חרש
תענו לי איך אנשים יכולים לעשות דברים כאלה!! אני משתגע ואני גם רותה לדבר שוב עם ידידה שלי כמו בן אדם שלא יהיה מצב שאני והיא נסבול בגלל הקטע הזה...

למה אתם עושות את זה!?

חרש 22/05/2013 861 צפיות 5 תגובות
תענו לי איך אנשים יכולים לעשות דברים כאלה!! אני משתגע ואני גם רותה לדבר שוב עם ידידה שלי כמו בן אדם שלא יהיה מצב שאני והיא נסבול בגלל הקטע הזה...

היום לא יכלתי להתאפק ופשוט צעקתי עליה!! אין זה בכלל לא אני! יש לי קריזה כזאת כשאני רואה שאדם מנצל מישהו אחר אני יכול לטרוף אותו ואם זאת בת אני משתגע עליה בצעקות.
אני ייתן קצת רקע למי שאני… נולדתי למשפחה עשירה. לא לא אני לא מתגאה בזה כי זה לא נותן כלום לחיים! אנחנו חיים כמו אנשים נורמליים. שלושה אחים הורים הכל… אבל לאט לאט אנשים מגלים שיש לי כסף ובמיוחד אנשים במעגל הקרוב אליי. אני עוזר לאנשים במצוקה והכל אבל לא מראה שום הצג התגנדרות.
כדי שתבינו קצת יותר חברה שלי נפרדה ממני כי אני יותר מדיי אמיתי עם עצמי. לא הבנתי אותה אבל זה הבהיר לי שאני לא הבעיה כאן אלא היא אז לא עשיתי מזה סיפור….
היום גיליתי כמה רחוק באמת חלק מהאנשים בעולם מגעילים ואגואיסטים! ידידה שלי היום דיברה איתי בשיחה רגילה שאנחנו עושים בערך פעם בשבוע. לא מפתיע אותי שהיא התקשרה אליי ונפגשה איתי היום. רק שהיום היא החליטה שהיא דלוקה עליי בצורה מטורפת ושהיא רוצה להיות איתי.
אני ראיתי כל פיסת שקר בעיניים שלה!! יש לי כישרון מעולה לזהות כשאנשים משקרים או מרגישים חרא או כל דבר כזה. ופה לא היה צריך עזרה של מומחים כדי לראות את זה.
שאלתי אותה אם זה ככה אז למה את משקרת? היא הייתה בהלם ולא ידעה מה לומר לי. היא התחילה לגמגם לי מול הפנים ולנסות לתרץ את זה… תפסתי את הראש בידיים והיא תפסה אותי וניסתה לנשק
אותי…. לא נתתי לה כדי שלא אפול לה לפח. שאלתי מה את רוצה ממני? היא ענתה ביובש שהיא רוצה שאני יפנק אותה כמו האקסית שלי בגלל הכסף והכל… התחלתי לצעוק עליה בגלל זה!
אני רואה כמעט כל יום אנשים ברחוב שחושבים על כסף ואיך להשיג אותו אבל זה היה שפל המדרגה!!! כל הזמן אני שואל את עצמי למה אני מקולל מה עשיתי שקיבלתי קללה כזאת!? כל אחד היה מת להיות במקומי אבל זה חרא של מצב… תמיד רואים בסרטים שכסף יפתור הכל. חרטא בעליל!!!! אני חיי את זה אבל תמיד לא ביקשתי כלום חוץ מדברים בסיסיים! את החברה אני יפנק אבל גם לא הרבה מדיי. גם מזה למדתי בדרך הקשה והכואבת.
למה אתם בנות עושות את זה??? אני לא יכול ככה!! רוצות כסף? תעבדו אני לא הכתובת לזה ואני בחיים לא יבגוד בעקרונות שלי!!
אדם חכם אמר לי פעם: ״את התענוג תמיד אפשר לקבל אבל את החיים מקבלים רק פעם אחת…״


תגובות (5)

גדעון אני לא יודעת בדיוק איך לעזור לך אבל שהיה לך בהצלחה
אוהבת שרית

22/05/2013 22:14

אני חושבת שיש אנשים עצלנים שאין להם כוח לעבוד אבל הם חושבים שהם טובים במשחק והולכים לעשירים ומתחנפים אליהם. בטח יש עוד סיבות. ולא כולם עושים את זה.
מקווה שעזרתי , שירה

23/05/2013 01:12

אוי איכ איזה מגעילה.
זה פשוט ..דוחה .
גמאני נולדתי למשפחה עשירה,
ו..הייתה לי חברה ממש ממש טובה,ככה חשבתי לפחות,
אבל מסתבר שהיא הסתובבה איתי בגלל הכסף שלי..

פשוט צריך להתרגל לזה שתמיד יהיו אנשים מזוייפים שיירצו להיות איתך רק בגלל הכסף.
וקל לזהות כאלה.
אז פשוט תתרחק מהם.

23/05/2013 04:18

תעיף מבט על מה שהקדשתי לך…..

23/05/2013 09:59

אוי אני שונאת את האנשים האלו! הם פשוט מגעילים אותי!
כאילו ברצינות, לאיזה שפל אפשר להגיע בשביל לקבל קצת כסף?!
אני אישית לא הייתי בסיטואציה דומה לזו כי אני והחברים שלי מסתובבים במין חבורה כזו שרובנו עשירים (אבל באמת שאנחנו ממש לא סנובים)

27/05/2013 09:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך