mad as a hatter
לא ידעת חברס התחשק לי לחלוק לראשונה מזה שנה שנתיים

לכל מי ששונא/ת את עצמו\ה

mad as a hatter 09/01/2017 701 צפיות 7 תגובות
לא ידעת חברס התחשק לי לחלוק לראשונה מזה שנה שנתיים

אני אספר לכם על עצמי עד לא מזמן. הייתי בוכה כל לילה עד שהייתי נרדמת. הייתי מתעוררת בבוקר עם תחושת ריקנות. פגעתי במשפחה שלי, באנשים שאהבו אותי, ובעיקר פגעתי בעצמי. פיזית ונפשית.
וחשבתי שזה בסדר, כי זה ייגמר עוד מעט. הייתי כותבת באתר הזה כמה זה פאקינג בסדר להיות מדוכא, כמה זה חרא אבל זה פשוט מי שאני. הייתי אומרת שזה דבר שאי אפשר לשלוט בו, שאי אפשר לטפל בו. זו הייתה טעות.
העניין פה הוא לא איך אני יצאתי מדיכאון, כי לכל אחד מתאימה דרך אחרת. ולרוב עדיף לפנות לעזרה מקצועית. אני נעמדתי מול המראה והגעתי להחלטה, לומר לעצמי כל יום שאני יפה, וחכמה, ושאני בסדר. שאני פשוט בסדר. וזה עבד. אבל זה לא עובד לכולם.
וזו לא הפואנטה פה. עכשיו כשאני מסתכלת על זה בדיעבד אני רואה כמה החיים שלי היו חרא אז. כמה הייתי כמהה לאהבה ולא הצלחתי להשיגה, והייתי כותבת על זה סיפורים ושירים של דיכאון כי רציתי אהבה מכל סוג שהוא והרגשתי שאין לי כלום. שאני ריקה, חלולה.
ועכשיו המצב שונה. כי עכשיו אני מבינה שפאק איט אני די מדהימה, וזה אולי קצת נרקיסיסטי עכשיו אבל בצורה הכי בריאה שאפשר. כי לעזאזל אם מה שאני של פעם אומרת הגוף שלי פאקינג מדהים ויש לי עיניים מדהימות ושיער און פליק ואני כ ן טובה במתמטיקה (אולי האחד האחרון נתון לוויכוח).
אומרים שאי אפשר לאהוב עד שאוהבים את עצמך, ואני רוצה שתדעו שזה נכון. יש משהו באנשים שאוהבים את עצמם שגורם לאהבה להיות שונה מאהבות אחרות. זו אהבה תלותית פחות ועצמתית יותר. וזו לא חייבת להיות אהבה רומנטית זו שאני מדברת עליה עכשיו, אבל גם כזו.
אחרי שהתחלתי לאהוב את עצמי התחלתי לחוות דברים, טעויות פה ושם שהם סיפורים מצחיקים אחר כך. כי השתכרתי וככה עשיתי את ההיקי הראשון שלי. וזה קורע בדיעבד. ואם הייתי שונאת את עצמי לא היה לי את האומץ.

תכלס, מה שאני רוצה לומר פה זה שאם בא לכם אהבה, אל עצמכם, מעצמכם, מאחרים, תעבדו על עצמכם קודם. אתם יותר חשובים מכל בחור או בחורה שבא לכם עליהם. עם עצמכם אתם תקועים לנצח אז עדיף שזו תהיה חוויה מהנה, קומדיה של טעויות שמצחיקה בדיעבד אולי, אולי רומן דרמטי, אולי ספר רומנטי. פשוט תהנו.


תגובות (7)

זה מדהים. זה ממש, אבל ממש מדהים.
עזבי את הכתיבה, עזבי הכל.
זה כל כך ריגש אותי, באמת. אין לך מושג כמה זה נגע בי ואני רק יכולה להגיד שאני מבינה בערך מה את מנסה להגיד כאן, הקטע כולו רווי באופטימיות שנראית לכל עין מדוכאת כלא כלום מאשר הצגה, וזה מה שיפה כאן. כי את ראית אותו דבר. אני כבר לא כל כך פעילה באתר אבל מידי פעם יוצא לי לקרוא לפעמים קטעים שמשכו לי את העין. כשהסתכלתי על הכותרת הייתי בטוחה שזה יהיה עוד אחד מהקטעים המציקים האלה של 'תאהב את עצמך!! תהיה מי שאתה!! הכל טוב!' ובאיזשהו מקום זה באמת היה ככה. רק יותר.
עזרת לי במעט. אני יודעת שזאת הייתה המטרה שלך
זה קשה מאוד לצאת מדיכאון, וזה מדהים שהצלחת לעשות את זה בכוחות עצמך. באמת. אל תפלי לשם שוב
סיפור מעורר השראה

09/01/2017 18:03

    אני שמחה אם עזרתי לך אפילו במעט :)
    ואכן, היה דיכאון. אמרו שהיה לי דיכאון קליני כבד. ואני רוצה שתדעי שאם אכן המצב כזה קשה עדיף לפנות לעזרה מקצועית, ומצד שני אני מבינה את הפחד בלספר לאנשים ולפחד מהתגובה. אז אני לא יודעת אם יעזור לעשות מה שאני עשיתי, אבל אולי יעזור. ויש מלא קבוצות באינטרנט, ויש קווי טלפון שהם קווי תמיכה. ויש אותי אם תרצי ואם המצב מצריך את זה.

    09/01/2017 18:26

זה באמת מושלם, אני גם מהאנשים האלה שהיית , כותבת על דיכאון פוגעת בעצמי פיזית ונפשית ובעיקר שונאת את עצמי, אני בתהליכי "שיקום" וכל רגע אני נופלת,
אז רציתי לשאול אם תסכימי לי להדפיס את זה? כדי שאשמור את זה אצלי, לא אפרסם את זה בשמי או משו בסגנון אם זה מדאיג אותך..

09/01/2017 18:13

    אין בעיה!!!! אני ממש שמחה שאת בכלל רוצה לשמור את הקטע הזה… ובאמת תדעי שאם את מרגישה כמו פאקינג חרא אני יכולה לנסות לעזור, לא ידעת באיזה דרך אבל אני יכולה לנסות. תשלחי לי את האימייל שלך ואני בשמחה אשלח לך :)

    09/01/2017 18:19

מקסים!! הכתיבה וגם ממש הצלחתי להזדהות עם זה

09/01/2017 19:45

אמנם לא פגעתי בעצמי פיזית אבל גם אני הייתי במצבים כאלה וכן חשבתי על פגיעה עצמית ועכשיו אני יותר בריאה נפשית וממש הצלחתי להזדהות עם זה

09/01/2017 19:46

זה מדהים,מרגש ואחר לגמרי…את עוזרת

09/01/2017 23:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך