Mykie
אני עכשיו במצב נפשי גרוע. יש לי התקפים כל הזמן ומצבי רוח מאוד קיצוניים. אל תאמרו לי שזה גיל ההתבגרות כי אני חולת נפש . וכן, כן איבחנו אותי.

לשפוט

Mykie 28/05/2016 674 צפיות 3 תגובות
אני עכשיו במצב נפשי גרוע. יש לי התקפים כל הזמן ומצבי רוח מאוד קיצוניים. אל תאמרו לי שזה גיל ההתבגרות כי אני חולת נפש . וכן, כן איבחנו אותי.

מאז שהייתי קטנה רציתי דברים שאמרו לי שאני לא צריכה לרצות.

כבר מגיל 6 התחלתי לתכנן את כל הקעקועים שיהיו לי וכשהייתי אומרת ועדיין כשאני אומרת שאני רוצה להיות מקועקעת אומרים לי שאני לא צריכה לרצות את זה.

כבר מגיל 7 רציתי שיער קצר. לא, לא קארה. שיער קצר כמו שיש לבנים. כשאמרתי ועדיין כשאני אומרת שאני רוצה שיער קצר אומרים לי שאני לא צריכה לרצות את זה. הרי שיער קצר הוא לבנים.

כבר מגיל 8 רציתי ללבוש הכל שחור וככה עשיתי. כשראו אותי באה יום אחרי יום עם בגדים שחורים אמרו לי שאני צריכה ללבוש צבעים ולאהוב ורוד ושמלות כי אני בת. שאני לא צריכה להתלבש ככה.

כבר מגיל 9 הבנתי את זה שאני שונה וקיבלתי את זה. כשאמרתי שאני שונה ואני גאה בזה אמרו לי שאני לא צריכה להיות גאה בזה ושאני צריכה להתאים לסטנדרטים של החברה ולהיות נורמלית.

כבר מגיל.. לא מגיל את האמת.. מאז ומתמיד ידעתי שאני לא רוצה חבר ובזמן האחרון הבנתי את זה שאני לעולם לא ארצה חבר כי אני ארצה רק חברה. אני לא אמרתי לאף אחד ואני לא יודעת אם כי פעם אומר. שופטים אותי על הבחירות שלי ועל הדברים שאני רוצה ואני לא יודעת איך ישפטו אותי כבר על משהו שלא בחרתי. אני שומעת את חברות שלי מדברות על בנים בהתלהבות ואני מנסה לזרום איתן אבל לא מצליחה אבל כל פעם שאני עם החברים שלי ואנחנו מדברים על בנות אני מרגישה כל כך נכון.

למה אנחנו שופטים? זה איזה מנגנון דפוק שיש לכל אחד מאיתנו בראש? אין אחד בכל העולם שלא שפט מישהו על… טוב… הכל.
אני לא אומר לכם תפסיקו לשפוט כי זה לא אפשרי אבל דבר אחד אתם כן יכולים לעשות.
ללמוד פאקינג לכבד


תגובות (3)

אני לא אגיד לך שזה גיל ההתבגרות, אבל כן אשתף אותך במוטו אחד מהחיים שלי: בחיים זה הכל עניין של תקופות.
יש תקופות טובות ויש פחות טובות.
וקודם כל, אני בכלל לא מכירה אותך ואני כבר מרגישה אלייך הערכה מסוימת. כי לבוא ולהיות את, ולומר זאת אני. אני באה עם איך שאני ואני לא מתביישת בזה. זה מדהים.
אלא ששופטים אותך לא ראויים ליחס שלך. פשוט ככה.
שכל אחד יתעסק בעניינים שלו, רק את תבחרי איזה דעות באמת חשובות לך ואיזה דעות צריך לנפנף.
המייל שלי מופיע בעמוד שלי אם תרצי לדבר.
תקופות קשות היו ויהיו, אל תתני לעצמך לעבור אותן לבד.

28/05/2016 23:14

    תודה תיאו. לצערי הרב לא יכולתי להתעלם מרב התגובות על הדברים שכתבתי כי הן היו מההורים שלי ו… דיי קשה להתעלם מדברים שההורים אומרים לך

    28/05/2016 23:36

את צריכה להיות שלמה עם עצמך וזה הכי חשוב!! ומי שבוחר לוותר עלייך בגלל הבחירות שלך זה הוא שמפסיק פה ולא את

29/05/2016 17:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך