Drawing4Life
הוא בן 27 ואני בת 17 למי שרוצה לדעת...

לצאת עם מבוגר

Drawing4Life 01/02/2016 756 צפיות 2 תגובות
הוא בן 27 ואני בת 17 למי שרוצה לדעת...

הייתי איתו במיטה. הרגשתי את גופו נוגע בגופי. הרגשתי את שפתיו עוברות בעדינות מהפה שלי, לצוואר, לחזה… הרגשתי אינטימיות כמו שלא חוויתי אותה מעולם. החוויה הזו, התחושה הזו של לתת לאדם להכנס, לגעת, לחוש באיברים הכי אישיים שלך, במקומות הפרטיים, זה כל כך הרבה מעבר. זו תחושה שלא ניתנת לתאר במילים. את פותחת את הדלתות שלך, נותנת לו להכנס לחדרים הכי כמוסים בלב שלך, אלו שאחרים הגיעו אליהם בעזרת מילים. הגיעו והשאירו אותם הרוסים.
משהו במגע של אדם מבוגר, של אחד שעבר דברים בחייו, זה משהו שאי אפשר למצוא אצל נערים. הבשלות, הבגרות, חכמת החיים, ניסיון העבר… עבור ילדה בת 17 זה מדהים. בכל פעם שאני מרגישה בשפתיו עוברות על גופי, מאיבר לאיבר, אני לא רוצה שיפסיק זאת לעולם. משהו בו משאיר אותי צמאה לעוד. אך באותו זמן אני גם מפחדת, כי אינני יכולה לתת לו דבר בחזרה. אני לא יכולה לספק לו את ההרגשה הכה מדהימה הזאת, את ההתרגשות, את הכמיהה לעוד, את הרצון שזה יקרה שוב ושוב ושוב… אני לא יכולה להכיל אותו כפי שהוא מכיל אותי, ואני מפחדת. אני מפחדת מהיום שהוא יבין את זה ויחליט לעזוב. הוא ימצא מישהי בגילו, שתהיה בשלה, בוגרת וחכמה כמוהו, שתוכל לספק לו הכל, כל מה שהוא צריך. הוא ישאיר אותי פה לבד, לשבת ולחכות למישהו שיתן לי את מה שהוא נותן. לחכות למישהו שיהיה מוכן לחכות לי, להתקדם בקצב שלי.
אני מפחדת מהיום בו הוא יתעורר ויבין שאני לא בשבילו, וילך ממני. ואני אצטרך לחזור לנערים הטיפשים בגילי, ולהסתפק בהם עד שאגדל, אהיה בוגרת וחכמה בעצמי, ורק אז אוכל להכיל אחד כזה.
אחד שמסוגל להכיל אותי.


תגובות (2)

ממ זה נשמע שהוא אוהב צעירות. יש הרבה תפקידים בחיים. אולי הוא אוהב את הרול שהוא משחק דווקא איתך. ושמעי את תשתפרי עם הזמן. רק.. אמצעי מניעה בבקשה (:

01/02/2016 16:05

אני לא יודעת איך להגיב במיוחד מהסיבה שכבר סמכתי על מישהו יותר גדול ממנו וזה נגמר רע מאוד.. אם את רוצה יותר פרטים תצרי איתי קשר.

01/02/2016 22:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך