fuckedupgirl
לראשונה בחיי בא לי לקפוץ, אבל לא מעזריאלי :) היה לי קשה כמו יהלום להביא את זה לפרסום אבל אני מקווה שמי שיקרא את זה יתייחס לזה ברצינות המתאימה.

לראשונה בחיי

fuckedupgirl 08/10/2015 611 צפיות 8 תגובות
לראשונה בחיי בא לי לקפוץ, אבל לא מעזריאלי :) היה לי קשה כמו יהלום להביא את זה לפרסום אבל אני מקווה שמי שיקרא את זה יתייחס לזה ברצינות המתאימה.

הרבה דברים עשיתי בשנים האחרונות, לראשונה בחיי.
לראשונה בחיי, העזתי לעמוד מול ההורים שלי.
לראשונה בחיי, העזתי לעמוד מול בחור מבוגר ולדבר איתו בישירות.
לראשונה בחיי, העזתי להרים קצת את האף ולקצר קצר את השרוולים והחצאית.
לראשונה בחיי העזתי להיפטר מהחצאיות לגמרי (שנים שלא נגעתי בחצאיות אחר כך), ולהיפטר מהחולצות האדוקות עד חנק.
לראשונה בחיי הגעתי למחלקה סגורה לאחר ניסיון גמלוני לקפד את חיי.
לראשונה בחיי העזתי לצאת לפאב.
לראשונה בחיי, עשיתי משהו לא חוקי.
לראשונה בחיי, לקחתי.
לראשונה בחיי, עישנתי.
לראשונה בחיי, שתיתי עד שיכרון חושים ומצאתי את עצמי בזרועותייך.
לראשונה בחיי איבדתי את עצמי בתוכך ובריח שלך.
לראשונה בחיי נפרדתי וזה כאב.
לראשונה בחיי שבתי לחיים.
לראשונה בחיי הכרתי אחד חדש.
לראשונה בחיי הרגשתי מאוהבת בקטע הכי טהור בעולם.
לראשונה בחיי הרגשתי בסדר.
לראשונה בחיי יכולתי לתת לו לקרוא את זה ולחייך כשאני יודעת שהוא מבין מה כוונתי .
לראשונה בחיי בא לי לקפוץ, אבל לא מעזריאלי .


תגובות (8)

כמה ניגודים יש בשיר הזה, שמראים כל כך הרבה רגשות שהיו לך. אני חושבת שאפילו אם הייתה לך תקופה שחורה, היא עזרה לך, להבין כל מיני דברים וזה ממש חשוב. אפילו אם טעית, ככה תדעי לא לחזור על הטעות הזאת שוב. סיפור נפלא

08/10/2015 19:35

אגיד לך בפעם המיליון אני אוהב את השימוש הרב שלך ברגשות ובניגודים העצמיים…
דירוג 5

08/10/2015 19:47

    נחמד לי שאתה מתעניין בכתיבה שלי :)
    תודה רבה

    08/10/2015 21:48

לדעתי צריך לסגור את הקטע שמשהו חכם שמתעלה על כל מה שהיה לפניו למשל "לראשונה בחיי חייתי את החיים" הלקפוץ ולא מעזריאלי היה לדעתי לא ממש במקום לקטע כי הקטע עמוק את מספרת על שעישנת ששתית שעשית דברים רעים..

10/10/2015 17:34

    זה בדיוק העניין. סיום ציני לפואמה עמוקה

    11/10/2015 14:02

לא מעט דברים עשית לראשונה בחייך.. הרבה אומץ נדרש ממך.. אהבתי, בעיקר את החלק האחרון.

10/10/2015 21:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך