shanigott
אז אני מאז ילדותי ילדה ונערה שמנה , כל חיי חטפתי מהסביבה שלי שזה לא מוצא חן בעיניהם, לא היו לי חברים עד כיתה ט-ח בגלל העובדה שאני שמנה, שזה משפיל וכואב אבל עם הזמן הצלחתי לקבל את עצמי לא אוהבת עצמי כי בכל זאת לא כיף להסתכל במראה, או ללכת לים ולשים בגד ים, או להסתובב עם חברות שהן נראות טוב ורזות לעומתי. מתי יבוא היום בוא בנות שמנות לא יצטרכו להסתתר.

לשפוט את מי שאני ואיך שאני נראת

shanigott 27/02/2016 866 צפיות 6 תגובות
אז אני מאז ילדותי ילדה ונערה שמנה , כל חיי חטפתי מהסביבה שלי שזה לא מוצא חן בעיניהם, לא היו לי חברים עד כיתה ט-ח בגלל העובדה שאני שמנה, שזה משפיל וכואב אבל עם הזמן הצלחתי לקבל את עצמי לא אוהבת עצמי כי בכל זאת לא כיף להסתכל במראה, או ללכת לים ולשים בגד ים, או להסתובב עם חברות שהן נראות טוב ורזות לעומתי. מתי יבוא היום בוא בנות שמנות לא יצטרכו להסתתר.

לפני כמה ימים ראיתי סדרה בטלויזיה שמספרת על נערים בגיל שלי שהם שמנים , והם מבקשים לעשות שינוי ומביאים להם מאמן או מאמנת אישית, והם לאט לאט מתחילים לרדת במשקל, יש להם משקל כל שהוא שהם רוצים להיות בו והמטרה היא לרדת בזמן קצר של חודש או פחות .

הסתכלתי על הסדרה וישבתי עם אמא שלי שראתה איתי, ופה ושם ראיתי אותה מסתכלת לכייון שלי אז כמובן שגם אני הסתכלתי על עצמי ועל הגוף שלי.

אני מבינה את אמא שלי ואבא שלי ואת כל הסובבים שאוהבים אותי שרוצים לראות אותי רזה, ולדעתם מי שרזה ילך לה יותר טוב בחיים שאף אחד לא יפגע בה. אבל הם לא באמת מצליחים להבין שאני כבר נפגעתי בחיי, וקיבלתי על הראש בגלל המשקל שלי כל כך הרבה פעמים ולא רק מהצד של ה"חברים" ביסודי. אלה שהם האלה ששופטים אותי כל יום הורים שלי . כל דקה, יורדים על איך שאני נראת שזה יותר כואב מכל דבר אחר.

וניסתי כל כך הרבה פעמים לרדת במשקל, לשפר את המראה שלי .אבל הבעיה שכל דבר הגיע למצב של כישלון כמו כל דבר בחיי.

לסיכום : לא אוהבת את עצמי, אבל מתפללת ליום שכן יאהב ושכן יקבלו אותי !


תגובות (6)

כל כך מזדהה איתך! התופעה הזאת נוראית וכל הדעות הקדומת

27/02/2016 15:24

כל הדעות הקדומות שיש לאנשים… אני בעצמי ילדה לא כל כך רזה, אבל למדתי לקבל את הגוף שלי ולאהוב אותו. למרות מה שכולם אומרים.

27/02/2016 15:26

    כל כך כיף לך , כי אני כן קיבלתי את עצמי בשלב מסוים בחיי אבל אני תמיד בסרטים שאני הכי שמנה ושאף אחד לא יקבל אותה אף פעם,

    27/02/2016 16:52

בסופו של דבר אני תופשת את הגוף שלי כמשהו שאמור לשאת אותי ולהחזיק, אני לא אהיה קדושה מעונה ואגיד שאני והגוף שלי החברים הכי טובים, הביטחון העצמי שלי קבור בקומה מינוס שתיים ויש לי לא מעט זעם על הגוף המסכן שלי, אבל לפני קצת זמן הגעתי להחלטה עם עצמי והתחלתי מסע של קבלה עצמית, ולדעתי התעסקות מוגזמת במראה שלך היא סתם זמן מבוזבז, מקווה שהתהליך הזה יקרה ויחלחל אלייך בקרוב וכבר לא תתביישי ללכת בבגדים חשופים, אבל כל דבר בעתו, מלא בהצלחה.

27/02/2016 21:23

אני גם מלאה,אבל אני והחברה הכי טובה שלי (המושלמת שלי) פשוט למדנו לצחוק על זה.

27/02/2016 22:08

    להגיד לך את אמת אני בשנים אחרונות שמתי לב שלאף אחד לא באמת מפריע, אבל זה הפך להיות מפריע לי משום מה.. כאילו אני ממש מנסה לעשות דיאטות וכל דבר אפשרי..אבל אני משום מה לא מצליחה…. אני לא באמת יודעת כבר מה לעשות..

    04/07/2016 19:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך