סיפורי האנגרית
כל הזכויות שמורות לאליסון נואל ולהוצאת הקיבוץ המאוחד.

לנצח- הגרסא שלי.

סיפורי האנגרית 12/01/2013 663 צפיות 5 תגובות
כל הזכויות שמורות לאליסון נואל ולהוצאת הקיבוץ המאוחד.

זה קורה לי כל הזמן. בבית, בבית הספר, במרכז הקניות, אצל חברים, בסדנאות של אימא שלי.
אחרי שקראתי את הספר ״לנצח״ התלהבתי מאוד מהיכולות של אוור בלום. היא מסוגלת לקרוא מחשבות, לראות הילות, והכל באמצעות נגיעה באיש שהיא רוצה, או יותר נכון לא רוצה.
היום עזרתי לאימא שלי בסדנת השוקולד שלה בעיר נשר. היו שם המון ילדים בני 11, משחקים באייפון ובכלל לא מתעניינים בצורות היפהפיות העשויות שוקולד. ילדה אחת ביקשה ממני עזרה עם קשירת השקית, וכאשר היא העבירה לי את השקית נגעתי בה קלות עם אצבעי.
מחשבות נכנסו לראשי שלא כרצוני. מחשבות כמו ״אני צריכה לבדוק משהו בוואטסאפ״, ו״אני מעדיפה סרט ורוד ולא ירוק״. הבטתי בה במבט חשדני, היא הביטה בי במבט משועמם. ״את מעדיפה סרט ורוד, נכון?״ שאלתי אותה בחביבות. עכשיו היא הסתכלה עליי בעניין, מנסה להבין. הגשתי לה את הסרט הורוד שביקשה.
קרה לי עוד דבר כזה. במבחן במתמטיקה. הייתה שאלה אחת, ולא ידעתי לענות עליה. נזכרתי באוור שיכולה לגעת בשאלות והתשובות מופיעות בראשה. החלקתי על השאלה באצבעי כמה פעמים, ואז חישבתי את התרגיל ו.. התשובה הופיעה!
רשמתי אותה, הגיע המבחן אחרי כמה ימים ו.. צדקתי.
זה קרה לי עוד כמה פעמים. בחיים לא סיפרתי את זה למישהו כי חשבתי שזה יהיה יותר מדי מוזר.

אז אולי אין לי כוחות של בת-אלמוות,
ואולי כן?


תגובות (5)

וואו איזה כיף לך !!!
חח גם אני רוצה =(

12/01/2013 09:21

חחחח יאו אדיר לך. אני מזה צריכה את זה במתמטיקה ..
ואני מתהה על הסדרה הזאת יואו! לא סיימתי עדיין לקרוא את הספר השלישי אבל אני מקווה שאני אסיים.. ועשיתי על הספר הראשון יומן קריאה :)
באלי גם לראות תשובות במתמטיקה -______________-

12/01/2013 09:30

נראה לי שזה קורה לי ביום מאוד חשוב או באירוע כלשהו, אבל תודה לכן ;)
אוור בלום שליטעעע!
ודיימן שלי -,-

12/01/2013 09:53

את יודעת ל-"לנצח" יש עוד 5 ספרי המשך, שניים מהם מתורגמים-ירח כחול ולהבה אפלה. :)

12/01/2013 11:43

לא, ארץ הצללים מתורגם…. להבה אפלה עוד מעט יוצא .. ;)

14/01/2013 05:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך