לכל שונאי סיפורי הערסים + אוהבי סיפורי הערסים.

Love Books 04/06/2014 1379 צפיות 107 תגובות

אוקיי, אז נתחיל עם לשונאי סיפורי הערסים. הרשו לי להעביר ביקורת בצורה נעימה:
מי הרשה לכם להעביר ביקורת בונה וקשה כל כך?! יש אנשים שכותבים את זה בצורה כל כך יפה ועדינה, כמו "עוד אחת", ו- "פירפיר".
באמת שהם כותבות מדהים, וגם "טולי", "חדשה" שאני עדיין קוראת את הסיפורים שלה ו- "השם שלי ברשותי." .
אז זה שנכנסתם לסיפור גרוע מרשה לכם להעביר ביקורת על כל שאר סיפורי הערסים?! הרשו לי לחדש לכם: ממש לא!
אני בעצמי כותבת אחד כזה, וזה פוגע שמתנהגים ככה. גם לאלה שכותבות כאלה יש רגשות, שלא כמוכם.
יש כאלה עם כתיבה ממש גרועה, אבל המסר של הסיפור? הוא מעביר בי התרגשות וצמרמורת ואני מנסה להתעלם מזה, ומקסימום להעיר להם בקטנה, אבל לשנוא הכל בגלל זה?! פשוט לכו לעזאזל מבחנתי.
גם "נועה7753" כותבת מדהים, ועוד מלאא שעוד לא הספקתי להכיר, ואתם חייבים לקרוא את הסיפורים שלהם. מבחנתי? תירקבו, כי עשיתם דבר גרוע כשהחלטתם לבקר ככה את הסיפורים שלהם.
ומה זה אכפת לכם? לא אהבתם תגידו סליחה וביי.
אתם באמת חושבים שמעניין מישהו הדעות המסריחות שלכם?! אז זהו שלא.
וכל מי שכתבה סיפור בסגנון הזה והעירו לה, פשוט תתעלמי מהם. תמשיכי בשלך ולאט לאט קוראים רבים ייצטרפו אלייך, ונכון גם יעזבו, אבל אלה שיישארו יחזקו אותך, ויוסיפו אור לחייך.
ועכשיו לכל מי שכתבה\ קראה פעם סיפורי ערסים:
שלום נסיכות שלי!!! הרשו לי לברך אתכם ולהגיד שהתקבלתם בברכה לרשימה הלבנה והטהורה מנקיון שלי (או שלא כל כך .-.).
חחח, תמיד תמשיכו לכתוב ואל תתנו להוריד לאף אחד מהביטחון העצמי שלכם בזה.
הכותבות שהזכרתי מקודם? מומלצות בחום ענקי, ולמי שאוהבת גם סיפורים עם כתיבה מדהימה אבל לא של סיפורי ערסים: שירושית123 מומלצת בחום ענקי ♥♥♥
חחח, תמיד תמשיכו בשלכם מלכות קטנטנות שלי <3
בקיצור: סיפורי ערסים זה שליטעעע!


תגובות (107)

"פשוט לכו לעזאזל"? זה מוכיח את האטימות להערות.
אין לי כוח לריב אז אני לא אפרט.

04/06/2014 16:27

    אני הכי מסכימה איתך.

    04/06/2014 16:38

את צודקת ותודה על התמיכה שלך :)))))))) (דרך אגב עוד מעט יצא סיפורי ערסים בסגנון חדש אני מוציאה ביחד עם עוד מישהי)

04/06/2014 16:32

לא פותחת מלחמה …
אבל סיפורי ערסים הם לא שליטעעע
ואם כבר אז "שליטה!"

04/06/2014 16:33

    שמעת פעם ״סלנג״?

    04/06/2014 17:03

    כן, אבל לא בסיפורים.
    טוב, סיפורים טובים לפחות.

    04/06/2014 17:04

אני חייבת להגיד שיש סיפורי ערסים נפלאים! הם מדהימים! ("להתחיל מחדש במקום חדש"- טולי , "לצרוח את השתיקה"- דפני♥ ועוד כמה…) ויש כאן כותבות של סיפורי ערסים מדהימות! (אלו שLove Books כתבה למעלה).

אבל אני עדיין לא התחברתי אליהם כל כך (לסיפור הערסים, אני מדברת עכשיו בכלליות). רובם צפויים וקיטשיים (ככה כותבים את המילה הזו?). וממש חבל.

ובלי קשר שרובם (לא כולם!) כתובים בכתיבה ממש נוראית. סליחה אם פגעתי במישהי, ממש סליחה. וגם אם מעירים (או מאירים) עדיין ממשיכים לכתוב ככה…
הרוב הביאו את זה על עצמם.

וכמו בתגובה מעליי. אני לא רוצה לפתוח את הנושא הזה ולריב.
אני ניטרלית לכל אלו שלא הבינו. התחברתי לכמה וכמה סיפורי ערסים, אבל מעולם לא הייתי בעדם.
ולכותבת הקטע ,Love Books, אני לא הייתי במקומך מעלה את הנושא. סתם יתחילו פה ריבים.

04/06/2014 16:34

    תודה (: חחחחחחחח אני יכולה לספר לך סוד? את מדהימה! זה לא כזה סודי כי אני בטוחה שכולם כבר יודעים, אבל לא נורא חחח (-;

    04/06/2014 16:46

    כן, אבל הנושא הזה חשוב לי

    04/06/2014 17:04

    הו דפני רוצה גם סוד…?
    אממ איך להגיד את זה ??
    את מדהימה יותררר!!
    דיי אני מתה עליך♥ ♥ ואת חייבת להמשיך היום!! אני לא מוותרת!!!!!

    למשתמש maya_ts
    כמו בתגובה הראשון והאחרונה (בנתיים) של USER וסיפורים מעניינים מאוד123.
    תקראי ותביני. אפילו שזה נושא חשוב למה להעלות אותו? בשביל להתחיל ריבים? וגם אם Love Books העלתה אז נו ניחה. אבל למה לכתוב בכזאת אטימות ולהוסיף שמן למדורה? "פשוט לכו לעזאזל". זה לא בסדר.

    04/06/2014 17:08

(אתם מוזמנים לחלוק עלי גם עד מחר -,-)

04/06/2014 16:34

את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי אני מאוד משקיעה בו פליז

04/06/2014 16:37

יאיי תודההה:)

04/06/2014 16:53

אמממ… לא מסכימה.
כן, יש סיפורים טובים, אבל לכו לעזאזל?
אוי אין לי כוח.
לא רוצה להתחיל לריב.

04/06/2014 16:58

תשאלו את כל מי שאני מכירה.
לכו לעזאזל זה חלק מאוצר המילים העיקרי שלי. אני שולחת יותר מדי ילדים לעזאזל, וגם לי אין כוח לריב. רק הבעתי את הדעה שלי. או שגם זה אסור בימינו?
וחבל, סיפורים מעניינים מאוד123, דווקא נראית לי נחמדה :/

04/06/2014 17:07

    כן, אני יכולה להיות נחמדה, אבל כשאומרים לי ללכת לעזאזל על זה שאני רוצה לעזור לבנות להשתפר בכתיבה, אז אני ממש לא נחמדה.
    יש בנות שכותבות ביקורות בצורה ממש לא נחמדה (הסיפור הזה גרוע, עשית ככה וככה שגיאות ולא מפרטות על השגיאות כדי שהבנות יוכלו להשתפר) אבל כשאני מגיבה על סיפורים לרוב כשיש לי זמן וכוח אז אני מתקנת את הבנות, ואם אומרים לי ללכת על זה לעזאזל אז מין הסתם זה לא הדבר הכי נעים בעולם, לא חושבת?

    04/06/2014 17:10

    את שופטת אותה רק לפי התגובה שלה? פחח… על זה לא שופטים.
    והיא עוד כתבה שלא צריך לריב.
    -,-.

    04/06/2014 17:10

אוקיי, יודעים מה, לא טוב לכם? אז ביי.
למי שלא יודעת, אני Maya_ts, וכמו שאמרתי אני לא אפגע מכם.
ומי אתן שתגידו לי מתי לומר "לכו לעזאזל" ומתי לא?!
אז יודעות מה?! לכו לעזאזל!!!

כבר נפגעתי בעבר, ואני לא הולכת להיפגע שוב.
המוטו שלי בחיים זה לא לשים על אף אחד פס.

04/06/2014 17:37

    בסדר. לכי לעזאזל. גם אני שמה עליך פס. אני עד עכשיו השתדלתי, אבל האטימות שלך פשוט מעצבנת בטירוף.

    04/06/2014 17:38

    יש סיפורי ערסים טובים מאוד אבל יש גם כמה שכתובים בשפה לא נאותה, אני לא באה לתקוף אף אחד אבל אם מישהו כותב לך ביקורת בונה את לא צריכה להיעלב, הם רק מנסים לעזור לך ולתקן את השגיאות שלך ויש כאלה שמתייחסים לביקורות כאלה בזלזול וגם זה עושה משהו, שבן אדם משקיע ומנסה לעזור ואז מקללים אותו ואומרים שהם לא צריכים את הדעות המטומטמות שלו.

    04/06/2014 17:41

    אני עוד לא נתקלתי במישהי שכתבה "אני שונאת את הסיפור שלך, הוא גרוע, ביי," ויש כאלה שמתאמצים לשבת על סיפור ולקרוא אותו, לכתוב תגובה הולמת ובונה.

    04/06/2014 17:54

    me and myself :
    למה אתם מסיקים מסכנות מדברים שאתם לא מבינים?
    לא הגיבו לי על שיגאות כתיב, הגיבו לי על משהו אחר לגמרי, אני לא זוכרת על מה זה היה, אבל אני זוכרת שממה שהבנתי מהתגובה הוא (זה היה זכר) החשיב אותי בתור מטומטמת שלא יודעת כלום מהחיים, וזה פוגע.
    ולא אמרתי שאנשים כותבים "אני שונאת את הסיפור שלך, הוא גרוע, ביי," אז תפסיקו להסיק מסקנות לא נכונות!

    04/06/2014 18:17

ווואו וואוו מה הולך פה???
היא בסך הכל הביעה דעה למה אתם מתנפלים עליה?
Love books אוהבת אותך המונים ושמחה שאת אוהבת את הסיפורים ואת הביקורות שאני מעבירה.
אז נכון, אני מסכימה, באמת יש כמה סיפורים שהם ברמה פחות גבוהה מהשאר. אז אולי במקום לרדת על אותה ילדה שהסיפור שלה כושל ונדוש, נעזור לאותה לתקן את הסיפור בעזרת מילים יפות ולא פוגעניות?

אוהבת המונים, פירפיר♡♡

04/06/2014 17:45

    אוקי, אז יש בנות שבאמת עושות ככה! -אהמ אני-
    ולוב בוקס פשוט באה ואומרת לבנות שמתאמצות ללכת לעזאזל.
    זה מה שהולך פה.

    04/06/2014 17:46

    מה קשור לבנות שמאמצות? איך התאמצתם? לכתוב תגובה "זה ממש מגעיל ואני שונאת את זה, זה מטומטם וביי."?!
    ופירפיר, אני מניחה שתודה? ♥ חחח

    04/06/2014 17:49

    אוקי.. אוקיי רגע ריגוש הגבת לי במה שרשמתי סלבית אחת חחחח.
    אוקי, אז יכול להיות שיש כאלה שבאות ונותנות ביקורת בצורה טובה ולא מעליבה.
    אבל ממה שאני ראיתי יש הרבה שנותנות ביקורת בצורה מאוד מעליבה שאני חושבת שאם היו כותבים אותה על הסיפור שלי, הייתי מפסיקה לכתוב ולא נכנסת לאתר הזה בחיים..

    04/06/2014 17:50

    את אומרת שכולם כותבות ככה?! את ממש חצופה, יודעת?!
    כשאני מגיבה אני מפרטת את הבעיות בכתיבה כדי שהיא תוכל להשתפר, לא כדי להעליב. איפה ראית מיהי שכותבת ככה?! דוגמה אחת!
    כן, יש כאלו שכותבות 'אויששש עוד סיפור ערסים לא נמאס' כאלה ראיתי, אבל לא כולן ככה, וכשאת אומרת שכולם ככה את יוצאאת ממש צבועה.

    04/06/2014 18:01

    לי הגיבו ככה אז אל תגידי שלא מגיבים ככה!!
    דבר שני מדברים אלייך יפה תעני יפה!!
    וכן מלא בנות כותבות כאילו האתר של אבא שלהן עובדה לי כתבו ככה שאני מטומטמת על סמך פרק אחד!!

    04/06/2014 18:05

    תראי… יש ויש.
    יש בנות שלא מפרטות, אמרתי, יש בנות שכותבות בסגנון שלוב בוקס כתבה (זה גרוע ומגעיל ביי, אם כי לא יצא לי להיתקל בדבר כזה)
    וממש לא דיברו אלי יפה, וכשאומרים לי ללכת לעזאזל אני לא מתכוונת לענות לכן בנחמדות. ותגידי תודה, הייתי יכולה להגיב הרבה יותר גרוע.
    ומה הקשר האתר של אבא שלהן? פשוט יש בנות שחושבות שהן יכולות להעליב ולא חושבות על הבנות מהצד השני, כמו שלפעמים קורה לי אבל אני משתדלת שלא.
    זה הכל קשור לאופי ולחינוך, ולא שום קשר לאתר.

    04/06/2014 18:09

    רייצל תרגעי באנו אלייך בטוב, דיברתי בצורה הכי יפה שיש. אין לך את הזכות לבוא ולהגיד שפתאום כולם יפי נפש ואנשים טובים.
    תכנסי לסיפור של טולי ותראי שיש שם כמה ילדות שהגיבו בצורה כל כך מגעילה שכל מה שרציתי לעשות זה לבעוט בהן באותה שנייה.
    יש דרך לדבר, לכתוב ביקורת ולהתנהג.
    סורי אבל ככה ממש לא מתנהגים

    04/06/2014 18:10

    היית עונה יותר גרוע גם אני הייתי עונה את לא מפחידה אף אחד!!
    כן חצי מהבנות חיות בסרט שאם הם העלו פרק וחצי הן מלכות פה ויכולות לרדת על ילדים אז אם לא ראית אל תגידי שהן כי יש פה ומלא!!!
    אמרו את הדעה תדעי להקשיב את לא יודעת להקשיב לאחר אז אל תקראי!!!

    04/06/2014 18:12

    אתן ממש מגזימות.
    אוקי, תקשיבו, בתור דבר ראשון, ממש לא באתם אלי בטוב.
    בתור דבר שני, אני מדגישה שוב ולא רוצה לחזור על זה: יש בנות ויש בנות!
    אני יודעת! יש בנות שמגיבות בצורה לא יפה, אני יודעת! אני ראיתי כמה תגובות כאלו [אמנם לא ברמה של זה מגעיל ומטופש וביי אבל כן ראיתי תגובות שלא מתאימות בכלל]
    היית עונה יותר גרוע גם אני הייתי עונה את לא מפחידה אף אחד!!- אני לא רוצה להפחיד, ואני לא רוצה לפרט
    כן חצי מהבנות חיות בסרט שאם הם העלו פרק וחצי הן מלכות פה ויכולות לרדת על ילדים אז אם לא ראית אל תגידי שהן כי יש פה ומלא!!!- אני הדגשתי את זה, ואמרתי: בנות כבר יצאו עלי ואמרו שאין לי זכות להעביר עליהן ביקורת ושאני גם לא מושלמת, אז תקשיבו טוב: רוב הבנות פה שעושות לכן ביקורת והן הבנות שאני מכירה הן בנות שהדבר האחרון שהן חושבות על הסיפור שלהן הוא שהוא טוב. וגם אני לא חושבת ככה. רוב הבנות שמגיבות בצורה ממש מגעילה הן בנות שלא חושבות על אחרים, ומלאות בביטחון עצמי, והבנות שאני מכירה בחיים לא יגיבו ככה, ואני חוזרת לנקודת ההתחלה- יש בנות ויש בנות.
    אני מבינה את מה שאתן רוצות להעביר, ואני מנסה להסביר רק דבר אחד קטן- שלא כולן ככה, ואל תכלילו. לא כולן מגיבות ככה, אני לא מגיבה ככה, וזה הכל.

    04/06/2014 18:20

מה הולך פה?!!
היא אמרה את דעתה מה כולן התנפלו עלייה?
היא כתבה מה שהיא חושבת ולדעתי היא צודקת!! גם לי לא פעם הגיבו שאני ילדה מטומטמת בגלל הכתיבה שלי.. הכתיבה שלי לא רדודה ולא כלום.
אז למה הגיבו ככה? כי יש ילדים שלא יודעים לקרוא סיפורים שונים מהטעם שלהם. אז עולכם רדו ממנה כי Love Books מדהימה!!
אם יש לך הערות לפחות תגיבו יפה אל תרדו על אותה כותבת!! תעזרו לילדים לתקן את הסיפורים שלהם לא להוציא לילדים את החשק לכתוב!!
אוהבת מלא טולי ♡♡

04/06/2014 17:54

    טוללל אהובתי!! את כל כך צודקתת במה שאמרת!!
    וlove books אוהבות אותך מלאאא

    04/06/2014 17:56

    חח, תודה ♥
    ת'אמת ראיתי את התגובה של ההיא שכתבה משהו על איינשטין או משהו כזה, וזה ממש עצבן אותי, רציתי לבעוט בה, אוי ווי, אני יותר מדי אלימה.
    קיצר תודה, חחח. ♥

    04/06/2014 17:58

תקשיבי את פשוט מדהימה!
אני לא חושבת שיש הרבה אנשים באתר הזה שהיו מסוגלים לרשום את מה שאת רשמת למרות שזה ברור שאף אחת את לא תשתוק על זה..ללא ספק אני מעריכה אותך עלזה:)
ואתם,כן כן אתם שהתנפלתם עליה רק בגלל מה שהיא כתבה,אתם ההוכחה שאם משהו שונה או כתוב באופן שלא מתאים לכם הוא פסול וצריך לצאת על אותו בנאדם.
וכן יש הרבה שכותבות סיפורי ערסים,אין מה לעשות זה יותר תופס באתר..אז אם אתן לא אוהבות פשוט תדלגו על זה,זה לא שהדעה שלכן עד כדי כך תוכל לשנות את הכתיבה שלהם זה יותר יפגע מאשר ישנה.
love books את פשוט מדהימה!

04/06/2014 17:58

    ייאי, תודה ♥
    איזה כיף זה שכל מי שאני מעריצה מהאתר מגיב לי וכותב לי דברים כאלה D:
    זה היום הכי מאושר בחיי =)

    04/06/2014 18:01

    אנחנו מגיבות בשביל לשפר את הכתיבה שלכן, והעובדה שאת אומרת את זה והסיפור הזה של לוב בוקס רק מוכיחים כמה אתן אטומות ולא מוכנות לקבל ביקורת.
    אני לא אומרת חלילה שכל מי שמגיב ביקורת כותב מושלם [כי היו בנות שיצאו עלי בגלל זה] אבל אם אנחנו מרשות לעצמנו לתת לכן ביקורת אנחנו רואות טעויות שמציקות לנו, ואנחנו מגיבות בשביל שהטעויות האלו יתוקנו.

    04/06/2014 18:03

    מה שרייצ'ל אמרה

    04/06/2014 18:06

    אוקיי, סיפורים מעניינים מאוד123, את יצאת מכלל שליטה.
    לקרוא למישהו אטום?! פחח, אם כבבר את אטומה!
    את אומרת "אין לי כוח לריב" וממשיכה את זה.
    אוקיי, מעכשיו זו בעיה שלך, כי את המשכת לריב, לא אני, וכנראה אין לך אישיות אם את אומרת שזה\ הן אטומות, כי הן בעלות לב עצום (לפחות לדעתי), ובסיפור רק העברתי דעה.
    ולא אמרתי שהעברת ביקורת היא דבר אסור או משהו, אמרתי שיש אנשים שמעבירים ביקורת בצורה פוגענית וכואבת.

    04/06/2014 18:08

    אני לא סתרתי את העובדה שהן בעלות לב עצום או וואטאבר, אני התחלתי לכעוס עליך רק בגלל שהכללת [דבר שאני שונאת מאוד] ואמרת לי ללכת לעזאזל.
    זה נורא עצבן אותי, אולי יותר מידי כי לכי לעזאזל זה לא כזה נורא אבל בכל זאת, תודי שאם אני הייתי אומרת לך ללכת לעזאזל על זה שאת כותבת סיפורי ערסים בגלל שכל סיפורי הערסים גרועים, לא היית כועסת או נעלבת?

    04/06/2014 18:13

    תגידי לי מי את חושבת שאת שאנחנו באמת נקשיב לך? כולה ילדה קטנה בת 12 שחושבת שהיא כותבת סיפורים על רמה,אז בואי אני אחת מ"האטומות" ינפץ לך את הבועה שאת חייה בה.
    את כותבת רגילה בידיוק כמו כל אחת פה,אז אין לך את הזכות "להרשות לעצמך" להעביר ביקורת על אנשים שיש כאלה ותאמיני לי שלא מעט שלוקחים את זזה ללב ומפסיקים לכתוב.
    את רואה גם אני החלטתי להרשות לעצמי להגיד לך דברים שמציקים לי,את כולה ילדה בת 12 שחושבת שהיא מינימום סופרת.
    אז איך הביקורת הבונה שלי?אהבת נכון?

    04/06/2014 18:14

    טוב זה כבר גולש לרמות אישיות וזה לא בא לי בטוב בכלל.
    אני אגיד את זה פעם אחרונה! עזבו כבר את הכותבות של סיפורי הערסים. הם בסך הכל פה כדי לשפר את הכתיבה ולפרוק בדיוק כמו רובנו כאן.
    האמת? אני בכיף רוצה שיבקרו את הסיפור שלי.
    אבל לא בזה שקוראים לי מטומטמת כמו שקרה לטולי.
    אז כולן בבקשה להרגיע את הרוחות, סיפורי ערסים בצד אחד וכל מי שלא מתאים לו/לה בצד השני.
    אמן אמן אמן יבוא יום ויעזרו פה באתר לשפר את הכתיבה אחד של השני

    04/06/2014 18:15

    אממ… אני מניחה שמי שסוג של צידד בי תודה? חחח, וחדשה ופירפיר אני מסכימה. וסיפורים מעניינים מאוד: לא הייתי נפגעת. לכו לעזאזל זה אפילו לא קללה.

    04/06/2014 18:19

    חדשה? זה שרייצ'ל בת 12 לא אומר שאת כותבת יותר טוב ממנה וגם לא פחות טוב ממנה.
    רייצ'ל היא באמת כותבת מדהימה ולא צריך לקחת את זה לרמות אישיות, אתן תוקפות אותה סתם והיא מנסה להסביר לכן את הדעה שלה.
    תנו לנו להסביר את העמדה שלנו, זה מה שאנחנו עושות כשאנחנו כותבות ביקורות בונות. אני אישית, כותבת הרבה ביקורות בונות ובדרך כלל מוסיפה בסוף שזה מכוונה טובה ולא להיעלב, ואני גם כן קוראת חלק מסיפורי הערסים, רק לא אלה שכתוב בהן בהתחלה "סיפורי ערסים: מאיה ודני" (לדוגמא), ואני כן קוראת את הסיפורים של פירפיר ועוד אחת ועכשיו גם טולי, ואני מתקנת בנות שיש להן שגיאות כתיב בסיפורים שלהן או שהם כתובים בצורה לא נכונה (לא רק סיפורי ערסים).

    04/06/2014 18:21

    הנה עוד אחת כזאת.
    תני לי לתקן אותך: אני ילדה קטנה שהסיפורים שלה בינוניים מינוס ולא סופרת ואפילו לא קרובה לזה, אבל אני לא חייבת להיות מושלמת בשביל להעביר עליך ביקורת בונה אני לא חייבת להיות ריק ריירדן.
    וכמו שאת יכולה להעביר עלי ביקורת בונה, אני יכולה לעשות אותו הדבר.
    כל עוד זה ביקורת ולא אוסף של קללות כמו שעשית פה.

    04/06/2014 18:22

    משום מה אני מרגישה שצריך להעביר כאן שיעור עברית מכיתה א׳!
    כשלמדתן זמן עתיד בביץ הספר- שמעתן על המושג אותיות אי״תן? שפותחות את העתיד? אם אתן כותבות אני ינפץ. כנראה שלא.
    מצטערת על הבוטות אבל זה פאקינג מצחיק אותי שאתן לא יודעות לקבל ביקורת על העברית שלכן!!!!
    אני אנפץ ! לא אני ינפץ!
    בבקשה! אני מתחננת! תחזרו ללמוד! אל תפרשו מביץ הספר!!

    04/06/2014 18:23

    לרייצ'ל: (אין לי כוח לרשום את השם המלא ואני ממהרת), אם היית כותבת את זה כמו USER זה היה נורמלי, אבל לא כתבת את זה ככה, אז זו כבר בעיה שלך.
    ואיך בדיוק הערתי לך, תגידי לי?!
    כי אני לא. הבעתי את הדעה שלי וזו זכותי, כמו שזו זכותך.
    אני ממש מקווה שתנסי לפחות להבין למה התכוונתי, כי לא התכוונתי להעיר, התכוונתי להביע דעה.
    אני לא רוצה לריב איתך, ואני בעד שנפתור את זה נורמלי, ולא בכעס.
    אני דווקא קראתי פעם את הסיפורים שלך ודי אהבתי אותם, אני לא רוצה שנשנא אחת את השנייה לנצח. אני ממש מקווה שתביני.

    04/06/2014 18:27

    אני יכולה להבין מה הקשר עכשיו אותיות אי"תן לפה?!

    04/06/2014 18:27

    תקשיבו לא אני לא חדשה ולא פירפיר מנסות לרדת עליכן פשוט מלא בנות שקטנות מאיתנו מדברות אלינו מגעיל ומאוד.
    אז כן אנחנו יותר גדולות אנחנו מצפות לקצת כבוד ושלא יקלקלו.
    אנחנו מנסות להעביר מסר אחד אתן רוצות להעביר ביקורות בכיף אבל יש דרך וצורה להעביר את הביקורת. לא לקרוא לילד טיפש או ש'גאד כזה זה מטומטם' ככה הגיבו לי ואת האמת חשבתי לפרוש אז ילד שאין לו כל כך ניסיון או ביטחון זה ממוטט אותו, תחשבו לפני שאתם מגיבים ומעבירים ביקורת כי יש מישהו שנפגע מזה

    04/06/2014 18:30

    חמודה אני לא קיללתי אותך,ותאמיני לי שכשאני יתחיל לקלל אותך זה לא יהיה טוב.
    את רואה בידיוק על זה דיברתי,את רושמת ביקורת בונה לטעמך,וכמישהו אחר רושם לך ביקורת בונה זה לא בא לך טוב בעין.
    לא אמרתי שאת כותבת גרועה כי לא קראתי את הסיפורים שלך,רק אמרתי שאת כותבת רגילה,אני לא אומרת שתפסיקי להגיב,אבל תרסני מילים ואם את כבר לא יכולה אז באמת עדיף שתשמרי את הדעה לעצמך.
    וUSER לא אמרתי שאני כותבת יותר טוב ממנה או בכלל ממשהי פה,פשוט ניסיתי להנחית אותה ולהסביר לה את המציאות,וכמו שאתן מנסות להסביר את העמדה שלכן אנחנו מנסות להסביר את שלנו,אבל כנראה שכמו שאנחנו "אטומות" ככה גם אתן.
    ולא ניראלי שיש טעם להמשיך בויכוח הזה כי טוב לא יצא ממנו.

    04/06/2014 18:30

    זה קשור, היא סוג של הטיפה לילדה קטנה ממנה ואמרה לה שהיא לא כותבת טוב (זה מה שאני הבנתי מהתגובה) והיא בעצם לא כתבה נכון.

    04/06/2014 18:32

    למה אנחנו אטומים? אני כן קוראת סיפורי ערסים וכן מנסה להעיר בצורה נחמדה.
    זה שאנחנו יותר קטנות ממכן לא אומר שאתן יותר טובות מאיתנו בשום דרך. יש באתר בנות 17 ו16 שבנות 12 כותבות יותר טוב מהן, ואפילו אני ביקשתי ביקורת בונה מילד בן 9 שדרך אגב שיפר את הכתיבה שלי מאוד.
    יש הבדל בין גיל לניסיון.

    04/06/2014 18:35

    פירפיר מתוקה, אותיות אית״ן תמיד קשורות!
    עם יחס כמו שלך לא פלא למה את מקבלת ביקורות.
    ופתאום יש לי חשק להעלות פוסטים שקשקשורים לכתיבה נכונה.
    אז עוד היום ואפילו מחר יעלה פוסט בנושא אחר כל פעם.
    מקווה שתלמדו ממנו ואז לא תקבלו ביקורות על הכתיבה, כי תכלס למי אכפת מהרעיון!
    ויודעת מה הינה אני שמה את הסיפור שלי קורבן.
    בואו תבקרו את ״הרשימה השחורה״. תכתבו כל מה שעולה על דעתכן. אם אני אמצא לנכון לתקן אני אתקן. אם לא… לא.
    פסימית מאוכזבת.

    04/06/2014 18:44

    תראו לאן אתן מדרדרות. דוחה

    04/06/2014 18:48

    מי אמר לך שאני מקבלת ביקורות?!
    את מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי.
    לא הראשון כי הוא לא הכי טוב אבל את השניים. אני בטוחה בכמעט מיליון אחוז שהם כתובים בצורה נכונה.
    אני לא יודעת למה, אבל יש לי הרגשה שאת ממש שונאת אותי.
    למה את מתנפלת עליי? בסך הכל הבעתי את הדעה שלי בדיוק כמו כל אחד ואחת פה!

    04/06/2014 18:52

    אני לא שונאת אף אחת.
    אתן מדברות כאילו לא יודעת מה, האתר הזה זה לא פייסבוק!
    גם לי יש אוצר מילים נפותח ואני לא מפחדת להשתמש בו, אבל קצת כבוד!
    יש ילדים כמוני לדוגמא, שמתחננים לקבל ביקורת.
    אבל כל מה שהם מקבלים זה "נהדר! את כותבת מעולה!" וכן זה יכול לעודד אבל זה לא מה שאני מחפשת.
    פאקינג לא מה שאני מחפשת.
    ככה שאם אני מתחננת לקבל ביקורת ואני מקבלת אותה, אז אני דואגת להתייחס אליה כמו שצריך ולקחת אותה על הצד הטוב ביותר!
    כי איך אני אשתפר אם לא ככה?

    04/06/2014 19:08

משום מה אני לא אוכלת את זה,
אני אחת שקוראת ׳סיפורי ערסים׳ מדהימים.
עכשיו, למה הם מדהימים?
1. כי הם כתובים נכון! אני אחת שמתעלמת מהסלנג וכל הקללות כי כן, זה ערסים. אבל שכותבים במבנה נכון, רעיון טוב, סימני פיסוק, רעיונות מקורים אז אני מורידה את הכובע בפניכם.
2. כל הבנות שכן כותבות ׳סיפורי ערסים׳ ומקבלות ביקורת ומחזירות תשובה בקללות וריבים ובנות אחרות שמצטרפות ומגינות, באמת שהכי לא אכפת לי לרדת לרמה שלהן ולדבר ככה.
אבל הן המפסידות בסה״כ.
*כשאני מתכוונת לסיפורים מקורים וכתובים נכון, תקראו בבקשה את הסיפורים של ״אנונימית =]״ ותבינו איך באמץ צריך להראות ׳סיפור ערסים׳.
תודה על ההקשבה (?) אופטימית לשעבר.

04/06/2014 18:06

    בפניהן.*

    04/06/2014 18:08

    אני מסכימה. זה סוג של מה שניסיתי להעביר, אבל יוצאים עליי כמו לא יודעת מה -,-

    04/06/2014 18:10

אנחנו אנושיים, לפיכך אנחנו שונים. ׳על טעם ועל ריח אין להתווכח׳ – אני תומכת באמירה זו הכל כולי. אני חושבת שזה קדוש שלכל אחד דעה שונה מחברו ושמחה שאנו זוכים להביע את אותן דעות בכל הזדמנות. סיפורי ערסים הם גם דעות במובן מסויים, אלו הן המחשבות של הכותב/ת. וכפי שאמרתי (הנ״ל), אנחנו אנושיים. ולכן מטבענו אנחנו גם שיפוטיים. אני רק מקווה שנוכל כולנו למתן את השיפוטיות שבנו ולחדור אל צד אחר שטמון בנו בתור בני אדם, והוא מתן ההזדמנויות. הייתי שמחה אם היינו נותנים הזדמנות לכל דבר לפני ששלטונו אותו (זה בוודאי לא קורה כעת וכנראה גם לעולם לא יקרה).. ובכל זאת, אלו מכן שראו הבעת דעה מסוימת ועליכם חל צורך חזק להגיב את דעתכם עליה – בקשה לי עליכם, חשבו קודם על מה שתרצו להגיד והגידו זאת בכבוד! זה נוגע אל כל בני האדם בלי קשר לסיפורי ערסים וכדומה. אני חושבת שהדיון הזה יכול היה להתקיים בצורה נוחה וברורה יותר אם כולנו היינו מזיזים לרגע את השיפוטיות לטובת הכבוד. אני מניחה שזה לא מאוד קשור אבל הנימה שבה כל תגובה נכתבה פה מתנגשת עם הכוונה של התגובה עצמה, חישבו על כך לפני שתגיבו. תודה מראש.

04/06/2014 18:30

    דפני, לא הבנתי כל כך מה הכוונה שלך, אבל אני שמחה שהגבת בצורה נאותה, ולא יצאת עליי כמו חלק מפה ♥

    04/06/2014 18:32

אני מסכימה איתך, יש כאן כותבות שהסיפורים שלהם באמת יוצאים מהכלל, אבל יש פה הרבה סיפורים (לא של הכותבים שהזכרת) שהסיפורים ערסים שלהם מתחת לכל ביקורת! אני לא מתכוונת לאף אחד אישית, אבל באמת, מה שהם כותבות זה אפילו לא סיפור! אפשר לסכם את הסיפור במשפט אחד:׳ הם נפגשו, התאהבו, בגדו ונפרדו, חזרו והם חיים ביחד לנצח, הסוף.׳ לא מספיק שרובם צפוים, אבל יש כאלה ששתי הדמויות אפילו לא מכירות, הם בום זוג. עד כמה לא מציאותי זה יכול להיות? והכתיבה לא מושקעת, אפשר לראות את זה. הם אפילו לא כותבים משפטים שלמים, והשפה רדודה מאוד. אני לא אומרת שהם יפסיקו לכתוב, אלה שישבו, וינסו להעביר רגש למילים, שיוסיפו קצת מילים עם משמעות, שהיו משפטים, שהיה תוכן למען השם, שהסיפור היה טיפה יותר לאט, ולא שתי דמויות רק נפגשו והם כבר זוג, הם צריכות לקים לב לדברים הקטנים, וירגשו אותנו- הקוראות שלהן! ואם יש שגיעות כתיב כאן, פשוט להתעלם

04/06/2014 18:31

    חחחח, מסכימה, קראתי גם כמה כאלה לא מזמן, אבל לא יצאתי עליהם. עזבתי את הסיפור בשקט, ולא יצאתי עליהם כמו לא יודעת מה.

    04/06/2014 18:34

אני לא מבינה למה אתן רבות, מתווכחות, איך שלא תקראו למה שקורה פה.
כל אחת והסיגנון שלה, יש בנטת שאוהבת ויש בנות שלא.
אתן יכולות לריב מלא, אבל את הדעות של כל אחת אי אפשר לשנות.
הריב הזה מיותר, עם משהי לא אוהבת היא לא תכנס לסיפור.
כל הבנות שלא אוהבות זה דעה שלהן
וכל הבנות שאוהבות זה גם דעה שלהן.
על סיפור יפה גם עם זה סיפורי ערסים וגם עם זה לא♥

04/06/2014 18:34

    אני מסכימה. פשוט ניסיתי להעביר את הדעה שלי.

    04/06/2014 18:34

יש סיפורי ערסים טובים, רובם לא. ותגידי מי של כתבה את הדבר הזה, האם את לא מרגישה שזה חופר כבר?! אפשר לכתוב כאן זה ברור אבל לרוב אלה רק שטויות ויש כאן אנשים רצניים עם כל הקטע של הכתיבה.
תמשיכו לכתוב אבל תנסו לכתוב את זה כמיטב.

04/06/2014 18:34

    אז זה חופר. אז מה? אני נהנית מזה.
    אז זה מגעיל ולא כתוב יפה. אז מה? אני נהנית מזה.
    לא צריך להתחיל מלחמת עולם שלישית.
    נכון, רובם לא כתובים טוב, אבל יש כאלה שכתובים יפה, ואנשים מתחילים לצאת עליי בגלל דעה אחת קטנה, שגם ככה לא תזיז לאף אחד. זה נראה לך נעים?!

    04/06/2014 18:37

וואו! מה הולך פה?
למה לפתוח סתם עוד ריב?
היו עלזה עשרות דיונים ודעות סתם חבל שפתחת אתזה שוב כניראה בשביל צומת לב…
נראה שכל אחת הבהירה את הנקודה שלה:
בעד סיפורי הערסים – יש סיפורים שכתובים נכון ויפה ולא משתמשים רק בקללות ובסלנג.
נגד סיפורי הערסים – יש סיפורים ממש מתחת לכל ביקורת שמורידים את החשק לקרוא משהו.
אני ניטרלית, לא בעד ולא נגד, אישית אני כותבת סיפורים שקצת מזכירים ערסים אבל מעודנים.
אז יופי לכל אחת יש דעה והבנו אחת את השנייה אז אני מציעה פשוט להפסיק ודי כל אחת לחשוב שהיא תשנה את המאה אם היא תכתוב את דעתה במקום שאמור להיות בו סיפור!

04/06/2014 18:36

    אני לא אמרתי שאני אשנה את המאה עם הדעה הזאת.
    רק הבעתי את דעתי.
    אני יודעת שזה לא יזיז לאף אחד, אז למה את מסיקה מסקנות?

    04/06/2014 18:38

    צודקת!

    04/06/2014 18:39

    צודקת!!

    04/06/2014 18:41

אני מבינה את ההרגשה שלך, אני חייבת לציין…
אני מבינה שכתבת את זה בלהט ושזה באמת מרגיז אותך, אבל לי אישית לא נעים שאת פונה אלינו ככה. "לכו לעזאזל" "תיקרבו" "דעות מסריחות"? אם את רוצה שיתייחסו אלייך ברצינות ובכבוד, אני ממליצה לך גם לפנות אלינו ככה.
כשאני כותבת את דעתי, אני ממש לא מתכוונת לרדת לרמה של קללות או העלבות, אז באותה מידה הייתי מצפה ממך שלא תרדי לרמה הזאת. כי כן, זה מעליב שאת אומרת את זה.
"דעות מסריחות" – אלה דעות. בחברה חשוב לקבל את דעות השונה ולא להתנגד ולקלל אותו רק בגלל הדעות שלו. והייתי מצפה ממך שכמו שאני מכבדת אותך, את תכבדי אותי.
את האמת ממש כואב לי הראש, הייתי ממשיכה לכתוב אבל קשה לי…
מקווה שהבנת לאן אני חותרת

04/06/2014 18:45

    ואוו מה הולך פה? היא כולה העבירה ביקורת
    ותעשי לי טובה אני לא באה לריב אבל היא לא דיברה אליך ספיצפית שהיא אמרה לכו לעזאזל היא התכוונה בכללי אז חלאס לריב

    04/06/2014 18:48

    תודה, בלונדי :)

    04/06/2014 18:50

    את עוד קטנה, אז את חושבת שאני מנסה לריב. אין לי כל כוונה לריב, אלא לשתף אותה בהרגשתי. זה הכל. -.-

    04/06/2014 18:51

בבקשה(:

04/06/2014 18:51

סליחהה? אני עוד קטנה?
אני תכף בת 15 אז אל תגידי לי קטנה
ואת תנהגת כאילו את סופרת בת 80
אויש תעשי לי טובה יש לכולם זכות פה לכתוב סיפורים

04/06/2014 18:53

    מתנהגת*

    04/06/2014 18:56

    כן, את עוד קטנה. אני לא מבינה על מה את כועסת כל כך, זה כיף להיות קטנה.
    ואממ, תודה? למרות שלא בא לי להיות זקנה
    אמרתי שאין לך את הזכות לכתוב פה סיפורים?
    אויש בלונדי, תרגעי. את ילדה חמודה. זה הכל. אני מבינה את הכעס אבל אני לא באה בכוונה לריב פה עם מישהו, אלא רק להביע את דעתי.
    ולהפך, אני בעד שיהיה פה גיוון בסיפורים ושכל אחד יפרסם סיפורים שהוא אוהב. רק שיהיו כתובים בשפה ראויה. זה הכל. לא לפרש את דבריי לא נכון

    04/06/2014 19:01

ואת עוד כתבת בעמוד שלך שנרשמת לאתר הזה בגיל 14 זה היה נעים לך אם הייתי לפני שנתיים כותבת לך ככה?

04/06/2014 18:55

טוב, נמאס!!! פשוט שיכתבו מה שרוצים וזהו!
למה פתחת את הדיון הזה בכלל?! כולם אמרו את הדעות הללו כבר יותר מפעם אחת ובסוף זה נגמר כמו תמיד: הכל כרגיל.
זהו נמאס! מה הבעיה? תפסיקו עם זה זה ריב מטומטם ובלי סיבה כי במילא לא יעשו עם זה כלום.

04/06/2014 18:55

    וגיל זה משנה!? אני עוד בת אחת עשרה לא בת 12 ומה גם על זה תריבו!?

    04/06/2014 18:56

    חלילה לריב. למה לקחת את זה כריב כל הזמן? להתווכח זה בריא

    04/06/2014 19:02

אני לא רבתי על הגיל היא התחילה לדבר על זה שאני קטנה
לא ידעתי שגיל 15 זה קטן אבל לא אכפת לי כבר זאת הדעה שלה אז מה אני יעשה?

04/06/2014 18:58

אני מקווה שהדיון יסתיים כי אין לו שום המשך טוב, רק האתר יתפלג לכמה קבוצות בעד ונגד ובאמצע.

04/06/2014 18:59

ואוקיי דיי לריב על שום דבר, אף אחד לא קטן מהרגע שהוא התחיל להבין איזה חיים יש סביבו,.
ותפסיקו לריב, כי אין על מה. לעורכים של האתר לא אכפת וגם במילא הכל יוצא כמו תמיד שהכל נשאר כרגיל.

04/06/2014 19:01

חחח, אני קטנה מהרוב פה, ותאמינו לי שגיל לא משנה.
ואני לא פתחתי דיון. אני הבעתי דעה, ואתם הפכתם אותה לדיון.
בלונדי אני מסכימה :)

04/06/2014 19:01

ודידישה את גדולה מימני רק בשנה וחצי
אבל בכל זאת לא באלי לריב
וגם את חמודה(:

04/06/2014 19:03

    את לא מכירה את זה שאת צוחקת על אלה שהם כולה שנה מתחתייך שהם קטנים? 3:

    04/06/2014 19:05

למה את צריכה לצחוק על ילדים ששנה מתחתייך?
את שומעת את עצמך?
תפסיקי כבר להעליב ילדים וכן, פה את כבר מתחילה לגלוש לדברים אחרים ולריב.

04/06/2014 19:07

    אממ, את יודעת… בצחוק. כנראה שאת לא מכירה. אוף איתך. :(

    04/06/2014 19:10

אני פשוט בהלם שכתבת את זה עכשיו כאילו קצת כבוד עצמי?

04/06/2014 19:07

אוף איתכם!

04/06/2014 19:07

גיל לא משנה! אני קטנה מבלונדי בהרבה יותר משנה וחצי (למעשה לא הרבה אבל שיהיה), והיא לא העליבה אותי.

04/06/2014 19:11

    נו מה נכנסתם לעניין של גיל? אני רואה שאתן לוקחות אותי ברצינות. אוף איתכן.
    אז ככה, אני בכיתה י'. ידיד שלי מיא' צוחק עלי על זה שאני רק מתחילה מתכונות ובגרויות ואני צוחקת על חברות שלי מכיתה ט' שהן עדיין לא התחילו את התיכון ושהן קטנות. אבל זה בהומור. אנשים. הומור. זאת מילה עם משמעות גדולה

    04/06/2014 19:14

חח יודעות מה?
בואו נסכם את זה ככה
כל אחד והגיל שלו
כל אחד והדעה שלו
כל אחד והסיפור שלו
ואף אחד לא מושלם
לכל אחד יש סיפור מאחורי האישיות שלו
(:

04/06/2014 19:13

    ב ד י ו ק! (:

    04/06/2014 19:15

    זהו נגמר הדיון ועשיו תשתקו כולכם וכולכן, די נמאס מכל הריבים.

    04/06/2014 19:20

    הקטע המצחיק שהפסקנו לדבר (כשבכלל לא רבנו) ואת זו שהמשיכה את זה.

    04/06/2014 19:25

    חחח נכון

    04/06/2014 19:48

לוב בוקס אם אנחנו לא מסכימות על משו זה לא אומר שאנחנו צריכות לשנוא אחת את השנייה, יודעת… יש חילוקי דעות

04/06/2014 21:19

מי שלא מתאים לו שלא יקרא ולא יתחיל לפתוח פה מלחמות ולפגוע באנשים כי זה כן פוגע. אם זה הסגנון שאוהבים לכתוב שיכתבו שיעשה מה שעושה להם טוב ולי אישית מאוד כיף לקרוא את הסיפורים האלה כי הם קרובים יותר למציאות אין מה לעשות לכם יש בעיה אם זה לא צריך אל תקראו למה סתם לפגוע באנשים

05/06/2014 12:55

    אממ… אני מניחה שתודה?
    חחחח

    05/06/2014 15:22

תקשיבו, אתן רק מתחילות את זה עוד פעם.
שוב קמה אחת שאומרת שלא כל סיפורי הערסים נוראים, אבל היא משתמשת בשפה מעליבה אז כולן יוצאות נגדה. כל החברות שלה, שכותבות סיפורי ערסים, מצטרפות אליה ומתחיל קרב ענקים שגורר את כל האתר ומציף את התגובות.
הבנו את הרעיון. הבנו שלא צריך להכליל. אבל גם צריך לדעת איך לשכנע אנשים – וזה לא בעזרת שימוש בשפה שפוגעת בהם.
הבעיה היא, שיש כאלה שיענו בקללות אם רק ביקרת את הסיפור. לא העלבת, לא ירדת, לא פגעת. רק רשמת מה צריך לתקן. האם גם זו אשמתנו של המבקרות צרות העין?
לא. כי זו שוב הכללה. לא כולן ככה. אז פשוט נשתמש במשפט הזה כדי לסכם את הדיון שנערך פה כבר עשרות פעמים בעבר:

לא כולם ככה.

05/06/2014 15:44
סיפורים נוספים שיעניינו אותך