטוחה שאת היית מתאהבת באתר של פעם. אבל לפעמים יש פניות חדות ושינויים, וצריך להתרגל.. האתר יהפוך לאתר וואן דיירקשן רק כשלא ישארו מחברים שכותבים בסוגיות שונות. תזכרי את זה. אם נשאר כאן ונכתוב דברים שהם לא על מפורסמים, האתר ימשיך לצמוח. אבל אם נפרוש, כבר אין טעם..

30/07/2013 01:16

אולי… אני לא יודעת. אני מתלבטת.

30/07/2013 01:24

היי.. תיראי.. אני מבינה למה את רוצה לפרוש ושזה ממש מבאס שאין תגובות.. אבל באמת הכתיבה היא בשבילך.. ובאמת שלא כל סיפורי וואן דיירקשן הם זבל.. אני למשל כותבת סיפור עליהם ואני אשמח אם תקראי אותו, כי את תראי שהוא שונה.. גם הכתיבה וגם כל מה שנאמר פה על הסיפורים האלה..
ואני מקווה שלא תיפרשי.. כי יצא לי לקרוא כמה פרקים שלך ואת כותבת ממש יפה.. וחבל שלא תעלי אותם לפה.. :)

30/07/2013 02:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך