shanigott
אני מרגישה כלפי ידיד שלי משהו , ואני באמת מפחדת לדבר איתו אני לא ילדה קטנה או משהו אבל הוא פשוט בן אדם כל כך יקר לי , ואנחנו קרוביםם מאוד ואני לא רוצה לאבד אותו בתור ידיד שלי אבל .. אני כבר לא יכולה יותר !!! אני אוהבת אותו.

למה אהבה כל כך מסובכת..

shanigott 11/12/2015 741 צפיות 7 תגובות
אני מרגישה כלפי ידיד שלי משהו , ואני באמת מפחדת לדבר איתו אני לא ילדה קטנה או משהו אבל הוא פשוט בן אדם כל כך יקר לי , ואנחנו קרוביםם מאוד ואני לא רוצה לאבד אותו בתור ידיד שלי אבל .. אני כבר לא יכולה יותר !!! אני אוהבת אותו.

למה כשאת לא מצפה, ושאת הכי לא רוצה בזה הרגש הזה המציק בלב מגיע . שעות שאת מתכננת שזה יעלם , שהכל יחזור להיות כמו קודם, אבל זה לא קורה הלב משגע את הראש והראש כבר כואב לו .
התאהבתי , הגעתי למצב הזה אחרי שתקופה ארוכה לא חשבתי שזה יגיע שאני חסינה מכל מה שקשור לרגש הזה, מסתבר שהיום חד וחלק אני לא , זה כואב לחשוב שהוא הידיד הכי טוב הבן אדם הכי חשוב ויקר לך , אבל מצד שני לאוהב אותו ולרצות אותו יותר מידיד, . הלב שלי שורף מכאב ורוצה כבר להתפוצץ, אני יודעת זה דרמתי מידי , שזה מטורף אבל ככה זה מרגיש כאילו הלב עולה בלהבות , שמישהו שורף אותו ועשן של השרפה לא נותן לי לנשום .

אני חושבת מה להגיד לו , לומר לו לא? או להשאיר את זה ככה בלי שום בעיות וסיבוכים, כי אני יאבד את הבן אדם הזה שכל כך חשוב.

אז עדיף שתיקה נצחית ? או לאבד אותו … דילמות של החיים .


תגובות (7)

מבינה אותך לגמרי..

11/12/2015 09:14

    יש משהו שאפשר לעשות? או פשוט לשכוח מהקיום של הרגשות שלי ולהמשיך כאילו כלום ?

    11/12/2015 09:48

להמשיך כאילו כלום את לא יכולה..את צריכה להחליט מה לעשות,או לחכות עם זה קצת ולנסות לראות מה הוא מרגיש כלפיך,או להגיד לו,ולהסתכן…אני מייעצת על הראשונה,זה לא קל להגיד למישהו שאת אוהבת אותו..במיוחד אם את לא יודעת אם הוא מרגיש כלפיך אותו דבר

11/12/2015 10:49

גם לדעתי את צריכה לחכות. אולי בסופו של דבר תצטרכי לעשות את הצעד הראשון אבל אם תמהרי את תאבדי אותו.
אל תלחצי, אל תתחילי לחשוב שאת נראית כמו מפגרת לידו, אל תקנאי לו כשהוא לרגע מדבר עם אחרת ואם את רוצה לדעת מה לא לעשות תראי או תקראי בז'אנר רומנטיקה, כל דבר קטן שם אומר מה לא לעשות ואם תגידי לי שבסוף הם מתאהבים ומתחתנים אני אגיד לך שזה לא קורה במציאות.
בקיצור תחכי עוד קצת

11/12/2015 12:50

תגידי לו וזהו אם לא תגידי יש מצב שתצטערי על זה בסוף

11/12/2015 13:22

אבל יכול להיות שהיא תגיד לו וזה יהרוס..חכי קצת..

11/12/2015 14:50

    באמת שאני משתגעת כבר, כי אני אוהבת אותו באמת אבל המחשבה הזאת שאני יגיד לו והוא לא ירגיש אותו דבר אני ממש יהיה הרוסה כי הוא הידיד הכי טוב שלי …. אמלה איזה סיבוך זה :(

    11/12/2015 18:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך