לעשות משהו, בלי לחשוב, ולפגוע, בלי לרצות לפגוע…

moran-direction 03/07/2013 690 צפיות 3 תגובות

אני עושה המון דברים בלי לחשוב לפני הפעולה אם זה יכול לפגוע בי או בסובבי,
לרוב אחרי שאני פועלת, כמה דקות אחרי אני מוצפת רגשות אשמה, ויש לי סיבה טובה. וכשיש לי הרגשה רעה, אני מספרת לאמא מה עשיתי, ואם זה רע אז היא כועסת אבל מוצאת פיתרון, אבל כשאני עושה מעשה שפוגע באמא, אי אפשר בכלל לפנות אליה, היא כל כך כועסת, או לפחות כך היא מראה את זה שהיא פגועה…
אתמול פגעתי באמא שלי, ועד עכשיו לא הצלחתי לפנות אליה כי היא התעלמה, אבל לפני כמה דקות, כשבאתי אליה, היא ענתה לי, אבל הרגשתי שאי אפשר לדבר איתה, כי היא ענתה לי בכעס… הבנתי שעדיף לי להניח לה עד שתירגע, אבל בזמן הזה שאני נותנת לה שקט, אני מתפוצצת מרגשות אשמה, אני סגורה בחדר שלי, אני בועטת וחובטת בקיר, הקיר כבר סדוק… אני מנסה להשתחרר, אני מרגישה את הדופק המהיר שלי בחזה, ואז הפחד משתולל בי, וזה עוד רגע שאני צריכה את אמא, אבל אני לא יכולה להציק לה יותר…. וכל מה שקורה זה הצפה של רגשות כגון כעס, עצב, נואשות, דיכאון ועוד כל מיני, והרגשות האלה כל כך חזקים שהם מובילים אותי לרצון אחד רע, רצון להתאבד, וזה לא חדש לי שאני רוצה למות, אבל כל פעם הרצון הזה פוגע בי חזק! וכל מה שקורה כאן, זה למעשה בגלל שטות קטנה שעשיתי, שהיא למעשה כל כך קטנה, ואם רק הייתי חושבת במי אני עלולה לפגוע, לא הייתי מגיעה למצב בו אני עכשיו… אבל זה מאוחר מידי, ועכשיו, כל מה שנותר לי זה להיות נואשת ולבקש עזרה….


תגובות (3)

אני מבינה אותך, באמת…
גם אני פוגעת באנשים ורק לאחר כמה דקות מבינה מה אמרתי / כתבתי.
פגעתי בילד מהאתר ומאז אנחנו לא מדברים, רק בגלל שאני לא יודעת לסתום.
מאז ? אני פשוט חושבת פעמיים לפני שאני אומרת / כותבת משהו. אחרי שקראתי את כל השיחה מחדש, הבנתי כמה פגעתי ואיזה טעות עשיתי. (אני לא הייתי האשמה היחידה, אבל לא הייתי צריכה לכתוב דברים שכתבתי…) לפעמים נפלט לי ולפעמים אני מצליחה לעצור את עצמי. את פשוט צריכה לדעת לשלוט בדיבור שלך…
זה לא קל, אבל צריך לנסות ולחשוב פעמיים לפני שאומרים משהו…
❤❤❤…Lorin

03/07/2013 12:18

אויי… זה קצת עצוב… :(
תשמעי.. אני מבינה בהתפרצות עצבים זה קורה לי מלה… חחחח ^_^
אני ממליצה לך פשוט לדבר איתה למוחורת בנוחות ולהגיד לה מה עבר עלייך באותו רגע… זו הרי אמא ואני בטוחה שהיא תבין אותך ברגע שתדברו :)
בהצלחה D:

נ.ב

יש לנו חברה משותפת… אני חושבת שאת יודעת מי אני =)

03/07/2013 12:29

כן מיכלי החברה המשותפת שלנו! חחחח

03/07/2013 12:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך