.Emma2012
תגיבו , תיצרו קבוצות .. הכל יעזור !
אמה 3>3>

לכל הבנות שבינינו !

.Emma2012 06/12/2013 1191 צפיות 22 תגובות
תגיבו , תיצרו קבוצות .. הכל יעזור !
אמה 3>3>

ילדה מדהימה אחת : the one sitting next to you
העלתה סיפור על יחס לנשים..
כל הבנות התחילו להגיב בסערה –
התגובה שלי:
1. זה מגעיל
כל יום כמעט בעולם יש אונס ,
נשים הם בידיוק כמו גברים !
גברים רואים נשים כזונות כלבות שחופשות להם..
עד היום במדינות ערביות מכים נשים , מתעללים בהם..
למרות שהן ערביות , אני מרחמת אליהן ! זה שהן ערביות לא אומר שהן צריכות לסבול את זה..
אנשים היום מחתנים ילדים בני 11 !!
זה עצוב:(

2. אבל זה לא רק גברים.. שתדעו שיש הרבה בנות שמסתובבות עם בגדים שה' ישמור..
מכנסיים שרואים את כל התחת , מחשופים.. וזה גם אשמת ההורים !
תראו מה קרה עם אייל גולן? הבנות היו בנות 14 ! O:
עוד שנתיים בערך אני אהפוך לדבר כזה?! ממש לא !
יש הרבה שלא מתנגדות !
אז יש מקרים שבהם גם הנערות אשמות

3. זה מגעיל לחשוב על זה !
במדינות מסוימות יש בנות בנות 15 בהריון !
למשל במירוץ למיליון בסמטאות בברזיל? ראו נערות בנות 14 – 15 בהריון !
זה מגעיל – דוחה – איכס *~*

תגובות של ילדות אחרות:
1.אני מסכימה אם כולכן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אמה? לא תמיד הנשים אשמות וזה העניין כי לפעמים זו אשמת הגברים אבל לפעמים זו אשמת הנשים ובימנו יש מלא בנות שהולכות עם מכנס שרואים להן חצי מהתחת ואני? בקושי אפשר לראות אותי עם גופיה זה נדיר בדרך כלל שיש לי משהו מעל כמו חולצת בטן (אני שמה חולצות בטן רק מעל גופיה אלא אם זו לא חולצת בטן שהיא ממש חולצת בטן) או אם יש מתחת בגד ים והתחלתי בחופש הגדול ללבוש כמעט תמיד חולצת בגד ים מעל הבגד ים.

2.את מתכוונת למכנסי דפוק אותי וחולצות משש אותי? (כן יש לך שם) הבגדים שיותר מחצי מהבנות בישראל ואולי בעולם לובשות?
ולמה? כי זאת האופנה, כי הן חושבות שזה יפה כשזה ממש לא! המחנכת שלי החליטה לעשות "כללים" בכיתה וביניהם היא כתבה ברצינות: "בלי מכני דפוק אותי וחצאיות מיני בבית הספר" ויודעת מה,אני מכבדת אותה על זה. עם כל הרוסים בבית הספר שלי שמשאירים קונדומים בכל מקום לא אכפת לי שיהיה חוק שאומר שאסור לבנות להתלבש ככה. כשהייתי בגופיה, פשוט כי היה ממש חם, כמה אנשים פשוט שרקו לי. פאקינג שרקו לי. הרגשתי כל כך נורא ופשוט הלכתי הביתה הכי מהר שיכולתי.
המציאות שלנו נוראית ואיומה, לבנות כבר לא אכפת מהכבוד שלהן. לא אכפת להן מכלום.

3.זה עצוב?
לשתי נשים נאמר שהן קיבלו עבודה בחברה גדולה באמסטרדם וכשהן הגיעו שני גברים התחילו להתעלל בהן מינית, הכל היה תחבולה. לא הייתה שום עבודה אמיתית, הם התחילו למכור אותן לגברים שאנסו אותן שוב ושוב ואז כשהן חזרו שני הגברים האלא פשוט המשיכו להתעלל בהן מינית.
ילדות בנות 11 ופחות מחותנות לבני 50, או יותר נכון נמכרות להם. ולא רק במדינות ערב למרות ששם הכי הרבה, ישראל נמצאת בין המקומות הגבוהים ביותר בסחר בנשים.

4. העובדה שהכי מטרידה אותי בכל העניים הזה; זה כשזה מתחיל מגיל קטן. הכוונה. לנערות בגיל 14..והלאה.
הן הורסות לאט-לאט את השם של המין הנשי.
טזה מעצבן, מפני שגם אני נכללת במין הנשי. ואני לא רוצה שייצא לי שם כזה. ובקשר לסחר בנשים-אנחנו במיקום הכי גבוה, הא? אני לא מתפלאה.

———————————-

אז הבנו דבר אחד!!
אנחנו צריכות להיתנגד !
אנחנו רוצות שם טוב בעולם נכון?!
מי שרוצה שיקחו אותה כ'זונה' מוזמנת ללחוץ על האיקס למעלה.
מי שלא שתתצטרף למחאה !
אני סיימתי
( נאמתי נאום שביבי לא יכול לנאום !)


תגובות (22)

את לגמרי צודקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/12/2013 13:40

כולכם פשוט בורים.די לדחוף את האף שלכם לכל מקום.כל מה שאמרת על הנערות וכל זה,לא עניינך.כניסה להריון זה עניין אישי וגם חתונה,ורק בגלל שלך זה נראה לא נורמלי,זה לא אומר שזה לא.
לגבי הנשים אני מסכימה,אבל זו הבחירה שלהן,וגם אם לא,צריך לעזור להן ולא לקטר על זה.

06/12/2013 13:46

סליחה?!
אולי את לא יודעת אבל ברוב המקומות נערה \ אישה מפרשים את זה בתור זונה או כלבה שנמרחת..
אבל אני לא רוצה שהשם שלי יהיה כזה !
לא רוצה.? אל תשתפי !

06/12/2013 13:48

אנדריאנה? לדעתי העניין זה שלא מה שהנשים עושות אלא כמה שהרבה גברים תופסים אותנו כמו אללו שכן עושות גברים כאלו, כלומר עם הן רואים מלא נשים עם מכנסי דפוק אותי הם יכולים לחשוב שכל הבנות מתלבשות ככה וזה כבר מעצבן כי אז לוקחים את הנשים כסמל שמראה שלנשים אין כבוד עצמי וזה לא כל הנשים ולא קרוב לכל הנשים בעולם!

06/12/2013 13:51

ואני מסכימה עם אמה גם אני לא רוצה שיהיה לי שם כזה, וזה בלתי אפשרי יש אנשים שאצלם לכל הנשים יש שם כזה.

06/12/2013 13:52

אז מה?אז לוקחים?אותך לוקחים ככה?מה אכפת לך?גם כן חיים את החיים שלכם בתוך חיים של אחרים.

06/12/2013 13:52

אכפת לי שלוקחים אותי כאחת כזאת כי אני בחיים לא יהיה אחת כזאת! בגלל זה אכפת לי!

06/12/2013 13:53

השארת אותי בלי מילים!!! אל מילה שלך נכונהה!!!!!!!!

06/12/2013 13:55

אותך לא לוקחים כאחת כזאת,ואם כן זאת אשמתך.גם אם את כל הנשים היו לוקחים ככה ואותי לא,ממש לא היה לי אכפת.

06/12/2013 13:56

אין לי מושג אם לוקחים אותי ככה אבל אם כן זה ממש אבל ממש לא אשמתי את אפילו לא יודעת איך אני מלבשת אני מתעבת בגד שלדעתי חשוף מידי אפילו כשאני לבד בבית!!! ואני מתכוונת שיש גברים ונשים שלוקחים הרבה נשים ככה כן גם נשים אבל בעיקר גברים!!!

06/12/2013 13:58

אנדריאנה
אם את לא רוצה להשתתף אל תשתתפי אבל אל תהרסי

06/12/2013 13:59

היחס לנשים בשנים האחרונות ממש השתפר וקודם כול צריך לומר על זה תודה. עם זאת, זה נכון שהתעללות מינית גבוהה יותר בקרב נשים אבל גם גברים סובלים ממנה וגם גברים או נשים לצורך העניין מרביצים לגברים ולנשים אחרים. בין עם זה משטרה לארגון חשאי לאירגוני טרור, פשע, סמים…
אבל כול מה שאת אומרת הוא נכון לגמרי.

06/12/2013 14:00

בנות אתן הייתו רוצות להסתובב עם גופיה או מחשוף קטן ושבנים יתחילו להסתכל עליכן ?! הייתן רוצות שבגיל 15 ינסו להכניס אותכן למיטה? הייתן רוצות שיאנסו אותכן?!

06/12/2013 14:02

את צודקת מאוד!!

06/12/2013 14:13

תודה

06/12/2013 14:14

ואווי מילה שאת צודקת אבל תלוי מה חשוף מה אם אני מסתובבת עם גופייה ומכנס קצר מזה אומר שאני זונה וזה לא משנה בת כמה אני אפילו אם אני ב-ו' הכל מתחיל כמו שאמרת מגיל קצר אבל יד הבדל בין מכנס קצר למכנס דפוקאותי כמו שיש הבדל בין גופיות שרואים בהן הכל לבין גופיות רגילות שבנות שמות כמו חולצה רגילה את ממש צודקת האמת ואנחנו באותו גיל קראתי את הקצת עליי שלך אז סוג של אנחנו די באותו ראש

06/12/2013 14:16

סוואגית סלינטור זה נכון אבל גם רק עם נערה תלבש גופייה רגילה שממש אבל ממש לא רואים בה הכל ומכנס קצר לא דפוק אותי יכולים לחשוב שהיא זונה והיא לא.

06/12/2013 14:18

מצאתי לי תאומה !

06/12/2013 14:19

שמעי את ממש צודקת אבל !!
עם בן שורק לך את לא אמורה להתייכס את לא כלב שצריכים לשרוק לך !!-המון בנים שורקים תאמיני לי –
הבנות האלה רוצות יחס בגלל זה הם מתלבשות ככה
הם רוצות יחס מהבנים

06/12/2013 14:28

את כל כך צודקת

07/12/2013 08:30

את כל כך צודקת

07/12/2013 08:30

את כל כך צודקת

07/12/2013 08:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך