בקי
מנסה את מזלי פעם נוספת אולי הפעם תצלח דרכי וסיפור זה כן יאושר על ידי המערכת תודה בקי

לשמור על חברות כדאי מאד מאד

בקי 23/07/2012 504 צפיות 2 תגובות
מנסה את מזלי פעם נוספת אולי הפעם תצלח דרכי וסיפור זה כן יאושר על ידי המערכת תודה בקי

אני רוצה לכתוב הפעם על האפקט האדיר שמפיקים אנשים אשר יודעים לשמור על חברות זמן רב מאד.

קיבלתי מייל מחברה והיא כעסה עלי כי אינני שומרת על קשר איתה. האמת היא צודקת.

אני לא כועסת עלי אני מאד מחבבת אותה וכייף לי לשהות במחיצתה אך לא מעולם לא צלצלתי אליה ראשית לוודא מה שלומה ושנית לקבוע מפגש בין שתינו.

את המפגשים בינינו היא היחידה שיזמה ואני תמיד נעניתי בשמחה.

המייל הזה שקיבלתי כי לשמור על חברות , להשקיע בחברות, ליזום מפגשים כאלה ואחרים, הם ערובה לחיים טובים יותר, לחיים בריאים יותר ובאים לידי ביטוי האהבה שלנו לזולת.

יתכן ומי שיקרא סיפור זה (באם בכלל מישהו יתקרב לסיפור שלי חחחח) אך באמת אם מישהו יקרא יתכן בגלל היותו כה צעיר בשנים לא יבין על מה המייל מדבר , אך החלטתי כן להעלות סיפור בנוסח הדברים שמניתי לעיל ולבקש מכולכם כי תשקיעו בחברות אשר כדאי להשקיע בה ולטפחה.

אני מצידי לקחתי את זה די קשה מאחר ואני כזאת אך "לא יותר" אשתדל להנציח ידידות אם היא חשובה לי וכדאי לשמור עליה אשתדל לשמור עליה לנצח

ומה אתכם ????????


תגובות (2)

בקי אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך ואני מסכימה איתך בנוגע לזה שצריך לשמור על קשר עם חברים…. ♥

24/07/2012 13:30

היי טל המתוקה

ראשית מתנצלת כי לא ראיתי שהגבת לסיפור שליולכן לא הודיתי לך .
אני שמחה שאת שומרת קשר עם חברים – החברות הינה מצרך חשוב מאד במהלך החיים ואין חשיבות בני כמה אנחנו , החברות לעיתים עושה לנו טוב על הלב אפילו וסליחה אם לא תסכימי איתי??? יותר מהמשפחה.

לך אני מאחלת יחסים נפלאים ותומכים הן בקרב המשפחה וכמובן עם חברות.

מודה לך על התגובה המרגשת לגבי הכתיבה שלי ממני באהבה בקי ♥

26/07/2012 02:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך