לקבל את התשובה שלי

11/01/2012 693 צפיות 2 תגובות

'פשוט בזמן האחרון היא כל הזמן ניסתה להידבק אליי, זה קצת עיצבן אותי אז כששמעתי שהיא הולכת להידבק אליי עוד, לא הייתי הכי מאושר…' לפני כמה חודשים כתבתי את זה, מי ידע שאחר כך יקרה דבר כל כך דומה? אבל למה דווקא הם צריכים לומר לי? למה אני לא יודעת למי להאמין? למה כולם נשמעים כל כך בטוחים? למה זה כל כך מעצבן אותי? למה אני לא יכולה לשמוע את זה ממך? האם זה נכון בכלל? למה אני לא מאמינה אבל מרגישה שזה נכון? אלה שאלות שאני לא יודעת איך לענות עליהן, אני צריכה שתעזור לי, אני צריכה למצוא את התשובה, לא חשוב לי איך זה ייגמר, אני רק רוצה לדעת… רק רוצה להבין, לשאול ולקבל תשובה, והכי חשוב לא לשמוע את זה מהם…
אני כבר לא יכולה לסמוך על אף אחד, פעם אומר לי משהו ואז אומר שהוא שיקר, ואז הוא אומר שדבר אמת ואז שוב משנה את דעתו, נע מצד לצד, מהשקר לאמת, את הדבר האמיתי אני לא יכולה לדעת, אני לא יכולה לסמוך על אף אחד שיגיד לי את האמת חוץ ממך…
ולמה פעם זה נראה אמיתי ופעם לא? למה זה משתנה כל הזמן? למה אי אפשר לדעת הכל ולהתאכזב כשצריך, ולשמוח שצריך, ולהשלים עם זה ולהמשיך האלה, או לתקן את זה, אבל פה זה לא יכול להיות, נכון? כי את התשובה שלי לא קיבלתי, למרות שלא היה לי את האומץ לשאול, אבל בשבילי מה שאי אפשר להגיד אפשר לכתוב, את הרגשות שלך לשפוך על הדף, בכל דרך שאתה רוצה, בכל דרך שיוצאת, בעצב, בשמחה ובכאב, בסבל ופחד, בהתרגשות ובדאגה…
אז אחרי שהיה לי את האומץ לכתוב, האם אני אוכל לקבל את התשובה שלי? ואם כן. אז מהי, זה נכון?


תגובות (2)

שבוע טוב לסתיו המתוקה
אהבתי את הסיפור שלך מאד מאד מאד ומקווה שתמשיכי לכתוב וכבר מאחלת לך המון הצלחה ♥♥♥♥♥ ממני באהבה בקי ♥♥

14/01/2012 09:38

אני הגבתי לסיפור המקסים שלך אך לצערי לא רואים במספר התגובות את התגובה שלי כתוב פשוט 0 תגובות ואני לא 0 ☺☺☺☺☺☺נכון אני בקי ♥♥♥♥♥

15/01/2012 05:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך