לכו לעזאזל!תעזבו אותי כבר!

Rainbow honey☺ 08/08/2015 726 צפיות 4 תגובות

לכו לעזאזל.
כן,כן.
אתם!!!לכו לעזאזל.
נמאס לי כבר שהעניינים מתנהלים ככה.
אתם שואלים איך?
ככה,שאתם,החברה…
חייבים לעשות הכל לפי איך שאתם מחליטים.
ואם מישהו מוציא פיפס או עושה משהו שלא נראה לכם.אתם קופצים על הטרף,מתחילים לשפוט.מתחילים להחליט מה יהיה הצעד הבא שלנו.אומרים לנו שזאת הייתה טעות.זה היה צעד אסור.
Bitches Go Fuck!!!
זה אשכרה לא עניינכם!
החיים שלי!ההחלטות שלי!הרצונות שלי!
אתם נהייתם חצופים.
אתם חושבים שזה לטובת האנשים האלה שאתם מעירים להם.
נחשו מה?!אתם עושים עוד יותר נזק.
אז בבקשה.
רק לכו לעזאזל.ותפנימו…
זה החיים שלי,ואתם לא תגידו לי מה לעשות.
אני רוצה לחיות,אני רוצה לחוות.
לא משנה מה הגיל שלי.אני רוצה להנות.
אבל אי אפשר איתכם.אתם אחרי שנייה שופטים.
אולי תלכו להתעסק בחיים שלכם?
כי בינתיים אתם רק מחממים ת'כיסא בבית שלכם ומבזבזים חשמל עם המזגן הזה שלכם.
תתעסקו בחיים שלכם.תעשו עם עצמכם משהו.כי בינתיים אתם רק מורידים אנשים אחרים שיהיו כמוכם.
שלא יתקדמו בחיים שלהם.
אז איזה מן עולם יהיה לנו?של אנשים עצלנים שרק כותבים כל היום ביקורות ותגובות על אנשים אחרים באייפון שלכם.
אני לא מנסה לחנך אתכם או משהו…
בעצם,אני לא ממש בטוחה שאפשר כבר לחנך אתכם לזה.
אבל רק דבר אחד,יחיד וקטן.
תעזבו אותי ספציפית!
לכו לעזאזל:-)
לא אכפת לי מה תגידו.תגידו מה שאתם רוצים.אני רק אחיה את החיים שלי.
תודה ^~^


תגובות (4)

אולי אני גם ילדה עצלנית שרק כותבת ביקורות ותגובות על אנשים ב*גלאקסי שלי, אבל אני באמת אהבתי שכתבת דוגרי. בטח אני מעצבנת אותך עכשיו..

08/08/2015 22:21

יש אנשים שמחשיבים את זה מינימום מקצוע.
אבל יאלה, אנשים שיודעים לבצע רק מאחורי מסך, לא באמת מביאים לפועל מחוצה לו, ובסופו של דבר או מתפכחים, או שוקעים לזה.
אז עזבי אותך שטויות, נפנפי את הביקורת אם את לא רואה בה רלוונטית, ותחיי את החיים שלך:)

08/08/2015 22:26

למגיבה הראשונה-את לא מעצבנת אותי.
האנשים שכותבים אליי ספציפית תגובות,הם המעצבנים.אל תדאגי,שמחה שאהבת:-).
למגיבה השנייה-זה בדיוק מה שאני מתכוונת ועושה.הגיע הזמן כבר שאנשים לא ישימו לב לתגובות,ויתחילו לחיות את החיים שלהם.הם קצרים ;-)

08/08/2015 22:36

וואי.. מזל שלא עצבנית אותך, אחרת נראה לי הייתי מקבלת כאפות (: יפה שאת זורמת. שונאת אנשים תקועים.

08/08/2015 22:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך