למה אלוהים לוקח את הטובים

all_of_me 12/01/2016 941 צפיות 4 תגובות

כולנו עסוקים בחיים הרגילים שלנו, בדרמות הרגילות והלא דרמתיות, במי שכב עם מי ומי שתה במסיבה והתחיל לעשן, במי אוהב את מי ואיזה זוג בדיוק נפרד.
עד שזה בא, באה הכאפה המצלצלת שמעירה את כולנו לחיים האמיתיים. מראה לנו עד כמה אנחנו כאלה קטנים ותמימים בעולם שתשעים אחוז רע ועשר אחוז טוב.

בין אם זה מלחמה, הלוויה או אפילו המחלה. זה בדיוק מה שמעורר את כולנו לראות באיזה מין עולם אנחנו חיים, איך חיים שלמים יכולים להיגמר ברגע.
אלוהים למה אתה לוקח דווקא את הטובים ?
לכולם זה יכול לקרות, גם אם הם אומרים שלא, זה עצוב, זה כואב, זה מכעיס וזה מעצבן אבל אין מה לעשות כי כ-ל-ו-ם לא יעזור ורק אפשר לקוות שגם זה יעבור.

הכאפה המצלצלת שמראה לנו מי הבוס, מעירה אותנו לחיים האמיתיים ולא לדרמות של היום יום.
הכאפה המצלצלת שלצערי יום אחד עוד תכאיב לכל אחד.
הכאפה המצלצלת שמעירה אותי לעולם.

וזה עצוב, זה כואב, זה מכעיס , זה מרגש ומעצבן אבל אין מה לעשות כי כלום כבר לא יכול לעזור וכל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לקוות.
לקוות שגם זה יעבור.


תגובות (4)

מי שאלוקים יקח, נאמר שהוא היה "טוב"…. לא? בכל מקרה, קטע חזק, כרגיל

12/01/2016 18:31

*כל מי

12/01/2016 18:31

רק דבר אחד מפריע לי וזה אידאולוגיה. לדעתי להתייחס בצורה כזאת לחיים זה שגוי בכל כך הרבה צורות. למשל, אם מישהו מת במלחמה לא צריך להשלים עם זה אלא למנוע את המלחמה הבאה. אם מישהו נהרג בפיגוע צריך לכלוא את כל המחבלים, אם מישהו נהרג בתאונה צריך לשפר את הבטיחות ברכב.

ובכלל לסמוך על משהו שאין שום הוכחה שקיים ממש מכעיס אותי.

אבל הכתיבה מצויינת!!!

12/01/2016 18:53

"הרגילות והלא דרמתיות. (נקודה, לא פסיק) במי שכב עם מי, (חסר פסיק) (ו)מי שתה במסיבה [לדעתי 'או' מתאימה יותר] והתחיל לעשן…"
"עד שזה בא. (נקודה) באה ['מגיעה' יותר נכונה] הכאפה".
"בעולם ש[בו ]תשעים אחוז רע ועשר[ה] אחוז טוב.
"בין אם זו (בנקבה) מלחמה".
"באיזה מין עולם אנחנו ['אנו' יותר ספרותית] חיים. (נקודה)".
"יכולים ['עלולים' יותר נכונה] להיגמר ברגע".
"אלוהים, (פסיק) למה…"
"גם אם הם אומרים שלא. (נקודה) זה עצוב…"
"וזה מעצבן, (פסיק) אבל אין מה לעשות, (פסיק) כי כ-ל-ו-ם לא יעזור. (נקודה)
(ו)רק אפשר [הניסוח 'אפשר רק' מתאים יותר, לדעתי] לקוות".
"לחיים האמיתיים, (פסיק) ולא לדרמות".
"הכאפה המצלצלת, (פסיק) שלצערי…"
"(ו)זה עצוב, זה כואב…" – אין וא"ו בתחילת משפט.
"זה מכעיס, זה מרגש ו[זה] מעצבן, (פסיק) אבל אין מה לעשות, (פסיק)…"
"לא יכול לעזור, (פסיק) וכל מה…"

תשובה: כי ככה בא לו.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

12/01/2016 19:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך