בקי
גילוי נאות : סיפור זה כבר פורסם לפני כחדשיים לערך אך החלטתי לפרסמו שנית בתקווה שתהיינה תגובות , תגובות זה מצרך מאד מאד נדיר לגבי אך אולי לא כלו כל הקיצים אולי ♥♥♥♥♥

ליוצרות הצעירות שאני אוהבת לאהוב

בקי 16/08/2012 585 צפיות 2 תגובות
גילוי נאות : סיפור זה כבר פורסם לפני כחדשיים לערך אך החלטתי לפרסמו שנית בתקווה שתהיינה תגובות , תגובות זה מצרך מאד מאד נדיר לגבי אך אולי לא כלו כל הקיצים אולי ♥♥♥♥♥

סיפור אהבה גדולה ממני ל-3 בנות מדהימות אשר כותבות בצורה בוגרת ומושלמת.

אני מתכוונת לאנבאל החביבה למלאכית האהבה ולעדן .פינקלשטיין החמודה.

עוקבת אני אחרי 3 בנות צעירות אלה כל כך חמודות פשוט שבו את לבי.

תמשכנה לכתוב בנות יקרות, תביאו לידי ביטוי כל מה שיש לכן והיצירות שלכן הן מעל ומעבר למצופה.

בקשה לי אליכן אל תתאכזבו אם אין מגיבים – לא נורא – צריך להמשיך לכתוב ליהנות מהכתיבה ולרצות להמשיך ולכתוב – אולי התגובות תגענה מתישהו ואולי לא – אך מי שם לב לתגובות צריך לשים לב רק לכתיבה רק לסיפורים הנפלאים וההרגשה מקסימה.

אני מבינה כי לעיתים כואב שאין תגובות אך תאמינו לי ואני יודעת על מה אני מדברת כתבתי עד עכשיו למעלה – 1700 סיפורים (המון נכון??? (לא מאמינה חחח) והתגובות דלילות אם בכלל אך החלטתי לא להתייחס לתגובות ואני רק כותבת ולאחר אלפי הסיפורים טרם הגעתי אפילו לחמישית מהחמרים שכבר מסתובבים בראשי ומבקשים לצאת לאור.

אני מכל מקום כן אגיב בשמחה לשלושתכן ואביע את דעתי.

תודה לכולכן בנות חביבות ונתראה בין המלים, בין השורות בין הסיפורים באהבה בקי ♥♥


תגובות (2)

בקי אני חושבת שזה ממש נחמד מצידך להגיב לסיפורים של סופרים חדשים שרק הצטרפו לאתר, ובנוסף להגיב לסיפורים שאת רואה שאין להם תגובות כלל….
זה באמת מדרבן להמשיך לכתוב, ואני תמיד נהנית לקרוא תגובות שלך!
אוהבת:)

16/08/2012 10:01

לחייכנית המתוקה שלי
ראשית אני ממש אוהבת אותך כינית את עצמך חייכנית ונראה לי שהכינוי הולם אותך ולמרות שאינני מכירה אותך אך דרך הסיפורים אני כן מכירה אותך.

תודה על התגובה הכל כך מחממת את הלב ועכשיו אני חייבת לגלול לך סוד: "ידוע לך בוודאי שאני כתבתי וממשיכה לכתוב סיפורים בסיטונות חחחח הכתיבה היא חלק גדול ממני ותגובות קיבלתי פחות אפילו משנת בצורת חחח ומאחר ואני יודעת את ההרגשה ומשתדלת כמה שפחות ירגישו הכותבות והכותבים הצעירים הרגשה שכזו.

אני נהנית מאד מאד לקרוא את הסיפורים שלכם , זה ממלא אותי אשר אמיתי וכמובן מגיבה מכל הלב והנשמה.

תמשיכי לחייך כל ימי חייך מתוקה שלי ולכתוב ולהביע את עצמך זה מהווה עבור כולנו כעין יריעה ענקית של מרחב אשר כל אחת ואחד מאתנו רשאי לכתוב, ליהנות ולהגיב♥♥♥♥

תודה רבה רבה בברכת סופ"ש נעים ומהנה ממני בקי ♥♥♥♥

16/08/2012 13:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך