זואי מאליק
אין לי למה להישאר במקום האכזר הזה שנקרא כדור הארץ

לפרוש מהעולם..

זואי מאליק 13/05/2013 999 צפיות 36 תגובות
אין לי למה להישאר במקום האכזר הזה שנקרא כדור הארץ

די נמאס לי מהחיים האלה!החברים של הביאפאפית שלי חושבים שאני חנונית כי אני מרכיבה משקפיים!ביום שבת שאמא שלי עשתה לי מדידות של הבגדים שלי היא לא הפסיקה לצעוק עליי ולרדת עליי בגלל שיש לי משקל עודף ידיד שלי מהגן חובה שגם לומד איתי השנה נהיה רגשי ובגללו הילדים מהכיתה שונאים אותנו (הילדים של הכיתת תקשורת) ילד אח שלי כל הזמן מציק לי ידיד אחר שלי עושה לי פאדיחות באמצע המסדרון!אמא שלי קוראת לחברות שלי בשמות מעליבים כשהן לא לידי ואומרת שהן דו פרצופיות ולא חברות אמיתיות!וכאילו זה לא מספיק אבא שלי לא שומר כשרות וכל פעם שאני באה אליו ויש דברים לא כשרים אז אי צריכה לאכול אותו וזה לא מעניין אותו שאני שומרת!ואם נוסיף על זה בתחילת השנה עברתי בריונות ברשת בכיתות הנמוכות היו יורדים עליי הרבה!כל האנשים שאני אוהבת עוברים לעולם הבא לפני שנה זה היה סבא שלי השנה זה היה חבר של אבא שלי מה אחר כך אמא שלי?! אז למה לחיות בכלל?!אחרי החופשה שלי אני אסיים את חיי החלון בחדר שלי קורא לי אז להתראות לתמיד!


תגובות (36)

את לא רצינית נכון?!

13/05/2013 10:17

אני רצינית

13/05/2013 10:21

דיי אל תעשיי את זה זה לא שווה את זה !!!
תחשבי על העתיד , לכל אחד יש שריטות בחיים ולכל אחד יש מכשול בחיים
אבל זה ממש לא הסיבה !! , ותאמיני לי שתמיד האלה שיש להם חיים קשיים בהווה
בעתיד הם שמחים מאוד !!
תקשיבי אני ממש מבינה אותך אוקיי , אם את רוצה אני יכולה לדבר איתך במייל ,טוב ?
אבל בבקשה על תיתני לעצמך להיכנע ..

13/05/2013 10:23

אז תעצרי רגע ותחשבי על מה הבעיה הכי גדולה בחיים שלך… בית ספר? תעברי למקום אחר… לאכול אצל אבא שלך לא כשר? תבשלי לו כשאת בא אליו מדברים כשרים… יש פתרון לכול בעיה התאבדות זה לא פתרון זה הסוף גם לדברים הטובים…

13/05/2013 10:25

תנסו פם אחת להיות אני וזהו אתם עוזבים את העולם הזה

13/05/2013 10:27

לפי זה תנסי פעם אחת להיות אני וההית מתאבדת לפני שנים!!!!

13/05/2013 10:29

מה שאני מנסה לומר זה שלבעיות שלך יש פיתרון בניגוד לאחרות… תנסי לפתור אותם לפני שאת עוזבת הכול

13/05/2013 10:30

בואי למייל : [email protected]

13/05/2013 10:30

עזבו אם אתם הייתם אני עוד מהלידה הייתם רוצים למות

13/05/2013 10:31

בקיצור זואי אם את רוצה לדבר אני פה :)

13/05/2013 10:32

אין מצב שזה מה שאת חושבת!
תמיד יכול להיות רע אבל תמיד יש גם טוב!
העניין של השמירת כשרות… נו באמת! את יכולה לאכול מה שאת רוצה ואת לא חייבת לאכול את מה שאבא שלך אוכל!
הקטע עם החברים…. דברים כאילו עוברים! עדיין יש לך את החברים שאיתך!
ואמא שלך… גם ההורים שלי אומרים לי כאילו לפעמים… תעשי מה שאני עשיתי… אני הייתי ילדה. שמנה. אני מודה בזה. לא שמתי לב לזה בכלל. כשהתחלתי קצת יותר לשים לב לעצמי התחלתי לשחות במסגרת אימונים בקבוצה מסודרת ואני יכולה להגיד לך שעם האימונים הנכונים ומאמצים, אני מרגישה טיפה יותר טוב עם עצמי.
אני לא אשקר לך ואגיד שאני מרגישה רזה אבל בכל זאת אני הרזתי.
אני מקווה שהסיפור שךי יכול לעזור לך ושתוכלי להשתמש בזה ושאפילן לא תשקלי
את הקפיצה מהחלון! זה לא שווה את זה! זמנים קשים תמיד עוברים! אולי זה קשה אבל את תמיד תוכלי לפנות פה לבנות בצ'אט באתר שתמיד יהיו פה רק בשביל לעזור אני בטוחה בזה… אם את צריכה אני פה בשבילך…

13/05/2013 10:35

תמיד עוברים?!אני פאקינג סובלת את החרא הזה שש שנים ויותר!

13/05/2013 10:59

רציני למה לחיות עם ככה החיים שלי נראים?!

13/05/2013 11:07

תקשיבי זאת בחירה שלך מסבירים לך פה שזה לא שווה את זה …
אבל בסופו של דבר את בוחרת .. אני שוב הפעם אומרת לך שזה לא שווה את זה
ולהתאבד זה ממש לא יעזור … את רוצה לדבר ? כן או לא ?

13/05/2013 11:09

אני אומרת לך אל תעשי את זה !! זה לא יעזור לך בשיט !!

13/05/2013 11:11

יש לכם נימוקים טובים יותר?

13/05/2013 11:12

זה יעזור לי לא להיות במקום האכזר הזה

13/05/2013 11:14

נימוקים למה? נימוקים בכדי לחיות?
לא.
את אמורה לומר לנו בעצמך למה את לא רוצה לחיות ואנחנו נקטול אותך.
רק את יכולה לנמק למה כדאי לחיות ולמה לא.
אנחנו לא פה המלאך השומר שלך או משהו
ואני לא באה לתקוף אבל זה נראה ממש בולשיט.
בדר"כ אני לא שופטת אדם עד שאני בנעליו אבל הקטע של המשחק הזה שלך מוציא אותי מהכלים… ואל תגידי שאת לא משחקת או אומרת סתם.
את מבקשת נימוקים טובים יותר?!!? זה אומר שאת כן רוצה לחיות את פשוט מחפשת סיבה! (או צומי)
אני לא יודעת מה להגיד לך, נשבעת לך בחיי שזה ממש טמטם אותי התגובה שלך
אז תקשיבי לי, אוקי? את רק נערה בת שלוש עשרה (כן?) ואלו רק ההורמונים של גיל ההתבגרות
שום דבר לא נורא ולא חרא כי כמו שנאמר בשם להלן; "אמר חברו: לא נורא חבר,
ישנן צרות גדולות יותר." אז כל אחד והצרות שלו ונכון שעכשיו זה נראה לך סוף העולם אבל לא כדאי להתאבד בגלל שטויות כאלה שיסתדרו מעצמם ואני אומרת לך מניסיון.

13/05/2013 11:15

אם אין לך במה לעזור אז להתחפף

13/05/2013 11:20

תראי לי יש "פאקינג" את הבעיה שלי 16 שנים ובדרך היו לה כמה אפקטים נוספים… (כמו נידוי חברתי הצקות ופדיחות ענקיות…) אבל אני עדין כאן… אז תככי לעצמך שאת טובה כמו כולם לפחות במשהו אחד… (דרך הגב אני מאוד מקווה שזה לא בדיחה עצובה…)

13/05/2013 11:21

כמו שציינתי – ילדה צומי.
אם אין לי במה לעזור להתחפף מפה?
טוב אחי, את פשוט בונה קיר סביבך וצועקת "תעזרו לי לעבור דרך הקיר" אבל בו זמנית את גם מבקשת שיעזבו אותך לנפשך. אנחנו מנסים לעזור לך ואת פשוט דוחפת אנשים בלי לשתף, בסדר.

13/05/2013 11:24

במה אני יכולה להיות טובה בדיוק?!

13/05/2013 11:25

דני צודקת!!!
שהיה לך חיים טובים (וכנראה קצרים…) מקווה שתעזרי לעצמך…

13/05/2013 11:26

דני צודקת!!!
שהיה לך חיים טובים (וכנראה קצרים…) מקווה שתעזרי לעצמך…

13/05/2013 11:27

דני?

13/05/2013 11:28

אני לא מבינה אותך.. את מתנהגת כאילו עכשיו סוף העולם, ואת נשברת לך רק כי משהו לא מסתדר לך. ועזבי אותי מזה שזו השגרה שלך יותר משש שנים, את לא יודעת שאנשים אחרים חווים דברים יותר גרועים משלך, יותר זמן ממך? אז תפסיקי להתנהג כאילו את הבן-אדם הכי מסכן בעולם. ואני לא באה לתקוף, אני אומרת לך ישירות כמו מה זה נראה, ואת צריכה להבין. אנשים אחרים שסובלים יותר ממך, לא נשברים, אלא נאבקים לחיות, נאבקים בשביל שיהיה להם טוב. ואם את נשברת עכשיו- מה, את שברירית וחלשה? באמת?
רוצה סיבות לחיות? טוב, את צעירה. מאוד צעירה, האמת, (למרות שאני פחות גדולה ממך) ויש לך עוד הרבה לפנייך. את אפילו לא סיימת חטיבה, לפי מה שהבנתי, אז מה, לוותר על כל זה בגלל כמה בעיות? ורק שתדעי- בעיה היא פתרון שעדיין לא נמצא. עדיין. את יכולה למצוא את הפתרון, אבל את צריכה להיות חזקה בשביל להתמודד איתו. ועוד דבר- שווה לחיות בשביל לקום בבוקר ולראות את אור השמש, או לקרוא ספר, או לשתות שוקו חם ביום גשום, או, בעצם, כל הדברים השגרתיים, הכייפים האלה.
אבל האמת היא, שכמו ש-Anxious אמרה, את צריכה לתת לעצמך סיבות לחיות. לא אנחנו. כדאי לך לעשות "חושבים עם עצמך", ולהסתכל על הדברים הטובים בחייך שיגמרו במותך.

13/05/2013 12:16

שרית את מחוברת?

13/05/2013 12:20

שרית?

13/05/2013 12:26

ורק שתדעי- אמא שלך צודקת בנוגע לחברות שלך, כי זה ככה עם כל החברות, הן נראות כאילו הן איתך אך מאחורי גבך הן גועליות.. ולמדתי את זה כמה וכמה פעמים על בשרי, אז אל תכעסי על אמא שלך. את לא חייבת להקשיב לאבא שלך בענייני כשרות, ואת יכולה לנהוג לפי חוקי הכשרות, הרי את לא מחויבת לאכול כפי שהוא אוכל. אל תגידי שאמא שלך תמות עוד מעט, חס וחלילה, חמסה חמסה טפו טפו טפו, (XD) וגם אם צצות מחשבות על הגרוע מכול- אל תאמיני בהן. ויותר חשוב- גם אני מרכיבה משקפיים. ותראי, הילדים שקוראים לך חנונית ילדותיים, תסנני אותם, אל תיקחי ללב, כי את יודעת מי את, וזה העיקר. ואולי אני נשמעת כמו קלישאה אחת גדולה, תנסי לנהוג כפי שאני אומרת ואת תסתדרי. בנוגע למשקל עודף- אל תוכלי מתוקים וחטיפים יותר מפעם אחת ביום, תעשי ספורט ותאכלי בריא, ואז תחזרי למשקל הרצוי לגילך. אני מקווה שעזרתי לך, גם אם בתגובה הקודמת הייתי דיי עוינת.

13/05/2013 12:27

לא עוזר וחברות שלי בחיים לא ילכלכו עליי!בחיים!

13/05/2013 12:36

אז לשם מה את באה לבכות לנו? ותצאי מהאשליה שחברות שלך לא מלכלכות עלייך, שיהיה לך יותר קל כשהאמת תתנפץ לך בפרצוף.

13/05/2013 12:50

ואני מסוגלת להבין למה Anxious ״טומטמה״..

13/05/2013 12:51

סליחה? אבקש לשאול מה זה "טומטמה" ושנית, אל תקראי לי ככה. זו דעתי ומותר לי להגיב אותה, אם יש לה בעיה היא מוזמנת להתעמת איתי או לחלופין – להתעלם.

13/05/2013 12:55

לא….לא…לא….
אל תדברי כך את חשובה לנו מאוד
את ילדה מהמהמת ומקסימה
עם ארבה מאוד חן ובינה אני מבקשת ממך שתחשבי לפני כול דבר שאת עושה או אומרת כי להתבד זאת לא הדרך ,
מאמי זה בסדר כולם עוברים את זה לכולם יש את הבעיות שלהם והסיבות שלהם
אך מחשבות כאלה זה לא טוב אני רוצה להגיד לך
שעם את תעשי את הצעד הזה את אולי תירגעי קצת
אך דרך חזרה משם אין כבר
וזה חבל מאוד כי את כול כך צעירה ויש עוד ארבה מאוד חיים לפניך
אל תחשבי רק על היום אלה גם על מה שיחול לקראות שהיה כבר מאוחר
וזה בסדר מאוד הרגשות שאת מרגישה
אני מבינה אותך באמת ואני רוצה להגיד לך שאני ואת גם מאוד דומות
את מזכירה לי את עצמי
כי אני קצת ההפך ממך אבל זה לא משנה
אני רוצה לומר לך שאת מאוד חשובה פה לכולם
ומשקפים זה לא דבר נורא גם לי יש אז מה
וגם עם את שמנה אל תתייחסי לזה
את עוד תהיה בסדר
ועם את מרגישה לבד או משהו תדעי לך שאני תמיד פה בשבילך
אוהבת שרית

13/05/2013 12:57

הי זואי,
תראי כן המצב קשה, את בת 13 כמוני, ואמא שלך אומרת את זה כי אולי היא בילדותה היתה מאוד רזה לעומתך, כי בצעירותה לא היו הרבה מאכלי ג'אנק פוד נכון?
ומשקפים? חנונית? מה הקשר? משקפיים הם בגלל בעיה בעינים עקב ירושה/תאונה/מחלה/נטילת תרופות/צפייה רבה קרוב למסך/ מאמץ מרובה לעינים/פגם לידתי, אז איפה החנונית ?
ותדברי עם ידיד שלך, אולי קרה משהו שהוא השתנה?
וחברות שלך, תבדקתי לגביהן, עם חברה שלך שאת סומכת עליה יותר מכולן.
ותדברי עם אמא שלך לגבי הכשרות, ועם היא לא תעשה כלום, אז אחד הוריו של אבא שלך או של אמך..
ויש לי שאלה מה תרגישי עם כעבור כמה ימים יפורסם " נערה קפצה מהחלון ? " ועוד הכרת אותה, דיברת איתה באתר הזה, קראת סיפורים שלה והיא שלך? את יודעת איזה הרגשה נוראה זו תהייה? רגשות אשם, פחד ועוד…
ואת יודעת, האם יש משהו לאחר המוות, כי אף אחד לא חזר מגן עדן/גהנום/גלגול הבא ואמר הנה זה אמיתי,
ואת יודעת, שלעיתים התאבדות מובילה לנכות, צמח, פגיעה במוח, פגיעה בתקינות הגוף,
את יודעת שבגלל שמי שמתאבד סובבם מתחילים לחשוב האם אני אשם, יש שיחתכו, יש שילכו לפסיכולוג ויש כאלה שלא ידעו מה לעשות עם עצמם.
דברי עם המורה, תדברי עם היועצת תפני לפסיכולוג ! משהו !
תספרי שהוא מכריח אותך לאכול, או שבעצם אל תאכלי איתו, תטגני לעצמך איזה שניצל עם פירה, או שתכיני נמס בכוס ויש עוד הרבה אפשרויות.
מקווה שתישקלי ( ואני מתכוונת שלא תעזי על לחשוב לפגוע איכשהו בעצמך ) ותחייכי !

13/05/2013 13:21

מילה שהילדים האלה פשוט מפגרים!! שמעי עליי הסטיגמות יותר נוראיות כי אני מאומצת.. וזה לא רק מישו אחד חושב עליי דברים רעים או כמה אנשים. זה כ-ו-ל-ם! אני מקווה שככה תביני שאת נמצאת במצב טוב יחסית ושיש לאנשים חיים יותר קשים… פה בשביללך <<3
אני אוהבת אותך
אשמח לראות אותך גם בסיפורים שלי <

13/05/2013 13:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך